Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.635
893
Al geprobeerd. Bestand is zodanig beveiligd dat dit niet gaat.
Op een Windows PC kan je normaal printen naar pdf.
Dus: pdf openen - vervolgens printen - kies bij printer: 'Microsoft to pdf' en print vervolgens enkel de pagina die je wil verkopen.
In plaats van te printen zal er een pdf gemaakt worden.
 

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
38
14
Naast frietje samurai saus, of de Bicky vorig jaar erg goed gegeten van de kraam van Foodmaker, nabij de slope. Qua value for money was dit DE vondst van het festival. Denk 3 of 4 tokens voor echt een vol en voedzaam bord eten. Misschien geen vette hap, maar wel lekker!
Wat voor soort eten is dit? Ik zie Foodmaker zo niet op de plattegrond staan
 

André Miedema

Playlistbediener
18 jun 2014
8
3
Als het goed is kun je ook 1 ticket downloaden via swap, ook als alles in 1 account staat, je moet echter wel goed opletten welke…omdat jezelf ook nog naar binnen moet, maar als jullie allemaal samen gaan moet dat goed komen
Gaat niet. Tickets zijn niet te delen. Wilde tickets naar mn dochter sturen (Ja .... Ik ben een ouwe lul ;-) Die staat wel op de Hive (ik al 20 jaar op A1). Kan niet. Vorige week nog Werchter Boutique tickets doorgezet. Was geen probleem. Ik heb nu mn combi via Ticketmaster te koop staan, maar er gaat natuurlijk geen hond een combi kopen zonder campingkaart ......
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
volgens de geruchten werden ze een soort van geforceerd door Livenation, dus de organisatie kan je ook niet echt de schuld geven
maar heb inderdaad nog nooit zo'n slechte prijs-kwaliteit verhouding ervaren als dit jaar op Graspop, dus erg jammer allemaal
Waarschijnlijk zal het geld gerelateerd zijn, maar idd bijzonder jammer.
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Gaat niet. Tickets zijn niet te delen. Wilde tickets naar mn dochter sturen (Ja .... Ik ben een ouwe lul ;-) Die staat wel op de Hive (ik al 20 jaar op A1). Kan niet. Vorige week nog Werchter Boutique tickets doorgezet. Was geen probleem. Ik heb nu mn combi via Ticketmaster te koop staan, maar er gaat natuurlijk geen hond een combi kopen zonder campingkaart ......

Ik kon gewoon de pdf uploaden naar ticketswap en daar druk je dan de tickets die je wilt verkopen aan en ticketswap split deze dan zelf gewoon. De koper krijgt dan alleen de tickets die jij aangeklikt hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Beetje gemakkelijk geconcludeerd als je de achtergrond verder niet kent. Misschien stelde Melis hoge eisen, omdat ze dachten de klus toch wel te krijgen?
Cateraars moeten betalen om exclusief standen te mogen uitbaten, dus het zal wss omgekeerd zijn.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Gaat niet. Tickets zijn niet te delen. Wilde tickets naar mn dochter sturen (Ja .... Ik ben een ouwe lul ;-) Die staat wel op de Hive (ik al 20 jaar op A1). Kan niet. Vorige week nog Werchter Boutique tickets doorgezet. Was geen probleem. Ik heb nu mn combi via Ticketmaster te koop staan, maar er gaat natuurlijk geen hond een combi kopen zonder campingkaart ......
Hmm das idd balen….
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Ik kon gewoon de pdf uploaden naar ticketswap en daar druk je dan de tickets die je wilt verkopen aan en ticketswap split deze dan zelf gewoon. De koper krijgt dan alleen de tickets die jij aangeklikt hebt.

Dit inderdaad, heb ik zelf ook gedaan met een vrijdagticket waar drankbonnen onder hingen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
volgens de geruchten werden ze een soort van geforceerd door Livenation, dus de organisatie kan je ook niet echt de schuld geven
maar heb inderdaad nog nooit zo'n slechte prijs-kwaliteit verhouding ervaren als dit jaar op Graspop, dus erg jammer allemaal
Zijn dan ook geruchten. Bevers werkte al langer in onderaanneming daar onder Melis. Melis had het al jaren moeilijk om dit deftig gebolwerkt te krijgen, zijn dan ook ingeschakeld in onderaanneming van Bevers op Graspop.

Ben ook geen fan van Bevers. Maar waarom zijn die overal, zelfs elk groot sportevent? Omdat die als 1 van de weinigen grote hoeveelheden kunnen garanderen. Zijn maw een zekerheidje binnen hetgeen ze doen, met weinig spelers op de markt die hetzelfde kunnen brengen/ambiëren.
 
  • Leuk
Waarderingen: micvet

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Beste forumleden,

Ik ga het er toch op wagen. Hierbij een eerste voorzichtige weerupdate over aankomende weekend voor Rock Werchter. Zoals reeds in een eerdere post aangegeven is het gezien de huidige situatie lastiger om goede voorspellingen te doen.

In deze post ga ik even in op de regen en vooral de regen accumulatie. De opbouw tot opgebouwde regenbuien eigenlijk. Wat opvalt is dat het vanaf donderdag / vrijdag er slecht uitziet. Om verwarring te voorkomen heb ik geprobeerd de wat simpelere kaarten samen te zoeken. Ik heb zelf dus ook gebruik gemaakt van andere kaarten.

De gehele voorspelling hieronder gaat gericht zijn op donderdag / vrijdag. De zaterdag en zondag ga ik nu nog niet op in.

