Rock Werchter 2024

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
141
273
Nog even over Kravitz. Ik heb het gevoel dat velen hem hier afrekenen op 1 slecht optreden 10 jaar geleden.
Lijkt me toch een mooie naam in de rockwereld mét veel hits die niet om de 2-3 jaar passeert. Mooie boeking wat mij betreft.

Al snap ik het discussiepunt ook wel over al dan niet headliner in zijn geval. Het maakt wel degelijk een verschil voor de perceptie.

Wat je van zijn muziek zelf vindt, is natuurlijk subjectief. Voor mij zorgt het er alvast voor dat ik een dagticket overweeg, mits nog enkele andere interessante namen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
736
960
Gaan de tickets voor The Hive Resort morgen ook al in verkoop? Dacht dat dit afgelopen jaar pas later in verkoop ging?
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Vond de laatste keer dat kravitz er was best aardig. Alleen snap ik niet dat je in zo'n festival set dan ook let love rule uit moet smeren over 12 minuten....
Als hij dat nou eens achterwege zou laten
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Lana in plaats van Lenny had al een verschil gemaakt ja. Of gewoon een paar AAA- Barn namen. Kiwanuka is natuurlijk tof, maar nu zetten ze die daar zodanig snel terug, op dezelfde plek en dag dan nog...

Een Lorde op deze lineup ofzo. Zoiets.
Maar Lana of Lorde verkopen geen kaarten in Werchter
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.526
3.035
Daarnaast is voor de muziekliefhebber die niet op dit forum zit Lenny een betere kaartverkoper dan bijvoorbeeld een Tool.
Bij veel mensen moet ik uitleggen wie Tool zijn, Lenny Kravitz kennen ze.
Dus jij denkt dat Lenny Kravitz na maximaal twee dagen zijn dag heeft uitverkocht? Tool had er amper drie dagen voor nodig dus de stelling dat Tool een slechte kaartverkoper zou zijn is onjuist 😂
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.689
7.470
Dus jij denkt dat Lenny Kravitz na maximaal twee dagen zijn dag heeft uitverkocht? Tool had er amper drie dagen voor nodig dus de stelling dat Tool een slechte kaartverkoper zou zijn is onjuist 😂

Hij zegt ook niet dat Tool een slechte kaartverkoop zou opleveren. Ik lees het vooral als "Lenny Kravitz zal bekender zijn bij de gemiddelde persoon die niet zo veel met muziek bezig is"
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
En ik die dacht dat alles "meer dan in orde" kwam... damn. Eén voordeel: budget vrij om eens wat andere festivals te doen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken