Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Heb ook niks met Stormzy. Magere sub headliner. Lees hier dat dit de perfecte boeking voor de donderdag, hoe dan? Staat voor de rest niks van rap/grime op die dag dus snap niet hoe dit dan perfect past. En de fans van Stormy gaan nu echt niet allemaal een kaartje kopen alleen hiervoor. Dit zal twijfelaars niet massaal over de streep gaan trekken. Hoop echt dat er nog een grote ROCK naam bij komt op de donderdag want dit wordt hem niet. Wordt Iggy Pop dus.
 
Laatst bewerkt:

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik had eerlijk gezegd liever Stormzy voor de Peppers gezien. Lijkt me een betere combo. En dat zou voor mij ook een hoop clashes schelen.

En ik vind nog steeds dat de donderdag co-head gewoon Blur had moeten zijn, maar ja dat stadium was al een tijdje gepasseerd helaas.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Als je op 1 dag drie namen na elkaar zet die elk op andere festivals als enige naam headlinen kan je dit niet zwak noemen.

Sam Fender sub op Glasto en wil gewoon door iedereen gezien zijn (echt iedereen die ik ken wil die zien). Headliner status op dit moment al op kleinere festivals.

Stormzy headliner op glasto en ook andere festivals in Europa.

Stromae headliner pur sang, zeker in België.
Voor Engelsen zal het inderdaad ongelooflijk zijn dat er 3 headliners op 1 dag staan, maar wat doet die Stromae daar nog achter. Enfin je snapt mijn punt wel: België is niet gelijk aan VK.
Ik wacht nog rustig af in ieder geval. Momenteel nog steeds iets van ik wil gaan, maar niet voor deze prijs
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ja, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Want we weten dat deze combo's al niet uitverkochten:

Gorillaz + Queens of the Stone Age + The Script + Alice In Chains
Kings Of Leon + Arcade Fire + Imagine Dragons + Prophets Op Rage
Paul McCartney + Disclosure + New Order + Ellie Goulding
Toch sterkere combinaties dan deze lijkt me? In de UK volgens mij wel een dikke combo.
Is ook gewoon weinig om je op te baseren want Fender en Stormzy hebben nog niet meer mogen/kunnen doen dan AB shows.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ja, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Want we weten dat deze combo's al niet uitverkochten:

Gorillaz + Queens of the Stone Age + The Script + Alice In Chains
Kings Of Leon + Arcade Fire + Imagine Dragons + Prophets Op Rage
Paul McCartney + Disclosure + New Order + Ellie Goulding
allemaal te zwak om de donderdag uit te verkopen, behalve Paul McCartney. Dat is echt een Werchter Classic naam en zou op basis daarvan al moeten uitverkopen zou je zeggen. Was het niet uitverkocht die dag? Ik weet alleen dat het een ramp was qua regen, modder, vervoer en alles.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Gorillaz/QOTSA was wel een hele fijne dag hoor. Toen had je ook nog Steven Wilson 's middags in de Barn.
En zelfs dat dus niet uitverkocht. Dus dat gaat m dit jaar ook zeker niet worden.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Mooi dit. Hele dag gefocust op Lizzo. Blijkt het die andere knaller op NSJ te zijn. We zouden ons wel iets moeten schamen als forum :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Is de donderdag uitverkopen de laatste 10 jaar niet enkel weggelegd geweest voor Metallica, PJ en Foo Fighters?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Heb ook niks met Stormzy. Magere sub headliner. Lees hier dat dit de perfecte boeking voor de donderdag, hoe dan? Staat voor de rest niks van rap/grime op die dag dus snap niet hoe dit dan perfect past. En de fans van Stormy gaan nu echt niet allemaal een kaartje kopen alleen hiervoor. Dit zal twijfelaars niet massaal over de streep gaan trekken. Hoop echt dat er nog een grote ROCK naam bij komt op de donderdag want dit wordt hem niet. Wordt Iggy Pop dus.
Als ze er op die dag nog Loyle Carner en Little Simz bijplakken is het wel gefixt
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Denk zelfs dat die donderdag in het 2020 jaar met PJ ook niet uitverkocht was toen Corona uitbrak
Tgoh ja met de covid dreiging sinds de jaarwissel geen referentie natuurlijk. The Strokes en Kendrick zijn voor evenveel 'afgerekend' geweest lijkt het.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken