Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.199
Het is wel bizar dat Stormzy zijn show op Werchter niet op zijn officiële site heeft staan. Hij gaat toch niet weer cancellen zoals op CORE vorig jaar?
"Hij zal t wel druk hebben en daarom zijn ze vergeten een datum toe te voegen aan z'n tour"

...

"Oh, hij heeft maar 3 optredens dit jaar"
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.199
Wie zijn inwisselbaar? :unsure:
Meneer vind het heel lastig te begrijpen dat er tegenwoordig muziek kan komen uit iets dat een 'USB' heet of iets te maken heeft met 'rap' en heeft daarom besloten daar continu opmerkingen over te maken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Meneer vind het heel lastig te begrijpen dat er tegenwoordig muziek kan komen uit iets dat een 'USB' heet of iets te maken heeft met 'rap' en heeft daarom besloten daar continu opmerkingen over te maken.
Ja maar net Stormzy is een hiphop naam die wél met een (geweldige) full band optreedt. Ken eigenlijk weinig andere grime artiesten die dat doen. Dus alles behalve inwisselbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028
Dan roepen ze nog zo eentje op. Die zijn allemaal een beetje inwisselbaar.

Ik kies opmerkingen die nergens op slaan voor dertig punten Walter.*

Even iemand die eigenhandig een genre (grime) richting de mainstream getrokken heeft, en een van de meest toonaangevende artiesten van de laatste jaren wegzetten als inwisselbaar, je moet het maar kunnen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.199
Ja maar net Stormzy is een hiphop naam die wél met een (geweldige) full band optreedt. Ken eigenlijk weinig andere grime artiesten die dat doen. Dus alles behalve inwisselbaar.
Ja maar daarvoor moet je naar Stormzy luisteren, waarom zou je dat doen als je ook rücksichtslos domme opmerkingen kan pennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en mattman

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Ja maar daarvoor moet je naar Stormzy luisteren, waarom zou je dat doen als je ook rücksichtslos domme opmerkingen kan pennen.
Ik heb er naar geluisterd en vind het maar niks. Verwacht dat er halfweg wel eens wat volk kan weggaan. Maar ieder z'n ding toch. Das net t leuke aan een festival. En prima andere opties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Snap niet dat iedereen denkt dat Iggy zoveel volk zal trekken. Met Stormzy heb je precies wat veel hier zeggen dat RW nodig heeft. Hedendaags act die een volle weide zal verzekeren en dat staat tegenover een 70'er die niet meer relevant is. Volgens die redenering moet men al om 19.00 een plaats zoeken voor Stormzy anders wordt het heel moeilijk....
Ik ging ervan uit dat je dit bericht sarcastisch bedoelde? Mocht dit echt serieus zijn ben ik benieuwd waar je al deze feiten vandaan hebt gehaald of dat dit gewoon uit je duim gezogen is... "precies wat velen hier zeggen wat rw nodig heeft" volgens is juist t tegengestelde hier hoor (t merendeel zoekt t liever in de rock hoek)of heb je al je eigen posts bij elkaar zitten tellen. " volle weide zal verzekeren" glazen bol /wishfull thinking, werk je voor Achmea?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.199
Ik heb er naar geluisterd en vind het maar niks. Verwacht dat er halfweg wel eens wat volk kan weggaan. Maar ieder z'n ding toch. Das net t leuke aan een festival. En prima andere opties.
M'n opmerkingen gingen vrij specifiek over een iemand. Als het je ding niet is en je hebt er naar geluisterd is dat helemaal prima ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Ja maar net Stormzy is een hiphop naam die wél met een (geweldige) full band optreedt. Ken eigenlijk weinig andere grime artiesten die dat doen. Dus alles behalve inwisselbaar.
Moet die wel daarmee komen. Zei jimmy ofzo niet dat je geen full show zoals op glastonbury hoeft te verwachten? Denk dat je t ook vanuit t oogpunt van de gemiddelde rw bezoeker moet bekijken die geen kijk heeft op de grime/rap scène. Die zien echt niet zoveel verschil tussen de ene en de andere artiest. Als ik jou 5 metal doom core artiesten/bands laat luisteren hoor jij ook geen verschil tussen t een of t andere als je er geen kijk op hebt. Dan is t gewoon klinkt leuk of t is herrie. En t meest belangrijke die interesseert t ook geen ene bal. Die willen foo fighters of war on drugs! 😉
 
Laatst bewerkt:

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Snap niet dat iedereen denkt dat Iggy zoveel volk zal trekken. Met Stormzy heb je precies wat veel hier zeggen dat RW nodig heeft. Hedendaags act die een volle weide zal verzekeren en dat staat tegenover een 70'er die niet meer relevant is. Volgens die redenering moet men al om 19.00 een plaats zoeken voor Stormzy anders wordt het heel moeilijk....
RW heeft ook deze namen nodig om die kansen te geven en te zien of die matchen met het publiek en wat dat verwacht en om vooral niet vast te hangen aan headliners die 70 zijn en, excuses voor de harde realiteit, gemiddeld minder lang nog rondlopen dan die 30ers.

Bovendien clashen Stormzy & Iggy nauwelijks, Aurora gaat veel drukker zijn voor mensen die niet naar Stormzy willen dan dat Iggy dat gaat doen.

Mijn buikgevoel zegt dat Iggy begint met geen rode kruizen, maar na Stormzy die er snel zullen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en mattman

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Heb hem hier al eens gedeeld, mar gewoon deze kijken van begin tot einde. Toont wel een beetje wat een spektakel Stormzy live is. Die gitarist aan het gezin is wel een beetje over the top haha.


Deze ook wel heel bekend (al vind ik dit nummer een beetje melig).

Ik ben overtuigd, net wat ik nodig had, bedankt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken