Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
462
523
Omdat er soms wel een rubriek 'Wat zeggen de socials' mag zijn, zie hieronder al leuke vondsten. Natuurlijk zijn er ook positieve reacties, maar daar kan je moeilijk iets over zeggen.

'Een echte rocker die Stormzy , dat zie je zo pfff .
Hoop toch echt dat het Rock level nog iets omhoog gaat.
Enkele bands die ik nog wel een leuke toevoeging zou vinden;
System of a Down , Guns&Roses, War on Drugs, Ghost ( voor mijn dochter) , Frank Carter , Beth Hart, Placebo , The Cure , Black Crowes, Boxer Rebellion , Pearl Jam , Sepultura.
Niet allen zijn Rock maar deze bands zou ik nog een leuke toevoeging vinden.'

'F**k me, just call it Werchter'

'Een vroege 1 april ofzo? Wtf'

'couldve been someone good. foals, strokes, fontaines. anyone but him'
Je vergeet de “lukaku” hahahahah
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
De traditionele werchter ganger zal dit maar niks vinden, maar eerlijk is eerlijk, er is al genoeg te vinden voor de traditionele RW ganger dit jaar
Hoelang ga je die traditionele Werchter ganger nog kunnen bekoren met constant dat zelfde kransje headliners met hun gitaar. Of heb je het eerder over de blinde ticketkopers die vast hun zaterdagticketje pakken, hun op de wei planten, hele dag bier drinken met de rug naar het podium, om af en toe is te roepen 'Hey ik ken da nummer'?
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Hoelang ga je die traditionele Werchter ganger nog kunnen bekoren met constant dat zelfde kransje headliners met hun gitaar. Of heb je het eerder over de blinde ticketkopers die vast hun zaterdagticketje pakken, hun op de wei planten, hele dag bier drinken met de rug naar het podium, om af en toe is te roepen 'Hey ik ken da nummer'?
Ze bekoren al tientallen jaren 😉
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Hm vind je?
Vind het heel zwak. Qua headliners toch.
Als je op 1 dag drie namen na elkaar zet die elk op andere festivals als enige naam headlinen kan je dit niet zwak noemen.

Sam Fender sub op Glasto en wil gewoon door iedereen gezien zijn (echt iedereen die ik ken wil die zien). Headliner status op dit moment al op kleinere festivals.

Stormzy headliner op glasto en ook andere festivals in Europa.

Stromae headliner pur sang, zeker in België.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Enkele bands die ik nog wel een leuke toevoeging zou vinden;
System of a Down , Guns&Roses, War on Drugs, Ghost ( voor mijn dochter) , Frank Carter , Beth Hart, Placebo , The Cure , Black Crowes, Boxer Rebellion , Pearl Jam , Sepultura.
Ze kunnen Pearl Jam nog wel ergens op de Slope kwijt toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als je op 1 dag drie namen na elkaar zet die elk op andere festivals als enige naam headlinen kan je dit niet zwak noemen.

Sam Fender sub op Glasto en wil gewoon door iedereen gezien zijn (echt iedereen die ik ken wil die zien). Headliner status op dit moment al op kleinere festivals.

Stormzy headliner op glasto en ook andere festivals in Europa.

Stromae headliner pur sang, zeker in België.
Maar een UK act die Glasto headlined is niet perse ook buiten de UK headliner. In de UK is Stormzy een pak groter dan hier.

Op welke andere non UK festivals was hij headliner?
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Bato_V

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Ken best wel wat volk die dus laaiend enthousiast zijn over peppers, muse, am en qotsa… dat bedoel ik met traditionele RW ganger.
En dat valt dus te merken aan de verkoop, vernomen dat die goed verloopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Als je op 1 dag drie namen na elkaar zet die elk op andere festivals als enige naam headlinen kan je dit niet zwak noemen.

Sam Fender sub op Glasto en wil gewoon door iedereen gezien zijn (echt iedereen die ik ken wil die zien). Headliner status op dit moment al op kleinere festivals.

Stormzy headliner op glasto en ook andere festivals in Europa.

Stromae headliner pur sang, zeker in België.
Sam Fender headliner op kleinere festivals kan ik inkomen. Als hij niet afzegt toch.

Stormzy een hoge spot op glastonbury snap ik. Maar op werchter.. nee, vind k niet echt een co headliner met stromae. Had sterker gekund
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Ik vind het fixeren op hoge spot Stormzy nogal overdreven. Zou ook los een vorst uitverkopen. Tegelijk staan Lil Nas X en Rosalia zelfs lager dan elders.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: elo en mattman

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Als je op 1 dag drie namen na elkaar zet die elk op andere festivals als enige naam headlinen kan je dit niet zwak noemen.

Sam Fender sub op Glasto en wil gewoon door iedereen gezien zijn (echt iedereen die ik ken wil die zien). Headliner status op dit moment al op kleinere festivals.

Stormzy headliner op glasto en ook andere festivals in Europa.

Stromae headliner pur sang, zeker in België.
Benieuwd of de dagtickets er ook zo over denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Benieuwd of de dagtickets er ook zo over denken.
Ja, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Want we weten dat deze combo's al niet uitverkochten:

Gorillaz + Queens of the Stone Age + The Script + Alice In Chains
Kings Of Leon + Arcade Fire + Imagine Dragons + Prophets Op Rage
Paul McCartney + Disclosure + New Order + Ellie Goulding
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken