Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
309
238
Volgens mij in LiveNation niet de "uitvoerder" van het openbaar vervoer.
De Lijn en NMBS mogen ook eens naar buiten komen (en jaja, LN is opdrachtgever dus zijn eindverantwoordelijke).
Het kan volgens mij veel eenvoudiger en beter maar dan moeten de andere partijen ook willen...
maarja -> Openbaar vervoer in België blijft gewoon heel slecht
Dat is ook geen excuus, vind ik. Als het openbaar vervoer niet voldoet, moet je (aanvullend) privémaatschappijen inschakelen, zoals in het buitenland vaak gebeurt. Je kan dat als organisator echt niet op De Lijn en de NMBS afwimpelen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik vind het gewoon dikke kwats dat ze niet met hele munten werken. Een halve munt oké maar dan met 0,3 beginnen. Kom op zeg!
Er is gewoon geen enkele goede reden om niet gewoon van munten af te stappen en met pin te werken.

Maargoed. Afstappen van bonnen is voor mij al een negatief voor de festivalbeleving. Laat staan het vragen van 1 euro voor een beetje mayo. Maarja gewoon niet over nadenken denk ik dan maar.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Er is gewoon geen enkele goede reden om niet gewoon van munten af te stappen en met pin te werken.

Maargoed. Afstappen van bonnen is voor mij al een negatief voor de festivalbeleving. Laat staan het vragen van 1 euro voor een beetje mayo. Maarja gewoon niet over nadenken denk ik dan maar.
1 COIN (dus 3,5euro) vragen voor een refund!
Dat is schandalig
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Het is gewoon slecht geregeld. Als je als beleid hebt dat je auto's zoveel mogelijk ontmoedigt op alle mogelijke manieren dan moet je zorgen dat de alternatieven goed zijn.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Heel slim, maar euh: je kan die treinreizigers ook op bussen zetten, hoor, de Nederlandse Spoorwegen doen dat voortdurend. ;)
Nu zijn we er, de NS doet dat :)
Trouwens, privémaatschappij aanspreken ipv De Lijn = kosten weer hoger dus ook uw tickets ;-)
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
1 COIN (dus 3,5euro) vragen voor een refund!
Dat is schandalig
Ik heb hier gemengde gevoelens over. Er zit natuurlijk wel werk aan. En voor mij is dit het enige voordeel tov bonnetjes. Want die ging ik echt nooit meer terugvragen op zondagnacht met mijn zatte hoofd. En daarvan vond ik er een maand na het festival ook altijd nog een paar.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Er is gewoon geen enkele goede reden om niet gewoon van munten af te stappen en met pin te werken.

Maargoed. Afstappen van bonnen is voor mij al een negatief voor de festivalbeleving. Laat staan het vragen van 1 euro voor een beetje mayo. Maarja gewoon niet over nadenken denk ik dan maar.
Jawel. Ik denk dat ze echt geld verdienen aan het aantal munten dat mensen kwijtraken en die mensen vergeten uit te geven.

Dat kan bij pin niet.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik heb hier gemengde gevoelens over. Er zit natuurlijk wel werk aan. En voor mij is dit het enige voordeel tov bonnetjes. Want die ging ik echt nooit meer terugvragen op zondagnacht met mijn zatte hoofd. En daarvan vond ik er een maand na het festival ook altijd nog een paar.
Nee is gewoon belachelijk! Doet Pinkpop toch ook niet? Geld vragen voor een refund wow!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Blijft imo totaal achterhaald dat je niet gewoon je eten en drinken kan pinnen op veel Nederlandse en Belgische festivals. Werkte prima op Glastonbury vorig jaar.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Blijft imo totaal achterhaald dat je niet gewoon je eten en drinken kan pinnen op veel Nederlandse en Belgische festivals. Werkte prima op Glastonbury vorig jaar.
Werkt op BKS ook prima.

Al heb ik wel een keer met een feest achter de bar gestaan tijdens een pin storing, da's wel een partijtje matig haha
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP en Timmetje

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Hebben ze minder controle over je uitgaves denk ik.
Nee, teveel transactiekosten (dus verlies bij LN)
per betaling met je in België een (hoge) transactiekost betalen bij Worldonline
Die nu minder is omdat mensen 1 transactie doen voor een groter bedrag
(is 1 van de redenen hé)
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Bij ons in België gaan ze de verdoken maffiapraktijken alvast onderzoeken (wel een + artikel):
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken