Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap ook echt niet dat deze best wel leuke feestband zo groot is geworden dat die Jera en dergelijke mag headlinen. Ja, feest. Maar is dat tegenwoordig genoeg om die spots te krijgen? Ideale podiumopener of 2de naam Werchter/Pinkpop en begin avondband voor alle andere festivals toch? Dan heb ik nog liever Flogging Molly. Zelfde laken en pak, maar iig nog iets muzikaler naar mijn gevoel.
Dropkick Murphys stond als sub op graspop laatste keer, ook geen verkeerde spot. Zo'n kleine band is het niet.
Op Werchter zullen ze niet zo hoog staan uiteraard, maar opener mainstage is wel wat overdreven
Verkeerd begrepen dan. Ik zou een boeking van Lavigne wel nog kunnen begrijpen gezien de revival, goede verkoop en het nieuwe werk.
PJ is ook om de 2 jaar headliner dankzij Ten he .
Zo'n Avril Lavigne wil ik ook nog door de vingers zien, juist omdat zij voor festivals een vrij unieke boeking is. In tegenstelling tot een Limp Bizkit die elke 2 jaar op een Belgisch festival staan.
Zo'n Avril Lavigne wil ik ook nog door de vingers zien, juist omdat zij voor festivals een vrij unieke boeking is. In tegenstelling tot een Limp Bizkit die elke 2 jaar op een Belgisch festival staan.
Dit dus. Ben ook wel benieuwd naar Avril Lavigne, redelijk unieke naam, haar laatste optreden in België voor 2023 was in 2011 (beide keren Vorst Nationaal). Ik zou gaan kijken naar Avril Lavigne op Rock Werchter!
Op Graspop stonden ze de laatste keer blijkbaar ergens rond 17:00 (als ik het me goed herinner van een andere post op t forum). Waarom zouden ze dan ineens sub op Werchter staan?
Wat ik me eigenlijk blijf afvragen hé.
Zou Foo Fighters op Rock Werchter staan? Eerste dag van Rock Werchter = 04/07. Ik herinner nog als de dag van gisteren hoe de volledige festivalzomer van 2015 om werd gegooid omdat Foo Fighters op Werchter zou en moest staan, maar dat Dave Grohl op 04/07 thuis wou zijn voor het vieren van de Amerikaanse onafhankelijkheidsdag. Die zelfde Dave Grohl echter nota bene zou uiteindelijk beslissen om in Zweden enkele weken voor dat bewuste Rock Werchter, om zich zelf van een podium op pak weg 3 meter hoogte zichzelf naar beneden te werpen en zijn been te breken. Hij nam "break a leg" die dag namelijk nogal letterlijk laten we zeggen.
Dit dus. Ben ook wel benieuwd naar Avril Lavigne, redelijk unieke naam, haar laatste optreden in België voor 2023 was in 2011 (beide keren Vorst Nationaal). Ik zou gaan kijken naar Avril Lavigne op Rock Werchter!
Wat ik me eigenlijk blijf afvragen hé.
Zou Foo Fighters op Rock Werchter staan? Eerste dag van Rock Werchter = 04/07. Ik herinner nog als de dag van gisteren hoe de volledige festivalzomer van 2015 om werd gegooid omdat Foo Fighters op Werchter zou en moest staan, maar dat Dave Grohl op 04/07 thuis wou zijn voor het vieren van de Amerikaanse onafhankelijkheidsdag. Die zelfde Dave Grohl echter nota bene zou uiteindelijk beslissen om in Zweden enkele weken voor dat bewuste Rock Werchter, om zich zelf van een podium op pak weg 3 meter hoogte zichzelf naar beneden te werpen en zijn been te breken. Hij nam "break a leg" die dag namelijk nogal letterlijk laten we zeggen.
Wat een moment opname kan zijn natuurlijk. Moeilijk te vergelijken vermits een passage van haar vrij zeldzaam is. (Beetje een identiek geval als de discussie over Lana Del Rey in ons land. Weinig referenties, mindere optredens.)
Als ze van Nova Rock tot I days in Europa is kan je er wel een potlood bijpakken lijkt me.