Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Het is rock laat dat denigrerende er maar van af, dat hoeft niet.
Ze pakt wat festivals mee, in landen waarin ze geen arena deed. Dus het ontbreekt nog aan een deftige festivalrun wat mij betreft met dat nieuwe album.
A shame dat zij die kans laat liggen.
Een festivalrun is toch geen must voor artiesten? Genoeg rawkkk bands en artiesten die het enkel daar bij houden, of slechts een selectie maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.407
1.914
Nope, hier heerst een constante neerbuigende toon van jezelf naar mensen en genres. Dat mag toch stilaan stoppen als je ziet hoeveel mensen je al gefrustreerd hebt de voorbije maanden gewoon omwat te kunnen gniffelen achter je keyboard.
Dit is geen manier van forummen, grow up.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Nope, hier heerst een constante neerbuigende toon van jezelf naar mensen en genres. Dat mag toch stilaan stoppen als je ziet hoeveel mensen je al gefrustreerd hebt de voorbije maanden gewoon omwat te kunnen gniffelen achter je keyboard.
Dit is geen manier van forummen, grow up.
Altijd welkom in dm om je lever eens te legen, het zit diep. Neerbuigend naar mensen en genres, geen flauw idee over wat je het hebt tbh.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Laat het ons houden op een alludatie van Yannick naar de eerdere posts over Foo Fighters en de 'are you ready to RAWWK' en terug overgaan tot 'de essentie' 😅
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
889
Paar weken geleden werd ik hier de mond gesnoerd toen ik GnR nog als headliner zag.
GnR was zogezegd definitief van de baan.

Wat is er intussen veranderd doordat ze nu opeens wél nog realistisch zijn?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
889
Laat het ons houden op een alludatie van Yannick naar de eerdere posts over Foo Fighters en de 'are you ready to RAWWK' en terug overgaan tot 'de essentie' 😅
Nov11_part2.jpeg
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Laat het ons houden op een alludatie van Yannick naar de eerdere posts over Foo Fighters en de 'are you ready to RAWWK' en terug overgaan tot 'de essentie' 😅
Maar.. Ik zou best tevreden zijn met de Foo's dussum. Veel meer dan met AM, Muse en QOTSA tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Nochtans over dat gepraat tijdens die Foo Fighters show.
Beste show die ik Slipknot heb weten geven was die tour ter ere van hun overleden bassist, 2011 geloof ik. Die hebben 90min gevlamd zonder een woord te zeggen. Maar goed, dat zie ik Dave dus niet doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Nochtans over dat gepraat tijdens die Foo Fighters show.
Beste show die ik Slipknot heb weten geven was die tour ter ere van hun overleden bassist, 2011 geloof ik. Die hebben 90min gevlamd zonder een woord te zeggen. Maar goed, dat zie ik Dave dus niet doen.
Slipknot staan sowieso niet bekend om hun lange speeches?

Probleem is dat Grohl altijd te melig voor woorden wordt. Zo oversentimeteel dat het ongemakkelijk wordt. (Pink had dat ook een beetje.) Weet nog dat ik nog enthousiast was voor hun show in 2017. Hebben uiteindelijk het einde van die show nooit gehaald.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Van Dave verwacht ik niks anders dan een speech over Hawkins, afgesloten met een huilbui en Walk. Foo Fighters is niet de band die opeens niks meer gaat zeggen op het podium.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Slipknot staan sowieso niet bekend om hun lange speeches?

Probleem is dat Grohl altijd te melig voor woorden wordt. Zo oversentimeteel dat het ongemakkelijk wordt. (Pink had dat ook een beetje.) Weet nog dat ik nog enthousiast was voor hun show in 2017. Hebben uiteindelijk het einde van die show nooit gehaald.
Euh jawel, Corey Taylor kan er wat van. En die spelen maar shows van 90min.
Maar nogmaals, Dave wint.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken