Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
En je had de situatie met die vouchers die mensen nog hadden voor SOAD.

Maar had het nu even over donderdag. Die verkocht zelfs Paul McCartney niet uit
Maar sir Paul werd pas half februari aangekondigd, terreuraanslagen speelde toen (zelfs een apart statement over geweest door de festivals), het EK en de laatste weken extreem veel regen.
Allemaal zaken die de kaartverkoop niet hielpen.


Edit: vooral de terreuraanslagen zorgden dat veel buitenlandse bezoekers afhaakten.
 
Laatst bewerkt:

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
De voorbije zomer na Hear Hear! had ik nog met de ogen gerold bij het idee van Editors als sub op Werchter, maar na hun passage in Vorst zou ik het toejuichen.

Ik heb die band zelden zo onketend en fris zien spelen en die nieuwe nummers als Picturesque, Strawberry Lemonade en Strange Intimacy zijn live echt bommetjes. Ze hebben mij echt een nieuwe blik gegeven op een groep waar ik eigenlijk op uitgekeken was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious en Bato_V

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
De voorbije zomer na Hear Hear! had ik nog met de ogen gerold bij het idee van Editors als sub op Werchter, maar na hun passage in Vorst zou ik het toejuichen.

Ik heb die band zelden zo onketend en fris zien spelen en die nieuwe nummers als Picturesque, Strawberry Lemonade en Strange Intimacy zijn live echt bommetjes. Ze hebben mij echt een nieuwe blik gegeven op een groep waar ik eigenlijk op uitgekeken was.
Helemaal mee eens, ze stonden bij mij de afgelopen jaren ook niet super hoog op het verlanglijstje meer, maar het nieuwe album is echt goed.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Jamiroquai treedt in het weekend van RW op in Engeland. Jamiroquai stond niet gek lang geleden nog op Pinkpop, maar ik denk niet dat dit iets voor RW is? Zou wel een mooie barn headliner zijn.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Jamiroquai treedt in het weekend van RW op in Engeland. Jamiroquai stond niet gek lang geleden nog op Pinkpop, maar ik denk niet dat dit iets voor RW is? Zou wel een mooie barn headliner zijn.

Als we het nou hebben over een Lokerse Feesten/ Rock Zottegem/ Suiker rock naam....

De hoogdagen van Jamiroquai liggen twee decennia achter ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Studio Brussel gaat de eerste gratis tickets weggeven tussen 16u-17u. Verwacht dan zeker ook een naam/namen om de mensen op te hypen. Ben benieuwd of het een (speciale) headliner wordt of een pakketje namen voor ieder wat wils!
Na de zeer matige worp van Pinkpop deze morgen, hoop ik wel dat ik straks toch van mijn sokken geblazen word.
1666959818000.png
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Jamiroquai treedt in het weekend van RW op in Engeland. Jamiroquai stond niet gek lang geleden nog op Pinkpop, maar ik denk niet dat dit iets voor RW is? Zou wel een mooie barn headliner zijn.
De oudjes onder ons zullen het zich nog wel herinneren maar voor alle anderen, Chris Dussauchoit heeft die ooit geïnterviewd op RW, geen idee meer wanneer dat nu ook weer net was, maar het interview staat ongetwijfeld op youtube. Zoek het maar eens op, heerlijk momentje als ze een 'jointje' bovenhalen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Studio Brussel gaat de eerste gratis tickets weggeven tussen 16u-17u. Verwacht dan zeker ook een naam/namen om de mensen op te hypen. Ben benieuwd of het een (speciale) headliner wordt of een pakketje namen voor ieder wat wils!
Na de zeer matige worp van Pinkpop deze morgen, hoop ik wel dat ik straks toch van mijn sokken geblazen word.
Het is ook de laatste dag van de jaren 0 op StuBru... Blink 182, Sum 41, The Kooks, Air Traffic, Avril Lavigne, MIKA en Owl City dus?
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en JR1

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Het is ook de laatste dag van de jaren 0 op StuBru... Blink 182, Sum 41, The Kooks, Air Traffic, Avril Lavigne, MIKA en Owl City dus?
Black Box Revelation speelt momenteel nu ook, misschien nog niet voor nu aan te kondigen, maar verwacht ze zeker wel volgend jaar rond een uur of 16u op de Main. Denk van dit rijtje dat Sum 41 (vorig jaar) en Mika (geen idee, lijkt me niets meer voor RW) niet gaan gebeuren. De rest lijkt me nog wel realistisch en leuk. Editors, Kings of Leon, Franz Ferdinand, Kasabian, White Lies... zitten ook allemaal misschien in de pot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken