Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
die kunnen co headlinen op graspop, dan nemen die geen genoegen meer met een 40 minuten setje middenin de dag, Zou ook trouwens zonde zijn voor zo'n productie. Voor mij onmogelijk dat die lager dan subheadliner zouden staan.
Ik had het eigenlijk over Rock Werchter, waar zulke bands eigenlijk snel wat lager spelen. Zou een wel erg kleine Werchtersub zijn in ieder geval.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Ik had het eigenlijk over Rock Werchter, waar zulke bands eigenlijk snel wat lager spelen. Zou een wel erg kleine Werchtersub zijn in ieder geval.
goh vind je? Ik had het trouwens ook over rock werchter. als greta van fleet, pixies, liam gallagher, bastille, ... kunnen subheadlinen met een pak minder album sales en concerten met vele malen minder volk dan zou ik dat toch vreemd vinden.

Een band die al meermaals bewezen heeft een goeie liveshow met goede productie neer te zetten en daarnaast nog eens grijsgedraaid is op stubru? Extra bonus punten omdat ze een publiek met zich meebrengen die voor veel omzet in drank zorgt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.389
Voor de goede orde, Ghost zou inderdaad minimaal op 2 na laatste spelen. Al was er binnenskamers eigenlijk verwachting dat ze tegen nu nog groter zouden zijn.
Volgend jaar headliner op Graspop eerst nog vermoed ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Voor de goede orde, Ghost zou inderdaad minimaal op 2 na laatste spelen. Al was er binnenskamers eigenlijk verwachting dat ze tegen nu nog groter zouden zijn.
Volgend jaar headliner op Graspop eerst nog vermoed ik.
covid zorgt voor veel vreemde dingen, royal blood bijvoorbeeld had ik ook groter verwacht nu, de bands die net in 2020 aan het boomen waren hebben precies wat klappen gekregen en de bands die in 2021-2022 zijn beginnen boomen hebben er gebruik van gemaakt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik had het eigenlijk over Rock Werchter, waar zulke bands eigenlijk snel wat lager spelen. Zou een wel erg kleine Werchtersub zijn in ieder geval.
Weet je the offspring nog?
RATM is ook een grote naam, die die dag al uitverkoopt. Denk eerder dat ghost dan te groot is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Weet je the offspring nog?
RATM is ook een grote naam, die die dag al uitverkoopt. Denk eerder dat ghost dan te groot is.

Als RATM komen verwacht ik eigenlijk Run The Jewels daarvoor, als een soort van Radiohead plus James Blake ding. Zou meteen de eerste keer RTJ op RW zijn!

Over Offspring: was trouwens de bedoeling om daar nog een naam tussen te zetten volgend de verhalen (Tool geloof ik?)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.389
Als RATM komen verwacht ik eigenlijk Run The Jewels daarvoor, als een soort van Radiohead plus James Blake ding. Zou meteen de eerste keer RTJ op RW zijn!

Over Offspring: was trouwens de bedoeling om daar nog een naam tussen te zetten volgend de verhalen (Tool geloof ik?)
Waren heel wat opties. Maar niemand had zin om te spelen voor Rammstein. En die dag verkocht toch goed. Zijn ze inderdaad wat opgeschoven, niet de bedoeling natuurlijk.

Rage gaat geen Radioheadje doen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Waren heel wat opties. Maar niemand had zin om te spelen voor Rammstein. En die dag verkocht toch goed. Zijn ze inderdaad wat opgeschoven, niet de bedoeling natuurlijk.

Rage gaat geen Radioheadje doen.
Leek op hun aangekondigde festivaltournee wel het geval in 2020.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Leek op hun aangekondigde festivaltournee wel het geval in 2020.
Zijn in ieder geval minder veeleisend geworden nu. Op Reading/Leeds staat RTJ onder de sub en op basis van de posters lijkt dat idem te worden op die Spaanse festivals.

Zou het ook liever zo hebben. RTJ is een fantastische act, maar ineens als sub zou er toch wat over zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Waar is dat ergens in een nog iets grotere resolutie te vinden?

Of allez: kan iemand mij vertellen welke camping The Hive Resort is op deze kaart?
Op de website, FAQ, heen en weer.
Nu de resort ligt, als je het terrein verlaat naar links en je wandelt de weg af, aan de rechterkant. (Dat oranje hive symbool)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Girl In Red cancelt haar optredens vanwege 'serieuze stemproblemen'. Hopelijk zingt ze weer als een nachtegaal eens we juli zijn.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Girl In Red cancelt haar optredens vanwege 'serieuze stemproblemen'. Hopelijk zingt ze weer als een nachtegaal eens we juli zijn.
Maar ergens zou ik er niet rouwig om zijn. Staat geprakt tussen 2 andere must sees met Inhaler en Sam Fender en dat in de andere tent. Iets in mij denkt dat dit alle 3 combineren regelrecht onmogelijk is gezien de populariteit van ze allen. Heb de rode kruizen al mogen aanschouwen bij optredens die vroeger op de dag gepland stonden :unsure:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken