Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Bedoel vooral dat Bevers niet soloslim zen zin mocht doen. Die 0,2 erbij is eerder zoals je zegt prijsstijging erbij tellen. Is met sportevenementen waar ze staan even goed zo.
Ik vind eerlijk gezegd dat die prijsstijgingen op een festival als werchter niet hadden gemoeten.
Die hebben zoiezo al een mooie winstmarge zeker als je ziet wat je krijgt tegenover welke prijs.
Ikzelf let daar niet zo op en eet waar k zin in heb, maar kan me voorstellen dat t voor veel mensen toch teveel is
Het is dan "maar" 0,3 coin duurder. Maar in werkelijkheid is het dan wel een euro duurder.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Even een tip aan de mensen. Ik heb volgens mij alleen Mattman erover gehoord, maar City and Colour. Wat een strot heeft die gast. Kijk vooral even dit filmpje. Denk dat dit echt ongelooflijk fijn gaat zijn op de zaterdagmiddag. Sowieso ook geweldig gemixt dit, hopen dat dit hun eigen soundengineer is en dat ie mee komt naar Werchter haha
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brykos

Nieuw lid
20 dec 2014
2
0
Betwijfel ik, je vraagt een pintje en geeft je oude beker af. Kan niet zo tijdrovend zijn.

Alleen zijn het 2 aparte punten. Bij de bar kun je niet je bekers inleveren, dat kan alleen bij een 'inleverpunt'. Nadeel vond ik vooral, dat achter de geluidstent tegenover het podium geen plek was om lege bekers in te leveren. Volgens de heren aan de bar was dat logistiek onmogelijk. Daardoor moest je steeds je bekers bewaren en hoe later het werd, hoe minder bezoekers de bekers ook daadwerkelijk bewaarden. Was wel makkelijk om ze even op te rapen en met 30 in te leveren bij de bar.
Omdat het een stategeldsysteem is van 0,3 bon per beker, kan dat op een weekend flink aantikken. Per bier bedoel je gewoon 1 euro extra als je de beker niet bewaard en dus weer doet inleveren.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Alleen zijn het 2 aparte punten. Bij de bar kun je niet je bekers inleveren, dat kan alleen bij een 'inleverpunt'. Nadeel vond ik vooral, dat achter de geluidstent tegenover het podium geen plek was om lege bekers in te leveren. Volgens de heren aan de bar was dat logistiek onmogelijk. Daardoor moest je steeds je bekers bewaren en hoe later het werd, hoe minder bezoekers de bekers ook daadwerkelijk bewaarden. Was wel makkelijk om ze even op te rapen en met 30 in te leveren bij de bar.
Omdat het een stategeldsysteem is van 0,3 bon per beker, kan dat op een weekend flink aantikken. Per bier bedoel je gewoon 1 euro extra als je de beker niet bewaard en dus weer doet inleveren.
Wat een k-systeem (pardon my French)
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Nog nooit op Werchter geweest. Vraag me af of het een beetje te doen is in de tenten bij warm weer. Want die staan niet open aan de zijkanten toch?
Tenten zijn goed te doen! Ook bij 30 graden;) editie 2019 was bloody hot, maar het was allemaal erg goed geregeld👌🏻….veel water verneveling, kanonnen en gekoelde tenten
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
diee beker moet aangenomen worden, weggezet etc
Dan komt bestelling, weer extra werk.
Nu kan je dat werk scheiden en dus volk wat meer spreiden.

Soit, dat ze die herbruikbare bekers maar snel afschaffen...
nogmaals, werkt perfect op pinkpop en die hadden geen extra werk hoor.
viel echt super goed mee
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
ik heb altijd moeite met herbruikbare bekers.. Denk dan altijd: als het super druk is als vrijwilliger neem ik dan de moeite de bekers netjes te wassen.. euh nee denk ik dan.... en mijn biertje smaakt niet meer ...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Alleen zijn het 2 aparte punten. Bij de bar kun je niet je bekers inleveren, dat kan alleen bij een 'inleverpunt'. Nadeel vond ik vooral, dat achter de geluidstent tegenover het podium geen plek was om lege bekers in te leveren. Volgens de heren aan de bar was dat logistiek onmogelijk. Daardoor moest je steeds je bekers bewaren en hoe later het werd, hoe minder bezoekers de bekers ook daadwerkelijk bewaarden. Was wel makkelijk om ze even op te rapen en met 30 in te leveren bij de bar.
Omdat het een stategeldsysteem is van 0,3 bon per beker, kan dat op een weekend flink aantikken. Per bier bedoel je gewoon 1 euro extra als je de beker niet bewaard en dus weer doet inleveren.
Dat slaat toch ook nergens op dat je je lege beker niet gewoon aan de toog kunt omruilen voor een volle in de plaats. Of begrijp ik het verkeerd?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Zowel op Graspop als op Werchter geweest waar een identiek cashless systeem gebruikt wordt. Bij beide festivals exact dezelfde bug opgemerkt: De betaling bleef telkens hangen wanneer je bonnetjes wilde bijladen maar ze bleek uiteindelijk wel gelukt te zijn. Hopelijk krijgen ze dit er nog uit tegen Werchter, maar voor de rest liep het wel vlot.
Enkel de eetprijzen die tot na de komma afgerond zijn, zijn irritant, maar je kon precies wel een vrij bedrag opladen om mooi af te ronden uiteindelijk.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Vast wel.

Bereid je wel voor op de prijzen. Muntprijs mag dan hetzelfde zijn, door het cashless systeem kunnen ze nu in 0,1 fracties rekenen.

Pannekoek met een beetje saus? 1,8 muntje (die heb ik overgeslagen, dat vond ik echt achterlijk).

Maar wel enorm gevarieerd aanbod. Je kan bij de Apero bij de North West Walls zelfs laten barbecueën.
Hoe werkt dit precies dan? Heb je dan al je muntjes op een pasje staan ofzo?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
ik heb altijd moeite met herbruikbare bekers.. Denk dan altijd: als het super druk is als vrijwilliger neem ik dan de moeite de bekers netjes te wassen.. euh nee denk ik dan.... en mijn biertje smaakt niet meer ...
Voor alle duidelijkheid : het zijn niet de mensen die je pintje inschenken die je beker ook afwassen he.
Die moeten gewoon die beker aannemen, in een bak gooien en als die bak vol is gaat die naar het afwaspunt (andere mensen en machines).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Paddy

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken