Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Dat is mooi. Bij Boutique stond er dit: "Het grootste probleem met de in- en uittocht was dat mensen te veel op eigen houtje naar het festivalterrein waren gereden. De aanwijzingen voor parkings waren ofwel niet genoeg gekend, ofwel niet goed aangegeven. "Mensen hadden hun auto's een beetje overal gezet, waardoor er tegengestelde verkeersstromen waren met voetgangers op plaatsen waar die niet hadden moeten zijn", stelde woordvoerder Nele Bigaré."

Vorig jaar was het alleen op de donderdag aanschuiven. Hopen dat er dit jaar niet teveel mensen er bij de controlepunten achter komen dat ze geen ticket hebben, want die moeten dan weer alsnog iets kopen en naar die parking rijden. En natuurlijk altijd Hollanders die de discussie aangaan :rolleyes:.
Komende van rotselaar moet je rechts afslaan als je geen parking ticket hebt. Dan mag je zelfs niet naar de 3e parking. Wel rechts afdraaien, ticket kopen en terug naar de verste parking. Geeft normaal geen extra file
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Geen ideale weersvoorspellingen, maar het zal allemaal wel best meevallen, denk ik.

Met dat wisselvallige, best frisse weer, heb ik me toch maar een locker gereserveerd dit jaar. Kwestie van op alle weer wat voorzien te zijn.
Ook aan het twijfelen voor een locker, want heel warm wordt t s avonds niet , zaterdag minima van 12 graden. Geen zin om hele dag met rugzak te lopen. Maar 35 euro vind k dan weer veel geld om een trui weg te steken
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Enig idee iemand hoe druk het donderdsgochtend kan zijn op route blauw op verschillende tijden?
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Moet je nou nog vanuit een bepaalde richting komen? Of zijn zowel vanuit Rotselaar als Haacht de parkings beschikbaar. Of verschilt dat ook weer per parking. Als ik die QR codes scande op de parkeertickets stond er alleen een eindbestemming, geen route
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Ook aan het twijfelen voor een locker, want heel warm wordt t s avonds niet , zaterdag minima van 12 graden. Geen zin om hele dag met rugzak te lopen. Maar 35 euro vind k dan weer veel geld om een trui weg te steken
Ja, inderdaad. En volledig vrij ben je dan nog niet, want waarschijnlijk heb je nog altijd wel een regenjas/poncho mee die je altijd bijhebt, in geval van...
Alhoewel buienradar wel kan helpen natuurlijk....
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Moet je nou nog vanuit een bepaalde richting komen? Of zijn zowel vanuit Rotselaar als Haacht de parkings beschikbaar. Of verschilt dat ook weer per parking. Als ik die QR codes scande op de parkeertickets stond er alleen een eindbestemming, geen route
Die vraag heb ik ook. Voor de zekerheid rij ik ver om, ga risico niet nemen
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777

Ik mag het hopen dat we er donderdag geen last van krijgen onderweg
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Ik kom met de auto over Den Haag donderdag. 🤨 Gelukkig zit het weer die dag wel mee!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Moet je nou nog vanuit een bepaalde richting komen? Of zijn zowel vanuit Rotselaar als Haacht de parkings beschikbaar. Of verschilt dat ook weer per parking. Als ik die QR codes scande op de parkeertickets stond er alleen een eindbestemming, geen route
Valt te zien welke kleur je hebt. Als je roze hebt kom je vanuit Rotselaar bvb
 

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Zelfs buienradar is nu slecht.

Helaas het is niet anders
Mwah als je het per uur bekijkt is het gewoon af en toe een buitje, niks mis mee...
Hoop vooral dat het donderdagochtend begin van de dag beetje droog blijft. In de regen je tent opzetten is waardeloos😅
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Schaam me bijna dat ik uit Nederland kom😉….gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en heb ik/wij onze zaakjes wel goed op orde…
Komt ook doordat in Nederland de logistiek vaak beter geregeld is.

Andere kant: als 60k tegelijk weg wil, loopt het overal vast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken