Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

RookieJur

Nieuw lid
27 mei 2023
4
0
Soms is de tent er eerder dan de bezoeker.

Bv groepje van 4 die al een tent of 7 zet omdat de rest later is.
Laten we hopen dat dit inderdaad de reden is en dat iedereen die morgen aankomt op de camping nog als groep samen kan liggen.

Ik vraag me wel af waarom ze dan zo lang gewacht hebben met de zone (bij paal b9) open te smijten en ons hebben aangemaand om enkele vakken verder tussen de tenten nog ruimte te zoeken. Dit lijkt me toch een teken dat het verschil tussen binnengekomen tickets en bezetting van de camping groter is dan normaal.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
144
152
Ik hoor overal de chaos op the Hive. Wat is de status van C1? Nog te doen om morgen ochtend goed plekje te hebben. (Nog nooit op de camping van RW geweest, dus geen idee hoe snel het daar gaat)
 

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Zijn er mensen die kunnen inschatten bij welk station het morgen het kortste wachten is op een pendelbus? Afstand van A1 tot beide pendelbus stops is ongeveer even lang, dus beide (Aarschot en Leuven) zijn nog een optie
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Jongens & meisjes, ik ben al een paar uur binnen en ik ben zo euforisch dat ik sowieso niks te klagen heb. Ik reed ongeveer in m’n eentje het terrein op (ok, wel na twaalven haha) & ondanks dat the Hive stampensvol was waren er nog voldoende prima plekjes te krijgen.

Nu 1 doel: ultiem genieten, het heel laat maken maar toch m’n kruit niet verschieten voor morgen! Geniet ervan allemaal & dank voor alle mooie tips die hier langs kwamen. De voorpret was daardoor al geweldig. 💪
 

Bijlagen

  • IMG_9484.jpeg
    IMG_9484.jpeg
    927,3 KB · Weergaven: 46

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Whoppaa! Geinstalleerd op camping C3. Alles perfect verlopen. Gemakkelijk op de parking geraakt. Rustige wandeling gehad. Niet moeten aanschuiven en rustig tenten kunnen opzetten. Op camping C3 heerst een rustige, gemoedelijk sfeer. En momenteel nog plaats zat.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
*FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER!*

🗓️ Wanneer: donderdag 29 juni 2023
⏱️ Tijd: 15:30 uur
📍 Waar: meeting point "de poes", rechts naast de Main Stage

Vanmiddag om 15:30 komen we op Rock Werchter bij elkaar voor de Festileaks meet-up. Of je nou een actieve forum bijdrager bent, af en toe onze stories bekijkt of benieuwd bent welke koppies nou elke dag al die artikelen schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!✨

We maken uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto, hopelijk nog zonder poncho's! Zien we je daar?

 

Bijlagen

  • IMG-20230628-WA0048.jpg
    IMG-20230628-WA0048.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 7
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Ik kan er helaas dit jaar niet bij zijn met pijn in mn hart.... Maar voor diegene die wel gaan ( of er al zijn). Heeeel veel plezier en zie de verhalen en bevindingen wel verschijnen. Volgend jaar zijn we er gewoon weer voor de 12e keer bij
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
694
631
Voor wie het wenst, er komen zo meteen nog extra tickets online voor Camping A1 via Ticketmaster.

The Hive dan toch al vol?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Gisteravond al minimeeting gehad! Zeer geslaagd! Foto houden jullie van mij tegoed na het weekend! Krijg hem niet verkleind op mijn telefoon :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Gisteravond al minimeeting gehad! Zeer geslaagd! Foto houden jullie van mij tegoed na het weekend! Krijg hem niet verkleind op mijn telefoon :(
"Krijg hem niet verkleind op mijn telefoon" dat zeg ik wel vaker.

Was gezellig man!

Edit: die bende op The Hive is al jaren. Komt altijd goed maar is ook altijd ellende. Ik sta gelukkig MySpace.
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken