Rock Werchter 2024

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
153
178
Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste post:geek: Afgelopen jaar voor het eerst op RW geweest en ik ben absoluut van plan om volgend jaar weer te gaan. Mijn wishlist voor 2024:

1. System of a Down
2. Rage Against The Machine
3. Smashing Pumpkinks

Andere namen waar ik op hoop zijn o.a. Sum 41 (afscheidstournee), Foo Fighters, The Kooks, BMTH, Weezer, Meltheads, Frank Carter & The Rattlesnakes, White Lies, Wodan Boys en zo kan ik nog wel even door gaan.

Kunnen de experts van dit forum me vertellen of dit enigszins realistische namen zijn, of moet ik stoppen met dromen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste post:geek: Afgelopen jaar voor het eerst op RW geweest en ik ben absoluut van plan om volgend jaar weer te gaan. Mijn wishlist voor 2024:

1. System of a Down
2. Rage Against The Machine
3. Smashing Pumpkinks

Andere namen waar ik op hoop zijn o.a. Sum 41 (afscheidstournee), Foo Fighters, The Kooks, BMTH, Weezer, Meltheads, Frank Carter & The Rattlesnakes, White Lies, Wodan Boys en zo kan ik nog wel even door gaan.

Kunnen de experts van dit forum me vertellen of dit enigszins realistische namen zijn, of moet ik stoppen met dromen?
Van al die namen denk ik dat Foo Fighters het meeste kans maakt. Die zijn namelijk zo goed als bevestigd. ;)
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.568
2.049
Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste post:geek: Afgelopen jaar voor het eerst op RW geweest en ik ben absoluut van plan om volgend jaar weer te gaan. Mijn wishlist voor 2024:

1. System of a Down
2. Rage Against The Machine
3. Smashing Pumpkinks

Andere namen waar ik op hoop zijn o.a. Sum 41 (afscheidstournee), Foo Fighters, The Kooks, BMTH, Weezer, Meltheads, Frank Carter & The Rattlesnakes, White Lies, Wodan Boys en zo kan ik nog wel even door gaan.

Kunnen de experts van dit forum me vertellen of dit enigszins realistische namen zijn, of moet ik stoppen met dromen?
Ik zou mezelf zeker geen expert noemen, maar dit is wat ik ervan denk.
System of a down en Rage zie ik niet snel gebeuren. Voor SOAD zijn er geen aanwijzingen voor een tour. Bij Rage zijn er weinig updates over de blessure van ZdlR, maar dat is wel een lelijke blessure, die best eens kan betekenen dat ze in ieder geval geen wereldtour meer gaan doen.
Smashing Pumpkins zijn net klaar met een tour, maar zijn nog niet naar Europa/UK geweest. Kan volgend jaar wellicht gaan gebeuren.
Sum 41 zijn al een tijd aan het touren, zijn ook al in Europa geweest, dus lijkt me wat minder een kanshebber. Zelfde geldt eigenlijk voor Weezer, die vorig jaar in Europa zijn geweest. De rest lijkt me best kanshebber.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
153
178
Ik zou mezelf zeker geen expert noemen, maar dit is wat ik ervan denk.
System of a down en Rage zie ik niet snel gebeuren. Voor SOAD zijn er geen aanwijzingen voor een tour. Bij Rage zijn er weinig updates over de blessure van ZdlR, maar dat is wel een lelijke blessure, die best eens kan betekenen dat ze in ieder geval geen wereldtour meer gaan doen.
Smashing Pumpkins zijn net klaar met een tour, maar zijn nog niet naar Europa/UK geweest. Kan volgend jaar wellicht gaan gebeuren.
Sum 41 zijn al een tijd aan het touren, zijn ook al in Europa geweest, dus lijkt me wat minder een kanshebber. Zelfde geldt eigenlijk voor Weezer, die vorig jaar in Europa zijn geweest. De rest lijkt me best kanshebber.
Moet zeggen dat SoaD & RatM ook wel een beetje tegen beter weten in was, hehe. Heb nog een afgelast corona concert van SoaD tegoed, dus ik blijf hopen dat dat ooit nog gaat gebeuren.

Maar als er wat van de dikgedrukte namen wél komen ben ik een blij man. Overigens heb ik toch wel goede hoop dat Sum 41 weer naar Europa komt, ze hebben ook al het e.e.a. bevestigd voor in Frankrijk in het najaar van 2024, dacht ik. Gelukkig vorig jaar wel bij geweest in 013, dus mocht het toch niet zo zijn heb ik m'n jeugdhelden in ieder geval een keer live gezien :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Gisteren nog in Vorst Nationaal (!) -blijf dat een enorme zaal voor 'm vinden- maar James Blake zie ik volgend jaar ook nog wel weer festivals doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Gisteren nog in Vorst Nationaal (!) -blijf dat een enorme zaal voor 'm vinden- maar James Blake zie ik volgend jaar ook nog wel weer festivals doen.
Hoe was het?

Blake komt altijd graag naar België, is het niet voor RW dan wel PKP. Nieuwe plaat onder de arm, hoge spot in de Barn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken