Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
60
40
Ja, is voor Muse in deze wel een voordeel. Het is ergens gewoon een hoop dat de niet uitverkochte Vorst show van Editors een signaal is voor Werchter om deze niet te boeken op een hoge spot anno 2023. Laat hen een rondje Lokerse, Suikerrock e.d. doen. Lijkt me dat ze daar op dit moment beter passen dan een subpositie op Werchter.
Enkele jaren geleden op TW Classic Editors gezien. Was verre van uitverkocht (45.000 man denk ik terwijl anders bij TW Classic toch 60.000 à 65.000 (?) man is) maar was een heel energiek en zaligoptreden. Ge werd er gewoon super goed gezind van. Als ze in de buurt komen of op een festival dan zou ik zeker gaan maar van de Kempen naar Brussel midden in de week is niet zo evident met werk, kinderopvang, enz... Denk dat je dat niet kan vergelijken. Van mij mogen ze zeker komen. Voor mij persoonlijk staat Editors hoger aangeschreven dan alles wat er momenteel al aangekondigd is. Maar dat is dan persoonlijk en kan ook wel begrijpen dat sommigen vinden dat er de laatste jaren overdaad is geweest aan Editors. Maar voor mij dus meer dan welkom :).
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
60
40
Stromae heeft volgens mij in Paleis 12 al 5 optredens in 2023. EN daarnaast is hij dan ook nog eens headliner op Werchter EN heeft dit jaar op Boutique gestaan. Is dat dan ook niet allemaal een beetje teveel van het goede? Je zou toch denken dat er toch iets of wat exclusiviteit zou mogen zijn voor een headliner van Werchter? Of gaat daar nog een grote naam bijkomen voor donderdag?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Stromae heeft volgens mij in Paleis 12 al 5 optredens in 2023. EN daarnaast is hij dan ook nog eens headliner op Werchter EN heeft dit jaar op Boutique gestaan. Is dat dan ook niet allemaal een beetje teveel van het goede? Je zou toch denken dat er toch iets of wat exclusiviteit zou mogen zijn voor een headliner van Werchter? Of gaat daar nog een grote naam bijkomen voor donderdag?
Geef Stromae op dit moment nog 6 Paleis 12’en en hij verkoopt ze allemaal uit. Heeft momentum helemaal aan zijn kant.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Iemand hier meer die (uit Nederland of die tijdens Corona tijden geen ticket had)nog steeds geen presale mail gehad / mails over bevestigende namen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
60
40
Geef Stromae op dit moment nog 6 Paleis 12’en en hij verkoopt ze allemaal uit. Heeft momentum helemaal aan zijn kant.
Ben zelf geen Stromae fan en is gewoon mijn muziek niet maar begrijp het wel dat er mensen zijn die het willen zien. Maar hoofdact op Werchter? Hoop gewoon dat er nog iets bijkomt dat echt goed is 🤞
 
  • Haha
Waarderingen: gerrie

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Dan liever the editors

Voor mij niet. Editors dit jaar op Hear Hear gezien en dat viel toch wat tegen. Ik wil bovendien wel eens zien hoe The Prodigy het zonder Keith Flint gaan aanpakken. Was toch steeds een show die energie gaf en waar ik redelijk zot op ging. Maar goed, ook hier geldt: grotere kans dat ze op Suikerrock, Dour of Lokerse Feesten terecht komen.

The Barn of KluB C zou wel meteen vol staan en zou net niet afgebroken worden schat ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Voor mij niet. Editors dit jaar op Hear Hear gezien en dat viel toch wat tegen. Ik wil bovendien wel eens zien hoe The Prodigy het zonder Keith Flint gaan aanpakken. Was toch steeds een show die energie gaf en waar ik redelijk zot op ging. Maar goed, ook hier geldt: grotere kans dat ze op Suikerrock, Dour of Lokerse Feesten terecht komen.
The Prodigy zit een beetje in hetzelfde schuifje als Kasabian denk ik. Zonder de frontman is het vet wat van de soep, ook al zitten de creatieve breinen nog in de band. The Prodigy zonder Flint die het publiek opjut zie ik geen main stage van Werchter meer afsluiten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik vind toch dat live Maxim het meeste aandacht naar zich toetrok.
Maar denk je aan The Prodigy, dan zie je toch vooral -en alleen- Keith Flint voor je? Heel veel persoonlijkheid heeft die andere toch niet. Net zoals ik in de eerste plaats aan Freddie Mercury denk wanneer ik Queen voor me zie.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Maar denk je aan The Prodigy, dan zie je toch vooral -en alleen- Keith Flint voor je? Heel veel persoonlijkheid heeft die andere toch niet. Net zoals ik in de eerste plaats aan Freddie Mercury denk wanneer ik Queen voor me zie.
Dat is geen vergelijk vind ik.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Dit jaar is toch ook duidelijk geworden dat het niet makkelijk is voor bvb de Lokerse om al hun avonden deftig te vullen. Prodigy past daar perfect.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Sportpaleis is gewoon Rihanna.

Artiest die in de lift zit? Haar nieuwe single heet Lift me up jongens en meisjes, hou duidelijker wil je het? 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken