Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Niets vandaag? Dus die verwachten serieus veel tickets te verkopen met maar 4 namen en die prijzen?
De verkoop duurt nog meer dan een half jaar, he. Het hoeft allemaal niet in 1 weekendticket te verkopen. Voor het verwerken van de tickets zal een beetje spreiding ook wenselijk zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
De verkoop duurt nog meer dan een half jaar, he. Het hoeft allemaal niet in 1 weekendticket te verkopen. Voor het verwerken van de tickets zal een beetje spreiding ook wenselijk zijn.
Vind het ergens ook wel prettig op de verkoop zo low-key te beginnen. Ik koop meestal mijn ticket rond januari.

Straks zit een heel legertje Rammsteinfans klaar voor het KBS, dat zal wel weer snel gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Ik begin toch meer en meer te geloven in GNR als vrijdag headliner. Pinkpop heeft 2 pop headliners, daar stond waarschijnlijk RATM bij. Die zitten dus met hetzelfde probleem. Daar komt normaal gezien dus nog een stevige act voor in de plaats. -> GNR?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Nee dat moet je echt niet verwachten …
Heb je enig idee wat GNR gaat doen dan toevallig? Aangezien je aan gaf dat de rock headliner van pinkpop een naam was die nog niet genoemd was en nu aangeeft dan het geen werchter wordt.

Donderdag Graspop en zaterdag Copenhell dan? Of eigen shows.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.197
Heb je enig idee wat GNR gaat doen dan toevallig? Aangezien je aan gaf dat de rock headliner van pinkpop een naam was die nog niet genoemd was en nu aangeeft dan het geen werchter wordt.

Donderdag Graspop en zaterdag Copenhell dan? Of eigen shows.
Als ze al touren, zijn er effectief data?, lijkt me dat toch eerder voor Graspop te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Ook ingeschreven voor de presale, niets van mail gehad... Was toch niet per se van plan om meteen tickets aan te kopen, dus niet zo erg. Wel raar deze pre-sale, aangezien er weinig nut/voordeel is en het bijzonder matig georganiseerd lijkt. Hopen op een pakketje deze middag met een aantal leuke namen!
Headliner verwacht ik niet direct voorlopig, ben er wel benieuwd naar.. Kan precies nog veel richtingen uit gaan (Swift, Green Day, GnR, ...)
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lytham kondigt o.a. George Ezra aan. Die zal wel een hoge Main spot opeisen allicht. Blondie zou ik ook wel eens toffe naam vinden iig.

Voor de volledigheid alle aangekondigde namen: HERE IT IS!!! Jamiroquai, George Ezra, Sting and Lionel Richie join the line up with Motley Crue and Def Leppard, and will ALL headline Lytham Festival 2023 along with Blondie, Kaiser Chiefs, Gabrielle, Kim Wilde and MORE! 💥
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Het gerucht kwam vooral omdat ze nog een datum in te halen hadden in Europa volgens mij.

Hier zeggen ze in ieder geval dat ze volgende zomer nog een tour moeten doen, al staan er niet bij dat het om een Europese tour gaat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Lytham kondigt o.a. George Ezra aan. Die zal wel een hoge Main spot opeisen allicht. Blondie zou ik ook wel eens toffe naam vinden iig.

Voor de volledigheid alle aangekondigde namen: HERE IT IS!!! Jamiroquai, George Ezra, Sting and Lionel Richie join the line up with Motley Crue and Def Leppard, and will ALL headline Lytham Festival 2023 along with Blondie, Kaiser Chiefs, Gabrielle, Kim Wilde and MORE! 💥
Ezra speelde dit jaar rond 5 uur op Pukkelpop. En wetende dat zulke acts op PkP vaak hoger staan dan op RW, zal dat wel meevallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken