Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen idee. Onze vaste groep wilde graag naar RW dit x. oa vanwege Muse en QOTSA. Nog nooit eerder geweest dus hadden geen idee hoe snel het zou gaan, dus maar besloten om gelijk te kopen.
Geen idee. Onze vaste groep wilde graag naar RW dit x. oa vanwege Muse en QOTSA. Nog nooit eerder geweest dus hadden geen idee hoe snel het zou gaan, dus maar besloten om gelijk te kopen.
Editors kunnen we ook wel opschrijven dus. Ik hoop wel dat ze in een positie staan waar ze meer dan 1 uur de tijd krijgen, zodat ze veel van het nieuwe album kunnen doen!
Staan op Pinkpop, is onderhand van 2016 geleden. Zullen geen al te hoge spot meer opeisen. Goede live-reputatie, verschuiven toch nog steeds tickets, geschiedenis met Werchter. Tuurlijk kunnen ze ergens anders staan, maar niet zo'n gekke uitspraak toch?
Als ze op Pinkpop staan doen ze waarschijnlijk een festivaltour in de eerste helft van de zomer, en dan ligt Werchter een stuk meer voor de hand dan die andere festivals die veel later in het seizoen zijn. Bovendien is de laatste keer alweer 7 jaar geleden!
Ik denk dat die kleinere festivals vorig jaar een uitzondering waren en meer een aanloopje naar het nieuwe album. Daarmee hebben ze nu toch wel weer indruk gemaakt. Het blijft gewoon een band die de grootste podia in de Benelux aan kan.
Ook weer waar. Ik spreek voor mezelf natuurlijk. Wil heel graag gaan want ga normaal elk jaar, maar wacht toch altijd elk jaar de lineup een beetje af. Dit jaar bvb geskipt.
Daarom beslissen wij altijd in januari, al is het 90% kans dat we gaan.