Rock Werchter 2024

Meest logische is de Foo Fighters. Zeker met de aankondiging van Roskilde.

Misschien ook wat informatie over wanneer de verkoop start. Gokje laatste zaterdag november of de eerste van december. Geeft meteen ook een beeld wanneer de volgende namen aangekondigd zullen worden. Met de verkoop zullen de meeste headliners wel bekend zijn en wellicht een eerste drop met kleinere namen.

Vorig jaar de meeste headliners op aankondiging op woensdag om 8 uur volgens mij toch? Eens kijken wat morgenochtend brengt.

• Leuk
Waarderingen: leon94
Niet op Werchter zeker?
Het zou nog kunnen.
Ik heb in de eerste helft van dit jaar Weyes Blood, Röyksopp, Stromae en Portland in een Belgische zaal gezien en die stonden toch ook allemaal op de affiche van Werchter.

Maar het is inderdaad wel een grote zaal voor hen en redelijk kort op Werchter, dus de kans wordt wel kleiner zo.

Het zou nog kunnen.
Ik heb in de eerste helft van dit jaar Weyes Blood, Röyksopp, Stromae en Portland in een Belgische zaal gezien en die stonden toch ook allemaal op de affiche van Werchter.

Maar het is inderdaad wel een grote zaal voor hen en redelijk kort op Werchter, dus de kans wordt wel kleiner zo.
Er is wel een verschil tussen februari/maart En half mei natuurlijk.

Ze gingen ook in de toekomst eerder korte tours doen (aangezien dat verschillende van hen ondertussen kinderen hebben).
Dus kan je afschrijven voor RW lijkt me.

Er is wel een verschil tussen februari/maart En half mei natuurlijk.
Een verschil van twee à drie maanden zelfs ! (y)
Ik zeg het, het is redelijk kort voor Werchter, dus ik geef het weinig kans dat ze beide doen.

Langs de andere kant... twee à drie maanden is voor deze band lang genoeg om twee à drie albums uit te brengen... :unsure:

Users who are viewing this thread