Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
386
341
Suzan en Freek , Jan Smit en de Toppers in het laatste comment,




tijd voor namen, en snel ;) Misschien een maandagochtend 08:00 ?? Goed begin van deze donkere maandag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
386
341
oor wat het waard is. Een 'insider' op efestivals beweert dat the National, dEUS, Nia Archives, Gaslight Anthem en Michael Kiwanuka naar DTRH zouden gaan. En daarmee dus uitgesloten voor BKS. We gaan het zien.
Via een ander onderwerp hier; dit lijken me ook wel kanshebbers , minus The National. Laat maar komennnn
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
Via een ander onderwerp hier; dit lijken me ook wel kanshebbers , minus The National. Laat maar komennnn
The National op DTRH? Zou huge zijn. Ik hoop dat RW snel met overtuigende namen komt, of toch in ieder geval voor de ticketverkoop van DTRH.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.136
8.256
Oké, je bent fan. Dat mag. Was gisteren nog op een feestje waar ze regelmatig gedraaid werd. En ja de tieners gingen los. Ik vind het gewoon plat commercieel. Was leuk hé, daar niet van. Maar geen Rock Werchter materiaal.

Maar ja, de standpunten zijn duidelijk dus we kunnen beter afronden. Team conservatief out.

Is een festival van formaat Werchter niet ook gewoon commercieël?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.257
5.610
Volgens dezelfde insider die meegaf dat The National, dEUS, Nia Archives, Michael Kiwanuka en The Gaslight Anthem op Dtrh spelen.

Rosin Murphy, Skrillex en Overmono naar Roskilde.
 

dontletgo

Playlistbediener
18 jun 2019
18
5
Er staat ieder jaar internationale meuk op Werchter.. Muzikaal snobisme, djezes. Laten we nu niet doen alsof RW Le Guess Who? is hè zeg. P!nk was in 2019 nog headliner, komaan zeg. :LOL:
En laat ons misschien ook vooral niet zo denigrerend doen over P!nk. Couldn’t care less dat haar muziek totaal je ding niet is, maar het is wel wat vreemd en lachwekkend dat je steeds weer P!nk eruit kiest om op te bashen, een live-act van wereldniveau. En ja uiteraard is zij overal waar ze staat headliner, komaan zeg. Kan ook beter zingen dan 99% van de acts op Werchter, including your faves I’m sure. Have several seats.
 

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Verkoop start nu vrijdag & voorverkoop wss woensdag of donderdag al. (dus verwacht vandaag/morgen nieuwe naam/namen).

Green Day, Pearl Jam, Post Malone, Royal Blood & The Killers zou al mooi zijn.

Wat vinden jullie trouwens de beste RW editie tot nu toe? ;)
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
386
341
Volgens dezelfde insider die meegaf dat The National, dEUS, Nia Archives, Michael Kiwanuka en The Gaslight Anthem op Dtrh spelen.

Rosin Murphy, Skrillex en Overmono naar Roskilde.
Jezus man Skrillex toen in 2013? na metallica nog. Zo gruwelijk hard dat geluid. De wei liep vlot leeg haha. Maar toch vond ik dat soort afsluiters wel wat hebben altijd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken