Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
tja wat is benaderen uiteraard. Kan best dat hij enkel de vraag stellen ook al onder benaderen schaart, dus niet persee met alle 21 even ver gevorderde onderhandelingen.
De man zegt dat ie normaal 6 à 7 acts benadert en zo wel aan een drietal uiteindelijk komt.. Vind 't een absurd aantal.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ik denk dat als Kings Of Leon een keertje als sub voor PJ, Foo Fighters,... zou komen dat hen dat goed zou doen. Met een speeltijd van max 75 a 90 minuten. Net zoals The Killers. In 2018 dé headliner met een eerder matige show, in 2022 sub met een kortere set en zonder veel tierlantijntjes. En dat was vele malen beter.

Zouden een pak respect kunnen terug winnen zo.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.183
Ik denk dat als Kings Of Leon een keertje als sub voor PJ, Foo Fighters,... zou komen dat hen dat goed zou doen. Met een speeltijd van max 75 a 90 minuten. Net zoals The Killers. In 2018 dé headliner met een eerder matige show, in 2022 sub met een kortere set en zonder veel tierlantijntjes. En dat was vele malen beter.

Zouden een pak respect kunnen terug winnen zo.
Akkoord! En ze zijn wat mij betreft van harte welkom trouwens! Heerlijke songs en live staat het als een huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1 en ChrisV

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637
Ik denk dat als Kings Of Leon een keertje als sub voor PJ, Foo Fighters,... zou komen dat hen dat goed zou doen. Met een speeltijd van max 75 a 90 minuten. Net zoals The Killers. In 2018 dé headliner met een eerder matige show, in 2022 sub met een kortere set en zonder veel tierlantijntjes. En dat was vele malen beter.

Zouden een pak respect kunnen terug winnen zo.

Je mag vinden wat je wil van KOL, maar als je een setlist kunt samenstellen met nummers als Crawl, Closer, Fans en Pyro, dan verdien je een herkansing.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
De man zegt dat ie normaal 6 à 7 acts benadert en zo wel aan een drietal uiteindelijk komt.. Vind 't een absurd aantal.
Hoezo absurd? Kan er zo al een tiental opsommen die ze zeker zullen benaderd hebben die er niet staan, en dan zijn dat enkel nog de echt voor de hand liggende kleppers.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
888
Aanbod hè… als je de andere festivals ziet sukkelen. En PJ wil graag terug komen, dan ga je daarvoor gaan.
Ik dacht dat het dit jaar allemaal dikke prima was? Nu is het weer nauwelijks aanbod, wat is het nou? :LOL:

Dat gaan we dan rap genoeg zien. Als andere grote festivals opeens wel afkomen met namen als Lana Del Rey, Dua Lipa, Ed Sheeran, ... en Rock Werchter niet, dan weten we dat Werchter niet genoeg flappen op tafel heeft gelegd.

Maar persoonlijk wel zeer erg blij met Foo Fighters.
En Pearl Jam heb ik nog nooit een slecht concert weten spelen, dus die mogen altijd terugkomen, maar dat is dat ook eerder persoonlijke smaak.

Maar als er niet een paar grote relevante popnamen op de affiche zouden staan, dan zou ik alsnog zeer teleurgesteld zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Mag altijd passeren ergens in België voor een concert.
Laat België wel meestal links liggen, maar wel blij dat ik hem gezien heb destijds in Nederland.
Ok. Talking Heads en Kate Bush zijn droom-bucketlist namen. Maar die ga ik nooit live meemaken.

Stevie Wonder lijkt me ook heel onwaarschijnlijk, maar die staat wat mij betreft op nummer 3. Wat zou ik die graag eens live bezig zien zeg, enorme fan hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5, PJ en slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Dat gaan we dan rap genoeg zien. Als andere grote festivals opeens wel afkomen met namen als Lana Del Rey, Dua Lipa, Ed Sheeran, ... en Rock Werchter niet, dan weten we dat Werchter niet genoeg flappen op tafel heeft gelegd.

Maar persoonlijk wel zeer erg blij met Foo Fighters.
En Pearl Jam heb ik nog nooit een slecht concert weten spelen, dus die mogen altijd terugkomen, maar dat is dat ook eerder persoonlijke smaak.

Maar als er niet een paar grote relevante popnamen op de affiche zouden staan, dan zou ik alsnog zeer teleurgesteld zijn.
Ik denk dat RW geen probleem heeft met geld.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Hoezo absurd? Kan er zo al een tiental opsommen die ze zeker zullen benaderd hebben die er niet staan, en dan zijn dat enkel nog de echt voor de hand liggende kleppers.
Allemaal goed en wel, maar als ze niet beschikbaar zijn wegens al ander gemaakte tourplannen dan is het ook zo. Je mag er gerust tien opnoemen en die zullen allemaal wel voor de hand liggen enzo, maar Download is ook niet het enige festival dat in de UK (of in Europa) (op die moment) plaatsvindt.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Allemaal goed en wel, maar als ze niet beschikbaar zijn wegens al ander gemaakte tourplannen dan is het ook zo. Je mag er gerust tien opnoemen en die zullen allemaal wel voor de hand liggen enzo, maar Download is ook niet het enige festival dat in de UK (of in Europa) (op die moment) plaatsvindt.
Dat is het net. Ik geloof wel dat ze er 21 benadert hebben, en er zoveel zijn afgevallen omdat ze niet touren, andere tours hebben,...noem maar op.
Edit, ik denk bijvoorbeeld dat ze elk jaar Iron Maiden benaderen bij Download, die touren niet, dus vallen af. Je hebt benaderen en benaderen. Een mailtje sturen kan al genoeg zijn om tot die 21 te rekenen.
 
Laatst bewerkt:

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Over verrassende combinaties gesproken… fijne nieuwe single ook van Warhaus. Met Sylvie Kreusch! 😲
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken