Rock Werchter 2024

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
162
126
Moeten we ook niet wachten op bands die een nieuw album gaan aankondigen voor 2024: genre: Nick Cave, Bon Iver, The Smile, The Cure ... ( ik zeg maar wat bands die naar alle waarschijnlijkheid een album gaan uitbrengen in 2024 en hoge spot kunnen innemen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss en mattman

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.969
1.907
Moeten we ook niet wachten op bands die een nieuw album gaan aankondigen voor 2024: genre: Nick Cave, Bon Iver, The Smile, The Cure ... ( ik zeg maar wat bands die naar alle waarschijnlijkheid een album gaan uitbrengen in 2024 en hoge spot kunnen innemen)
Bon Iver lijkt er een tijd tussenuit te gaan, Nick Cave is wel bezig met een album inderdaad
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
707
500
Puggy heeft vandaag op 6 minuten de AB uitverkocht. Lijkt mij dus ook een kanshebber voor een (hoge) spot in de KluB of Barn.

Om even out of the box te denken:

Wat zou de kans zijn dat bijvoorbeeld Madonna ook een aantal grote festivals doet? Lijkt mij binnen het kader van haar 40 jaar bestaan wel eventueel Glastonbury te kunnen aandoen en als ze dan toch al bezig is... ? Heeft trouwens ook een (vreselijk) nummer met Sam Smith gemaakt, die dan ook ineens als sub zou kunnen staan?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.203
5.539
Puggy heeft vandaag op 6 minuten de AB uitverkocht. Lijkt mij dus ook een kanshebber voor een (hoge) spot in de KluB of Barn.

Om even out of the box te denken:

Wat zou de kans zijn dat bijvoorbeeld Madonna ook een aantal grote festivals doet? Lijkt mij binnen het kader van haar 40 jaar bestaan wel eventueel Glastonbury te kunnen aandoen en als ze dan toch al bezig is... ? Heeft trouwens ook een (vreselijk) nummer met Sam Smith gemaakt, die dan ook ineens als sub zou kunnen staan?
Puggy vorige keer was een absurd lege tent. Als ik het goed heb, waanzinnig populair in Wallonië maar bij ons leeft dat totaal niet.
 

azi10

Playlistbediener
13 jan 2023
9
3
Verblijden? Iemand was er niet bij op Graspop dit jaar.
Heb liever dat festivals dat budget liever naar andere bands doorschuiven.

Tijdens hun eerste reunie op werchter classic in 2016 of 2017, was het wel goed.
Dus had goede verwachtingen, maar idd op Graspop dit jaar was het echt zo slecht, kon het niet volhouden om uren te wachten tot ze hun hits begonnen te spelen. Axl klonkt nergens en zelfs Slash speelde maar slecht en klonk ook slecht.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
707
500
Puggy vorige keer was een absurd lege tent. Als ik het goed heb, waanzinnig populair in Wallonië maar bij ons leeft dat totaal niet.

Ik stond toen op de eerste rij dus heb helaas niet gezien hoeveel volk er achter mij stond. 😉 Stond ook tegenover Rammstein geprogrammeerd en de duivels hadden toen net verloren op het WK als ik het mij goed herinner. Maar goed bizar dat een Brusselse groep die vlot Vorst Nationaal kan uitverkopen én in het Engels zingt geen tent vol krijgt op Werchter.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
583
551
Foo Fighters - Paul McCartney - Green Day - Stromae of Depeche Mode.

Ik heb daarvan enkel Stromae nog niet gezien maar ik zou dit een mooie bovenkant vinden.

Queen + Adam Lambert mag ook in plaats van Foo Fighters overigens.

Dan IDLES, Blink-182, Cage the Elephant, Elbow, Franz Ferdinand en Eagles of Death Metal erbij, Dinosaur Jr., Rival Sons en Royal Republic in de tenten (niet alleen als afsluiter) en ik ben er gegarandeerd bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
210
116
The dead south komt ook naar europa volgend jaar! Die mogen van mij ook wel weer langs komen op werchter
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.203
5.539
Ik stond toen op de eerste rij dus heb helaas niet gezien hoeveel volk er achter mij stond. 😉 Stond ook tegenover Rammstein geprogrammeerd en de duivels hadden toen net verloren op het WK als ik het mij goed herinner. Maar goed bizar dat een Brusselse groep die vlot Vorst Nationaal kan uitverkopen én in het Engels zingt geen tent vol krijgt op Werchter.
Ja ik vond het ook gek. En je moet weten dat met een act als Rammstein het plein ook nooit vol vol staat, zijn er ook veel die de muziek maar niks vinden.
Maar die beelden uit de tent bij Puggy waren toch wel zot, zo leeg.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Ik kan niet geloven dat Ed Sheeran RW zal doen: daar is hij toch te groot voor?! Ik zie hem staan op 1 van de drie ééndagsconcerten op de wei in Werchter (de weken voor RW), ofwel in het koning Boudewijnstadion in Brussel,

Jouw andere namen geloof ik ook dat ze er staan, samen met the National.
Graag ook enkele van de vrouwelijke toppers zoals Billie, Dua of Lana!
Tenzij Ed Sheeran in 2024 nog eens festivals wil doen. Maar er zijn natuurlijk nog andere festivals dan RW.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
583
551
Oooooh, een forum newbie! (grapje, hoor)
FTFY, fixed that for you, wanneer je een zin aanpast/corrigeert naar jouw eigen welbevinden.
Wauw .. dat ik op dit tijdstip nog iets leer.

Maar inderdaad, beiden laten komen zou van absolute wereldklasse zijn maar lijkt me niet realistisch.
 
  • Haha
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken