Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Hoop van BKS op The Mars Volta en Surf Curse. Stone op de slope zou ik ook een mooie toevoeging vinden!
 

Fred13

Playlistbediener
7 dec 2022
12
9
The Mars Volta, die ze sowieso al graag zien komen in RW, zal er nog wel bijkomen op vrijdag zeker?
Een berekende gok of weet je meer? :) Zou in ieder geval een leuke toevoeging zijn! Ik kan wel niet inschatten waar RW ze nu op de affiche zou plaatsen. Hopelijk snel nog wat nieuwe bevestigingen.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Een berekende gok of weet je meer? :) Zou in ieder geval een leuke toevoeging zijn! Ik kan wel niet inschatten waar RW ze nu op de affiche zou plaatsen. Hopelijk snel nog wat nieuwe bevestigingen.
I love them to pieces, maar ik heb het altijd vreemd gevonden dat een dergelijke extreme band op de één of andere manier zo'n 'grote naam' is. :)
 

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Hoeveel bands zijn er normaal gezien op zondag? Op welke spots verwachten we nog namen? Subheadliner?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Heel benieuwd hoe de show van Lil Nas X gaat vallen op die main op een festival als RW. De man heeft best wel wat grote mainstream hits, maar vraag me af hoe zijn extravagante en flamboyante show het gaat doen bij wachtende QOTSA- fans.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Heel benieuwd hoe de show van Lil Nas X gaat vallen op die main op een festival als RW. De man heeft best wel wat grote mainstream hits, maar vraag me af hoe zijn extravagante en flamboyante show het gaat doen bij wachtende QOTSA- fans.
Er zit normaal uur tussen Qotsa en Lil Nas X, ik zou er geen Metallica toestanden van verwachten.

In elk geval, ook geen Rema op RW, want Pkp.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik had stiekem de hoop dat Beach House met nog een vervolg van hun tour zou komen, maar daar lijkt het helemaal niet meer op. Hun recentste album kwam in februari 2022 uit, vreemd dat ze er slechts minder dan een jaar mee getourd hebben.

Als ze nog eens touren mag Rock Werchter ze wel eens boeken, hebben er nog nooit gestaan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik had stiekem de hoop dat Beach House met nog een vervolg van hun tour zou komen, maar daar lijkt het helemaal niet meer op. Hun recentste album kwam in februari 2022 uit, vreemd dat ze er slechts minder dan een jaar mee getourd hebben.

Als ze nog eens touren mag Rock Werchter ze wel eens boeken, hebben er nog nooit gestaan.
Erg graag. Maar is ook wel prima dat die tour niet te lang duurde.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Verwachten we vrijdag namen?
Een jaar geleden kregen we deze weken de volledige affiche en de timetable.

Trouwens een jaar geleden waren de combi's nu uitverkocht.
Net als de vrijdag en zondag tickets.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Verwachten we vrijdag namen?
Een jaar geleden kregen we deze weken de volledige affiche en de timetable.

Trouwens een jaar geleden waren de combi's nu uitverkocht.
Net als de vrijdag en zondag tickets.

Vorig jaar had je ook nog een heleboel vouchers die omgezet werden en een affiche met Pearl Jam - Metallica en de Red Hot Chili Peppers, drie van de grootste Boomer-rockbands aller tijden.
Dat zelfde publiek loopt niet meteen te drummen voor Stromae, Lil Nas X, Stormzy, Oscar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken