Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien op mijn eerste Werchter ooit en dat was wel tof. Maar toen had hij die eerste plaat uit. Geen idee wat de man op commercieel vlak nog heeft bijgedragen tussen toen en nu, 15 jaar later.
Gezien op mijn eerste Werchter ooit en dat was wel tof. Maar toen had hij die eerste plaat uit. Geen idee wat de man op commercieel vlak nog heeft bijgedragen tussen toen en nu, 15 jaar later.
Mika stond vorig jaar op Live=Live en dat was wel echt afgrijselijk slecht. Ik vind de songs zelf al gruwelijk, maar als je ze dan ook nog eens kattenvals in het rond roept. Goed gelachen, dat wel.
Mika stond vorig jaar op Live=Live en dat was wel echt afgrijselijk slecht. Ik vind de songs zelf al gruwelijk, maar als je ze dan ook nog eens kattenvals in het rond roept. Goed gelachen, dat wel.
Doe mij maar wat meer ROCK zoals in de topic naam staat.
We hebben al genoeg van die 'side' acts.
Meer van : Jack White , Gary Clark Jr. Tool (ook staat Maynard al geboekt) , Biffy Clyro,Kooks ,White Lies , Cleopatrick , Blue Stones ,The National , Volbeat, Eels of Placebo.
Vul daar de openstaande plekken maar mee op!
Meer van : Jack White , Gary Clark Jr. Tool (ook staat Maynard al geboekt) , Biffy Clyro,Kooks ,White Lies , Cleopatrick , Blue Stones ,The National , Volbeat, Eels of Placebo.
Alleen the National wordt moeilijk omdat die heel de zomer in US of Canada zitten. De rest lijkt niet onmogelijk. En anders gewoon nog iets van dit genre dat erbij mag komen. De echte Rock acts zijn erg dun dit jaar. Begint meer op Pukkelpop te lijken
Alleen the National wordt moeilijk omdat die heel de zomer in US of Canada zitten. De rest lijkt niet onmogelijk. En anders gewoon nog iets van dit genre dat erbij mag komen. De echte Rock acts zijn erg dun dit jaar. Begint meer op Pukkelpop te lijken
Ik verwacht eigenlijk de namen van het iets kleinere segment nog met goede gitaren (bovenin volgens mij al aardig vol (helaas)). Maar daar kan natuurlijk ook een hoop moois tussenzitten!
Ik hoop daar ook nog op.
Met persoonlijke voorkeur naar:
White Lies, Noel Gallagher (nieuwe plaat, al zie ik die niet op dezelfde affiche staan als Liam), Rise Against, Kaleo, The National, Volbeat, Strand of Oaks, Frank Carter, Stereophonics,...
Maar weinig hoop op...