Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Ook even op hoop van zegen hier proberen zoals al enkelen, maar we zijn via via aan tickets geraakt zodat er nog iemand mee kan combi met ons groepje. Natuurlijk hadden wij allemaal al tickets voor de Hive en ontbreekt er nu natuurlijk eentje. Zijn hier mensen die via een persoonlijke link op TicketSwap eventueel ons uit de nood zouden kunnen helpen met een ticketje voor the Hive dat jullie niet gaan gebruiken? Super harde merci!

Ik zou jullie bedanken uit de grond van mijn hart, maar dat heb ik moeten verkopen op de zwarte markt voor bonnetjes reeds.
 
  • Haha
Waarderingen: G_A

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Over 1 week staat onze tent, zitten de eerste biertjes er in en is het nog een paar uur chillen voordat we naar de wei gaan!
Over dat bier gesproken: weet je (of iemand anders) hoeveel bier je mee mag nemen naar de Hive? Ik kan t op de website niet vinden. Wel de regels als geen glas, geen gasstelletjes e.d.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
  • Beschik je over een Europese (blauwe) parkeerkaart en is dichtbij parkeren voor jou een echte must? Neem dan contact op met Inter. Let op: er zijn voor gebruik van de voorbehouden parking specifieke tickets nodig!

Inter contacten?

Die wisten zelf niet exact hoe het zat in die specifieke situatie dus helaas. De Werchtersr Steenweg is uiteindelijk de aanrijroute voor de parkings, dus die is niet afgesloten...gewoon hopen dat we via de Wijgmaalse kunnen kruisen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
De Wijgmaalsesteenweg is vanaf de kruising met Brugstraat afgesloten (behalve voor pendelbussen/politie/etc.) dus het plan om zo op de Werchterstesteenweg te geraken, zal inderdaad niet lukken vrees ik.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Toch een klein vraagje voor de kenners, omdat Werchter toch wat zenuwen op vlak van mobiliteit mee brengt. (Vorige keren gingen we met de trein)

Wij komen dus voor de volle vier dagen en hebben iemand mee die een fysieke beperking heeft, we hebben dan ook een parkeerticket voor de Hive ADL. Nu is het zo dat het festival en de parkeerterreinen uiteraard enkel bereikbaar zijn vanuit de richting Haacht omdat de andere kant gewoon afgesloten is.

Maar wat als je vanuit Herent komt? Wij logeren in een B&B in Herent en zouden dus elke dag de relatief korte route met de wagen moeten doen, komende van de Wijgmaalse Steenweg. (Dat is in essentie dezelfde weg die de lijnbussen nemen)

Mogen we gewoon met de wagen voorbij de stopplaats van de bussen om over de kruising met de Werchterse steenweg onze route naar het parkeerterrein te volgen, of moeten we zoals iemand in ons gezelschap vreest helemaal omrijden en daadwerkelijk die rode pijltjes route komende vanuit Haacht volgen?
Rondrijden idd. de weg die de lijnbussen nemen , kan je met de wagen niet nemen. Staan regelmatig hekken die alleen opengaan voor de bus
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Weet iemand of je met MySpace ook de 'normale' Hive op kan? Ik ben daar door een zeer vriendelijke gebruiker van dit forum aan geholpen waar ik enorm dankbaar voor ben, maar de rest van onze groep heeft normale Hive kaarten. Nou zou dat alsnog geen ramp zijn en ben ik al lang blij dat we iig savonds met hun gewoon naar Central Park kunnen, maar als t even kan gaan we gewoon bij hun staan.

Ik ben veelste laat begonnen met ontdekken, heeft iemand aanraders? Ik hou doorgaans vooral van indierock (Foals, Strokes), indiefolk (Alt-J, Fleet Foxes) en eigenlijk alles wat vrolijk, alternatief en dansbaar is, maar sta ook voor andere dingen open dus roep maar!

