Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Die hun nummers klinken live (op de livestream tenminste) nog 10x zo zagerig dan op plaat.
Als je slaapliedjes komt zingen, moet je ook niet verbaasd zijn dat je daarin slaagt.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik vond ze best oké, maar niet super. Ze misten wel net wat op dit podium leek het. Zowel band als publiek. Gelukkig veel nummers van die nieuwe plaat.

The dead South was trouwens een leuke opener.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Zit nu wat te eten bij die Owenn maar snap die boeking echt totaal niet. Al de 3e cover in nog geen 20 minuten 2 eigen nummers maar. Daar hadden zoveel andere acts kunnen staan
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Zit nu wat te eten bij die Owenn maar snap die boeking echt totaal niet. Al de 3e cover in nog geen 20 minuten 2 eigen nummers maar. Daar hadden zoveel andere acts kunnen staan
Ik vond het begin op de stream best aardig tot leuk, maar door de covers overgeschakeld naar Altin Gun.
Jammer
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik vond het begin op de stream best aardig tot leuk, maar door de covers overgeschakeld naar Altin Gun.
Jammer
ik weet niet als ik hier veel mensen mee tegen de schenen ga schoppen maar wtf is altin gun en waarom heeft dit fans? ik snap er de ballen van
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
ik weet niet als ik hier veel mensen mee tegen de schenen ga schoppen maar wtf is altin gun en waarom heeft dit fans? ik snap er de ballen van
Echt een heerlijke psychedelische band. Goede band ook hoor, vandaar veel fans. Tot ver in het buitenland.

Niet alles is Pearl Jam.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
ik weet niet als ik hier veel mensen mee tegen de schenen ga schoppen maar wtf is altin gun en waarom heeft dit fans? ik snap er de ballen van
psychedelische rock gemixt met Turkse folk. Als ze de trage nummers zouden schrappen, lijkt me dat een leuk feestje, maar misschien niet op dit uur op dag 1. Na Fontaines klinkt het trouwens ook heerlijk als werkmuziek.
Vorig jaar stonden ze bij mij in de buurt voor een corona seated concert (in selectie van An Lemmens), maar dat vond ik een te belachelijk idee. Nochtans ook wel meteen uitverkocht toen.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Enkel Beck op de stream van de grotere namen vandaag. Ik had gehoopt op TWOD of Haim.
Jammer dat Haim voor Rag 'n Bone Man speelt. Ik vind Haim 1000x beter.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
Dan denk je, jammer dat ik niet daar ben. Maar als ik dan hier al de tendens lees over Fontaines en Altin Gun. Ben blij dat ik op BKS was (;
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Dan denk je, jammer dat ik niet daar ben. Maar als ik dan hier al de tendens lees over Fontaines en Altin Gun. Ben blij dat ik op BKS was (;
Altin Gun was wel goed op de strem hoor. Het moet alleen wel je ding zijn natuurlijk #cliché-alert
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken