Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Mika is tof. Zou een leuke toevoeging zijn.
Gezien op mijn eerste Werchter ooit en dat was wel tof. Maar toen had hij die eerste plaat uit. Geen idee wat de man op commercieel vlak nog heeft bijgedragen tussen toen en nu, 15 jaar later.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Mika stond vorig jaar op Live=Live en dat was wel echt afgrijselijk slecht. Ik vind de songs zelf al gruwelijk, maar als je ze dan ook nog eens kattenvals in het rond roept. Goed gelachen, dat wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Mika stond vorig jaar op Live=Live en dat was wel echt afgrijselijk slecht. Ik vind de songs zelf al gruwelijk, maar als je ze dan ook nog eens kattenvals in het rond roept. Goed gelachen, dat wel.
Zo erg ja? Leek op livebeelden van andere shows altijd wel mee te vallen.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Doe mij maar wat meer ROCK zoals in de topic naam staat.
We hebben al genoeg van die 'side' acts.
Meer van : Jack White , Gary Clark Jr. Tool (ook staat Maynard al geboekt) , Biffy Clyro,Kooks ,White Lies , Cleopatrick , Blue Stones ,The National , Volbeat, Eels of Placebo.
Vul daar de openstaande plekken maar mee op!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Doe mij maar wat meer ROCK zoals in de topic naam staat.
We hebben al genoeg van die 'side' acts.
Meer van : Jack White , Gary Clark Jr. Tool (ook staat Maynard al geboekt) , Biffy Clyro,Kooks ,White Lies , Cleopatrick , Blue Stones ,The National , Volbeat, Eels of Placebo.
Vul daar de openstaande plekken maar mee op!
Denk eigenlijk dat geen enkele van je suggereerde acts er nog zal bijkomen.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Denk eigenlijk dat geen enkele van je suggereerde acts er nog zal bijkomen.
Alleen the National wordt moeilijk omdat die heel de zomer in US of Canada zitten. De rest lijkt niet onmogelijk. En anders gewoon nog iets van dit genre dat erbij mag komen. De echte Rock acts zijn erg dun dit jaar. Begint meer op Pukkelpop te lijken :p
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Alleen the National wordt moeilijk omdat die heel de zomer in US of Canada zitten. De rest lijkt niet onmogelijk. En anders gewoon nog iets van dit genre dat erbij mag komen. De echte Rock acts zijn erg dun dit jaar. Begint meer op Pukkelpop te lijken :p
Ik verwacht eigenlijk de namen van het iets kleinere segment nog met goede gitaren (bovenin volgens mij al aardig vol (helaas)). Maar daar kan natuurlijk ook een hoop moois tussenzitten!
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en jova

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
121
117
Doe mij maar wat meer ROCK zoals in de topic naam staat.
We hebben al genoeg van die 'side' acts.
Meer van : Jack White , Gary Clark Jr. Tool (ook staat Maynard al geboekt) , Biffy Clyro,Kooks ,White Lies , Cleopatrick , Blue Stones ,The National , Volbeat, Eels of Placebo.
Vul daar de openstaande plekken maar mee op!

Ik hoop daar ook nog op.
Met persoonlijke voorkeur naar:
White Lies, Noel Gallagher (nieuwe plaat, al zie ik die niet op dezelfde affiche staan als Liam), Rise Against, Kaleo, The National, Volbeat, Strand of Oaks, Frank Carter, Stereophonics,...
Maar weinig hoop op...
 
  • Leuk
Waarderingen: jova en LIBOH

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Alleen the National wordt moeilijk omdat die heel de zomer in US of Canada zitten. De rest lijkt niet onmogelijk. En anders gewoon nog iets van dit genre dat erbij mag komen. De echte Rock acts zijn erg dun dit jaar. Begint meer op Pukkelpop te lijken :p
Goh ja, grootste kanshebber is zelfs The National, en dan nog.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
The Voidz nog een optie?
Zou Chemical Brothers nog een dance afsluiter kunnen zijn? Staan nog niet op PKP.

Hoop ook op nog wat harde rock.
Op RW site staan nu ook wie waar speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: jova

Gebruikers die dit onderwerp bekijken