Bij mij staan op dit moment vooral Fountaines DC, Idles, Altin Gün, Parcels, Moderat, Jamie xx, Alt-j, Bicep en Disclosure hoog op de lijst, maar heb ook wel zin in wat oudgediende als Pixies, Keane, Killers, Rhcp en Pearl Jam (al blijf ik t stom vinden dat die laatste 3 bands zo vaak komen).
 
Laatst bewerkt:

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Weet iemand of je met MySpace ook de 'normale' Hive op kan? Ik ben daar door een zeer vriendelijke gebruiker van dit forum aan geholpen waar ik enorm dankbaar voor ben, maar de rest van onze groep heeft normale Hive kaarten. Nou zou dat alsnog geen ramp zijn en ben ik al lang blij dat we iig savonds met hun gewoon naar Central Park kunnen, maar als t even kan gaan we gewoon bij hun staan.

Ik ben veelste laat begonnen met ontdekken, heeft iemand aanraders? Ik hou doorgaans vooral van indierock (Foals, Strokes), indiefolk (Alt-J, Fleet Foxes) en eigenlijk alles wat vrolijk, alternatief en dansbaar is, maar sta ook voor andere dingen open dus roep maar!

Bij mij staan op dit moment vooral Fountaines DC, Idles, Altin Gün, Parcels, Moderat, Jamie xx, Alt-j, Bicep en Disclosure hoog op de lijst, maar heb ook wel zin in wat oudgediende als Pixies, Keane, Killers, Rhcp en Pearl Jam (al blijf ik t stom vinden dat die laatste 3 bands zo vaak komen).
Nee, je kan niet van de ene camping naar de andere gaan.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Weet iemand of je met MySpace ook de 'normale' Hive op kan? Ik ben daar door een zeer vriendelijke gebruiker van dit forum aan geholpen waar ik enorm dankbaar voor ben, maar de rest van onze groep heeft normale Hive kaarten. Nou zou dat alsnog geen ramp zijn en ben ik al lang blij dat we iig savonds met hun gewoon naar Central Park kunnen, maar als t even kan gaan we gewoon bij hun staan.

Ik ben veelste laat begonnen met ontdekken, heeft iemand aanraders? Ik hou doorgaans vooral van indierock (Foals, Strokes), indiefolk (Alt-J, Fleet Foxes) en eigenlijk alles wat vrolijk, alternatief en dansbaar is, maar sta ook voor andere dingen open dus roep maar!

Bij mij staan op dit moment vooral Fountaines DC, Idles, Altin Gün, Parcels, Moderat, Jamie xx, Alt-j, Bicep en Disclosure hoog op de lijst, maar heb ook wel zin in wat oudgediende als Pixies, Keane, Killers, Rhcp en Pearl Jam (al blijf ik t stom vinden dat die laatste 3 bands zo vaak komen).
Ik ben er van overtuigd dat Big Thief, Phoebe Bridgers en Michael Kiwanuka bij de top van het weekend gaan horen.
Ben zelf ook een groot liefhebber van Black Pumas
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Everyknight

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
1. Turnstile
2. Fontaines D.C.
3. Fever 333
Van 2 en 3 weet ik al hoe goed ze zijn live, dus wss daardoor Turnstile op 1, want nog nooit gezien.
Daarnaast ook echt zin om Reignwolf eindelijk te zien net als Pearl Jam en Metallica
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik ben er van overtuigd dat Big Thief, Phoebe Bridgers en Michael Kiwanuka bij de top van het weekend gaan horen.
Ben zelf ook een groot liefhebber van Black Pumas
@Chiel hmm naja dan maar vroeg met elkaar afspreken op het terrein, minder gelantefant en meer muziek!

@HollandiaFCB Ah ja Big Thief net gezien op BKS, die waren geweldig. En Kiwanuka vergeten te melden, maar daar kijk ik ook erg naar uit. Zal de rest eens een kans geven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken