Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Lytham kondigt o.a. George Ezra aan. Die zal wel een hoge Main spot opeisen allicht. Blondie zou ik ook wel eens toffe naam vinden iig.

Voor de volledigheid alle aangekondigde namen: HERE IT IS!!! Jamiroquai, George Ezra, Sting and Lionel Richie join the line up with Motley Crue and Def Leppard, and will ALL headline Lytham Festival 2023 along with Blondie, Kaiser Chiefs, Gabrielle, Kim Wilde and MORE! 💥
Past ook prima op Boutique
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Daar waar Muse dit jaar op elke pensenkermis te zien was, verwacht ik AM dit jaar op zowat elk festival in juni en juli…
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Lytham kondigt o.a. George Ezra aan. Die zal wel een hoge Main spot opeisen allicht. Blondie zou ik ook wel eens toffe naam vinden iig.

Voor de volledigheid alle aangekondigde namen: HERE IT IS!!! Jamiroquai, George Ezra, Sting and Lionel Richie join the line up with Motley Crue and Def Leppard, and will ALL headline Lytham Festival 2023 along with Blondie, Kaiser Chiefs, Gabrielle, Kim Wilde and MORE! 💥
Blondie en Richie misschien terug naar TW Classic waar ze respectievelijk in 2013 en 2016 al opwarmden voor Bruce.
Ezra steken we in de vergeetput naast Bastille, deal?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Blondie: ja aub! Perfect voor in de vroege namiddag op mainstage. Of een hogere spot in één van de tenten. Kunnen natuurlijk ook - opnieuw - op TW Classic staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Blondie: ja aub! Perfect voor in de vroege namiddag op mainstage. Of een hogere spot in één van de tenten. Kunnen natuurlijk ook - opnieuw - op TW Classic staan.
I loooooove Blondie maar Debbie heeft mijn hart gebroken op TWC met hoe vals het was. Was echt een bejaard dametje…
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ze heeft dan ook een bejaarde leeftijd. Zeer welkom wat mij betreft!
Ja dat hoeft niet echt een probleem te zijn. Kijk maar eens naar hoe goed Chrissie Hynde en Iggy Pop waren. Heb daar hard van genoten en sowieso fan van een oldie tussendoor. Maar Blondie specifiek vond ik echt te triest op aan te zien toen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

carmenvdb

Nieuw lid
27 okt 2022
3
2
hey hey, weet iemand toevallig hoe het zit met tickets van the Hive ? Ik heb nu 1 ticket gekocht terwijl ik met 2 personen ga voor 4 nachten ? Heb ik dit goed gedaan?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
892
1.465
Hoppakee, ook wij hebbben de tickets in de pocket. Voor zowel het festival als camping The Hive! Ik vind die presales altijd wel fijn, heb je zeker alle tijd. Al verwacht ik in dit geval dat je morgen ook nog alle tijd hebt en het niet direct uitverkoopt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Hoppakee, ook wij hebbben de tickets in de pocket. Voor zowel het festival als camping The Hive! Ik vind die presales altijd wel fijn, heb je zeker alle tijd. Al verwacht ik in dit geval dat je morgen ook nog alle tijd hebt en het niet direct uitverkoopt.
Voor RW heb je toch altijd alle tijd? Combis verkopen nooit voor maart uit ofzo.

Denk dat het ook eens goed is als niet te veel volk zo vroeg hun ticket koopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken