Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Eigenlijk gek hoe weinig concrete headliners we nog maar kennen voor 2024. Alleen Ed Sheeran eigenlijk. En BMTH als nieuwere, kleinere voor sommige festivals.

Meestal begint het meer in de tweede helft van oktober te stormen, maar rond 11 oktober was het vorig jaar toch al serieuzer aan het waaien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Eigenlijk gek hoe weinig concrete headliners we nog maar kennen voor 2024. Alleen Ed Sheeran eigenlijk. En BMTH als nieuwere, kleinere voor sommige festivals.

Meestal begint het meer in de tweede helft van oktober te stormen, maar rond 11 oktober was het vorig jaar toch al serieuzer aan het waaien.
Er zijn wel al een hoop geruchten. Sheeran, Green Day, Foo Fighters, Sam Smith, BMTH. Rolling Stones gaan weer touren, Springsteen ook.

Misschien komt GnR dit jaar Werchter wel met een bezoek verblijden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Er zijn wel al een hoop geruchten. Sheeran, Green Day, Foo Fighters, Sam Smith, BMTH. Rolling Stones gaan weer touren, Springsteen ook.

Misschien komt GnR dit jaar Werchter wel met een bezoek verblijden.
Jaja, geruchten zeker (al zijn dat er ook een pak minder dan andere jaren). Maar concrete bevestigingen?

Al zal het wel snel veranderen in korte tijd gok ik.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
620
478
Jaja, geruchten zeker (al zijn dat er ook een pak minder dan andere jaren). Maar concrete bevestigingen?

Al zal het wel snel veranderen in korte tijd gok ik.
Als we de RW strategie van vorig jaar volgen zou er vrijdag (of met wat vertraging volgende week vrijdag) toch wel een teken van leven moeten komen inderdaad, dus ik blijf ook hoopvol.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.930
Als we de RW strategie van vorig jaar volgen zou er vrijdag (of met wat vertraging volgende week vrijdag) toch wel een teken van leven moeten komen inderdaad, dus ik blijf ook hoopvol.
Las ik gisteren niet in het PP topic dat iemand suggereerde dat het best aannemelijk zou zijn dat PP en RW later deze week met nieuws zouden komen....
🤔
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Jaja, geruchten zeker (al zijn dat er ook een pak minder dan andere jaren). Maar concrete bevestigingen?

Al zal het wel snel veranderen in korte tijd gok ik.
Of misschien is er effectief nog een zoektocht aan de gang naar headliners voor verschillende soort kaliber festivals.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.930
Of misschien is er effectief nog een zoektocht aan de gang naar headliners voor verschillende soort kaliber festivals.
Vraag me echt wel eens af hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Ieder jaar horen we bijna altijd dat headliners al vast liggen voor het jaar erop. Ben daar oprecht benieuwd naar? Nu nog een headliner zoeken wordt ook een hele puzzel. Vele tours liggen al vast.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
721
651
Vraag me echt wel eens af hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Ieder jaar horen we bijna altijd dat headliners al vast liggen voor het jaar erop. Ben daar oprecht benieuwd naar? Nu nog een headliner zoeken wordt ook een hele puzzel. Vele tours liggen al vast.
Je kan altijd rekenen op Mumford & Sons hè!
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Mijn gokje:

Foo Fighters
Blink 182 - Green Day
Sam Smith - Ed Sheeran
BMTH - Pearl Jam
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Vraag me echt wel eens af hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Ieder jaar horen we bijna altijd dat headliners al vast liggen voor het jaar erop. Ben daar oprecht benieuwd naar? Nu nog een headliner zoeken wordt ook een hele puzzel. Vele tours liggen al vast.
Ja maar niet allemaal zeker? Glastonbury zei bvb ook dat er een aantal vast liggen, maar niet allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.930
Maar er was dan weer goede bron op efestivals die aangaf dat Soad volgende zomer niet zou touren in Europa.
Ah die heb ik gemist en van sommige bronnen weet ik niet of dat fans zijn die wat roepen of echte inside info hebben😂
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
46
49
Mijn gokje:

Foo Fighters
Blink 182 - Green Day
Sam Smith - Ed Sheeran
BMTH - Pearl Jam
Ik kan niet geloven dat Ed Sheeran RW zal doen: daar is hij toch te groot voor?! Ik zie hem staan op 1 van de drie ééndagsconcerten op de wei in Werchter (de weken voor RW), ofwel in het koning Boudewijnstadion in Brussel,

Jouw andere namen geloof ik ook dat ze er staan, samen met the National.
Graag ook enkele van de vrouwelijke toppers zoals Billie, Dua of Lana!
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
365
525
But then again there was a good source at efestivals who indicated that Soad would not tour in Europe next summer.
That source said that Rammstein & Iron Maiden are headliners on Download.

After today's announcement, Rammstein is ruled out, and Bruce Dickinson is announced for Mystic festival in June so Iron Maiden are not so sure.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.176
1.201
Als de 'majorfestival-headliners' inderdaad niet dik bezaaid zijn voor volgend jaar, dan zal Pearl Jam een zekerheid zijn ja (op voorwaarde dat ze touren in Europa natuurlijk)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken