Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
736
915
Een vriendin die shifte op TWclassic kon me vertellen dat de nieuwe barn ander halve keer sportpaleis is! Ze heeft even gebabbeld met de stagemanager

Slope is een apart podium los van de helling en helling staat naar het podium gericht
Wow. Dan heb je het dus over 35.000 mensen in een tent. Dat is vroeg op de dag het halve publiek op het terrein.

Ik vind het indrukwekkend en bijzonder. Ben ook benieuwd wat het met de gezellige sfeer gaat doen. Dat ding is gewoon 1,5x groter geworden in 7 jaar tijd.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Wow. Dan heb je het dus over 35.000 mensen in een tent. Dat is vroeg op de dag het halve publiek op het terrein.

Ik vind het indrukwekkend en bijzonder. Ben ook benieuwd wat het met de gezellige sfeer gaat doen. Dat ding is gewoon 1,5x groter geworden in 7 jaar tijd.
Minder kans op rode kruizen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Machine Gun Kelly was geweldig. Ik dacht wat doet die op alle line ups zo hoog? Maar heb zo erg genoten ! Je wilt dat niet missen…
Ik vind de muziek die hij maakt echt niet om aan te horen, dus ik denk wel dat ik het ga willen missen. Sowieso vind ik poppunk een van de afgrijselijkste genres die er zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik zit nu de show van Machine Gun Kelly te kijken op Pinkpop. Vind het zeker niet slecht hoor en maakt er een goede show van! Ik ga het overwegen!
Hij doet maar lekker zijn best, ik ga genieten van Sigur Ros en daarna (misschien door naar Dope Lemon) grote kans nagenieten met een goed biertje bij de Apero
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.240
Dat vond ik ook wel echt TE hoor, ik weet niet hoe hoog dat podium precies is, maar als het fout gaat... en natuurlijk wordt het festival er wel op aangekeken.
Grofweg 15 meter.
 
  • Wow
Waarderingen: BetterDays

TNFke

Support act
16 jan 2014
829
805
Grofweg 15 meter.
Kan iemand dit is huren rond eind juni/begin juli 2024?
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
829
805
Over 8 dagen gaat The Hive al open, maar we missen nog een map, The Brewery (NWW), Central Park (The Hive), …
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Toch een kleine weerupdate!

Momenteel zitten we in een heel onstabiel drukgebied. De week voor Pinkpop en gedurende Pinkpop hadden we juist een heel stabiel hoogdruk gebied hierdoor kregen we lange tijd droog, warm weer. Eigenlijk heel saai weer was dat. Vanaf zondagavond is dat omgeslagen er viel daarom ook even een flinke bui gedurende de Peppers.

Vandaag flink onweer en regen over de Benelux. De schade en de heftigheid van de buien zijn uiteindelijk wel meegevallen op grote schaal. Helaas komt er donderdag weer een grote lading aan onweersbuien door de hoge CAPE waarde in de lucht. Heel veel joule per kg luchtmassa.

Met een abnormale El Niño die zich aan het vormen is krijgen we dus heel onvoorspelbaar weer. Na donderdag worden er tropische temperaturen verwacht en daarna kan er weer onweer komen.

Je kunt de huidige situatie vergelijken met het oerwoud. Overdag flinke zon en benauwd en dan in de avond flink onweer en plensbuien. We zitten nu in dezelfde situatie.

Voor nu verwacht ik rond de 25 graden met veel bewolking en af en toe een zon. En ook af en toe een buitje. Als het benauwd wordt niet fijn anders prima festivalweer!

Ik houd het voor jullie in de gaten en zal dit weekend met een nieuwe update komen. De modellen zijn dan betrouwbaarder.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken