Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
En plots krijgen we op buienradar een bijna droog weekend met alleen donderdagavond wat lichte regen.
Kortom, het wordt weer op elk gebied een topweekend!
Buienradar is echt de meest onbetrouwbare site als het om verwachtingen gaat. Die moet je alleen checken als je wil weten waar het afgelopen uur regen is gevallen en soms waar het de komende uren gaat regenen.

Mijn go-to site is altijd weerplaza, die geven voor donderdagavond en zaterdag nog best wat regen door. Ook die zullen uiteraard niet altijd goed zitten, maar in mijn ervaring wel vaak het dichtste bij (zeker op een paar dagen van tevoren).
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
571
541
Prachtige video! Dank voor het delen.

Mijn positiefste bevindingen op TW Classic waren dat The Slope nu echt een podium gescheiden van eetstands is en idem bij de DJ's aan de NWW. Mensen die dan aan het kijken zijn zijn meer met de show bezig.

Barn heb ik toen nog niet volledig zonder hekken ervoor kunnen zien.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Buienradar is echt de meest onbetrouwbare site als het om verwachtingen gaat. Die moet je alleen checken als je wil weten waar het afgelopen uur regen is gevallen en soms waar het de komende uren gaat regenen.

Mijn go-to site is altijd weerplaza, die geven voor donderdagavond en zaterdag nog best wat regen door. Ook die zullen uiteraard niet altijd goed zitten, maar in mijn ervaring wel vaak het dichtste bij (zeker op een paar dagen van tevoren).
Yep, zaterdag wordt een regenachtige dag. Donderdagmiddag/avond zeker een stevige bui of twee. Beter om je maar op in te stellen.
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Al tientallen jaren draag ik oordoppen. Nu ook voor op maat gemaakte gegaan, maar die van mij zijn helaas net niet op tijd binnen. Beetje jammer

Valt mij juist op dat gehoorbescherming steeds meer wordt gedragen. Zie ze best veel bij concerten die ik bezoek
Oordoppen staan misschien niet cool, maar neem het van me aan : tinitis is geen leuke aandoening. Ik draag ze altijd bij optredens. Al-tijd.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Is die kop clickbait of klopt dit echt? Zou ik echt bizar vinden..
Als ik het artikel lees, is dat spaarpotje voor meerdere festivals. Niet alleen voor Rock Werchter. Daarmee kunnen ze ook tegenslagen opvangen, zoals Faith no more invliegen of op regenachtige dagen zand en boomschors aanbrengen.
Ook fijn om te weten als RW door noodomstandigheden een jaar niet doorgaat, het festival niet omvalt.
Het zijn natuurlijk grote bedragen, maar dit soort kosten kunnen ook erg snel oplopen.
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102

Bijlagen

  • Hoan sticker 2.jpg
    Hoan sticker 2.jpg
    730 KB · Weergaven: 4
  • Leuk
Waarderingen: Paddy, Chiefs en Royke

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
We gaan al jaren naar de c7. Camping waar je nog met gasvuurtjes mag werken (officieel niet natuurlijk). Er zijn er zelf die een BBQ meenemen. Heel relax. Ook geen feestcamping. Als je buren te veel lawaai maken, ga je naar security en dan vragen ze om stiller te zijn of gewoon naar de kantine te gaan waar je wel kan feesten. Verwacht wel niet te veel van dat feesten. klein, maar wel gezellig.
Douchen doe je in de kleedkamers van de voetbal ploeg. 2 kleedkamers voor vrouwen en 2 voor mannen. Je betaalt 10euro (mss nu meer) en je mag ongelimiteerd naar de douche gaan. Daar staan ook de gasvuren en stopcontacten om je gsm op te laden.
Ontbijten kan je in de kantine
Denk dat ik daar een aantal jaar geleden ook heb gestaan, zeer relaxte camping, met iedereen beetje een praatje maken. Gebruik maken van de kleedkamers was ook top. Alleen voor de volgende keer zal ik er niet meer gaan staan, wat een pokke eind lopen zeg. Heenweg altijd prima, maar op de terugweg was de lol er wel vanaf ( of het had te maken met alle goede Belgische speciaalbiertjes? :unsure:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Peperotter

Nieuw lid
28 jun 2023
1
0
Ik had een vraagje over de camping C3, ik heb mijn best gedaan om informatie erover op te zoeken maar helaas kon ik niks vinden.
Ik maak gebruik van een opblaasbed met ingebouwde pomp dat elektrisch aangesloten moet zijn. Is het mogelijk om ergens deze dus op te pompen?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511

Gebruikers die dit onderwerp bekijken