Enkele jaren geleden op TW Classic Editors gezien. Was verre van uitverkocht (45.000 man denk ik terwijl anders bij TW Classic toch 60.000 à 65.000 (?) man is) maar was een heel energiek en zaligoptreden. Ge werd er gewoon super goed gezind van. Als ze in de buurt komen of op een festival dan zou ik zeker gaan maar van de Kempen naar Brussel midden in de week is niet zo evident met werk, kinderopvang, enz... Denk dat je dat niet kan vergelijken. Van mij mogen ze zeker komen. Voor mij persoonlijk staat Editors hoger aangeschreven dan alles wat er momenteel al aangekondigd is. Maar dat is dan persoonlijk en kan ook wel begrijpen dat sommigen vinden dat er de laatste jaren overdaad is geweest aan Editors. Maar voor mij dus meer dan welkom .Ja, is voor Muse in deze wel een voordeel. Het is ergens gewoon een hoop dat de niet uitverkochte Vorst show van Editors een signaal is voor Werchter om deze niet te boeken op een hoge spot anno 2023. Laat hen een rondje Lokerse, Suikerrock e.d. doen. Lijkt me dat ze daar op dit moment beter passen dan een subpositie op Werchter.