IMG_0133.jpeg
In bovenstaande plaatje zie je de opbouw oftewel kans op onweersbuien. Eigenlijk niks speciaals totdat je naar donderdagavond kijkt. Nabij noord Frankrijk een opbouw van onweersbuien. Let op het is een kleinere waarde. Er is dus een kans op onweer maar deze is niet abnormaal groot. Wel iets om in het achterhoofd te houden.

IMG_0135.jpeg

Voor de regen accumulatie heb ik gekeken naar verschillende modellen. Hieruit komt naar voren dat het Sws zal gaan regenen. Regen kan plaatselijk zijn dus hoeveel er gaat vallen is nog niet duidelijk. Het ene model geeft meer regen accumulatie aan dan het andere model. Vrijwel alle modellen geven wel regen aan.

IMG_0134.jpeg

Samengevat: Het gaat donderdag en vrijdag regenen. Het wordt niet warm en zal tussen de 21-25 graden worden schat ik. Waarbij er op vrijdag toch wel 7 mm kan vallen. Maar nogmaals regen is plaatselijk en lastig te voorspellen.

Mijn gedachte: eigenlijk prima festivalweer. Niet abnormaal warm weer, bewolkt en af en toe misschien een zonnetje. Gewoon een poncho meenemen voor de buitjes die er mogelijk komen.

Ik zal later ingaan op de zaterdag en zondag en nog wat andere interessante zaken.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
109
85
Beste forumleden,

Ik ga het er toch op wagen. Hierbij een eerste voorzichtige weerupdate over aankomende weekend voor Rock Werchter. Zoals reeds in een eerdere post aangegeven is het gezien de huidige situatie lastiger om goede voorspellingen te doen.

In deze post ga ik even in op de regen en vooral de regen accumulatie. De opbouw tot opgebouwde regenbuien eigenlijk. Wat opvalt is dat het vanaf donderdag / vrijdag er slecht uitziet. Om verwarring te voorkomen heb ik geprobeerd de wat simpelere kaarten samen te zoeken. Ik heb zelf dus ook gebruik gemaakt van andere kaarten.

De gehele voorspelling hieronder gaat gericht zijn op donderdag / vrijdag. De zaterdag en zondag ga ik nu nog niet op in.

Bekijk bijlage 5723
In bovenstaande plaatje zie je de opbouw oftewel kans op onweersbuien. Eigenlijk niks speciaals totdat je naar donderdagavond kijkt. Nabij noord Frankrijk een opbouw van onweersbuien. Let op het is een kleinere waarde. Er is dus een kans op onweer maar deze is niet abnormaal groot. Wel iets om in het achterhoofd te houden.

Bekijk bijlage 5724

Voor de regen accumulatie heb ik gekeken naar verschillende modellen. Hieruit komt naar voren dat het Sws zal gaan regenen. Regen kan plaatselijk zijn dus hoeveel er gaat vallen is nog niet duidelijk. Het ene model geeft meer regen accumulatie aan dan het andere model. Vrijwel alle modellen geven wel regen aan.

Bekijk bijlage 5725

Samengevat: Het gaat donderdag en vrijdag regenen. Het wordt niet warm en zal tussen de 21-25 graden worden schat ik. Waarbij er op vrijdag toch wel 7 mm kan vallen. Maar nogmaals regen is plaatselijk en lastig te voorspellen.

Mijn gedachte: eigenlijk prima festivalweer. Niet abnormaal warm weer, bewolkt en af en toe misschien een zonnetje. Gewoon een poncho meenemen voor de buitjes die er mogelijk komen.

Ik zal later ingaan op de zaterdag en zondag en nog wat andere interessante zaken.
Gaat het om buien of uren aan een stuk continue regen? Enkele buien is duizend keer aangenamer dan continue regen.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
969
1.007
Geen ideale weersvoorspellingen, maar het zal allemaal wel best meevallen, denk ik.

Met dat wisselvallige, best frisse weer, heb ik me toch maar een locker gereserveerd dit jaar. Kwestie van op alle weer wat voorzien te zijn.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Gaat het om buien of uren aan een stuk continue regen? Enkele buien is duizend keer aangenamer dan continue regen.
Voor nu ziet het eruit als hooguit een buitje. Niet continu regen. Het is lastig. Er is een model die flink wat regen voorspelt ( die van weer online) model dat Buienradar gebruikt geeft vrijwel geen regen aan.

Een van de moeilijkste dingen die er is is regen voorspellen haha. Ik zou poncho meenemen en uitgaan van een buitje.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Het meest jammere van dat regenweer is wel dat de tenten OVERVOL gaan zitten en niet altijd met mensen die effectief de act willen zien.

Vorig jaar op donderdag tijdens die regenbui zelfs rode kruizen op de KluB C waar toen niemand aan het spelen was of zo direct ging beginnen spelen...
Ik heb toen perongeluk nog First Aid Kit gezien. Was eigenlijk heel goed maar ik was enorm toe aan een pauze in het gras en even zitten. Veels te veel gestaan die dag.

Ik zeg: we gaan het gewoon treffen deze editie. Zonder verdere kennis van het weer of goede onderbouwing uiteraard.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
969
1.007
Ik heb toen perongeluk nog First Aid Kit gezien. Was eigenlijk heel goed maar ik was enorm toe aan een pauze in het gras en even zitten. Veels te veel gestaan die dag.
Ik had toen het anderhalf uur tussen Cigarettes After Sex en Pixies genoteerd als het moment om even wat te zitten en rusten. Niet dus...
Uiteindelijk vanaf dat ik van de bus stapte rond half twee ‘s middags, tot het moment dat ik terug op de bus stapte rond half twee ‘s nachts op mijn benen gestaan…

Gelukkig met goeie stevige schoenen aan. Die gaan dit jaar in elk geval opnieuw mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken