Rock Werchter 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Limp Bizkit gaat wel echt derde laatste / voorlaatste staan hoor.
Dan mogen ze Zottegem gaan bevolken. 3de laatste kan misschien nog in de juiste omkadering. Maar dan nog.
In de verste verte is LB geen sub meer voor een grote head.
Speelde op half 8 ofzo op PKP jongstleden. En op Graspop 18 nog om half 6.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.081
8.732
Er loopt altijd een verloren dwaasheid rond.
Heb het gevoel dat er voor volgend jaar veel van dat soort namen touren. Avril Lavigne bijvoorbeeld, die om god weet welke reden ineens op al die grote festivals mag staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Dat was Anne-Marie die dag.
Zie edit. Ma bon, zie Bizkit eigenlijk nog eerder GMM doen aangezien het daar ook wel al even geleden is en het weer eens iets anders is. Met wat wikken en wegen kun je er een headliner van hun tweede mainstage in zien.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Nu denken we echt die namen op Werchter te zien? Als je kijkt naar de metal/rock festivals die al wat gelost hebben, de graspop vijver dus, is het daar niet echt de grote jackpot. En toch doen zij daar opnieuw 4 dagen.
4 dagen GMM impliceert direct dat RW minder van het harde werk zal aanbieden. En dat, logisch, er meer topspots voor Bizkit/Offspring en andere 90's bands daar in Dessel wel zullen landen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
De verschrikkelijke muziek die ik als tiener beluisterde hoef ik nu niet meer per se live te zien. 😅
Maar velen wel. Zo een dingen verkopen als gek tegenwoordig. Misschien liever Lavigne dan MGK zelfs. The real thing ipv de slechte kopie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.081
8.732
Maar velen wel. Zo een dingen verkopen als gek tegenwoordig. Misschien liever Lavigne dan MGK zelfs. The real thing ipv de slechte kopie.
Daarvoor zijn Barns uitgevonden. Complicated vond ik grappig tijdens Singstar maar daarvoor ga ik niet naar Werchter.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Oh, ik bedoel: op dat moment ben ik in de Barn te vinden haha. Nee, daar een hoge Barnplek voor opgeven is al helemaal van de gekke.
Verkeerd begrepen dan. Ik zou een boeking van Lavigne wel nog kunnen begrijpen gezien de revival, goede verkoop en het nieuwe werk.
PJ is ook om de 2 jaar headliner dankzij Ten he 🫢.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken