Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Voor mij ziet RW2023 er hopelijk zo uit, en zeker met een eindeloos diepe zak geld:
THU: Billie Eilish - Dua Lipa (full female day)
FRI: Rammstein
SAT: Harry Styles - The Weeknd
SUN: SOAD - Radiohead
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Voor mij ziet RW2023 er hopelijk zo uit, en zeker met een eindeloos diepe zak geld:
THU: Billie Eilish - Dua Lipa (full female day)
FRI: Rammstein
SAT: Harry Styles - The Weeknd
SUN: SOAD - Radiohead
Zou heel mooi zijn, maar hiervan zijn dus al 2 headliners uitgesloten. Zowel The Weeknd als Rammstein staan dus in het Koning Boudewijnstadion.

Ik hoop dat 2 van de 2023 headliners deze en volgende week hun nieuwe album droppen. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou heel mooi zijn, maar hiervan zijn dus al 2 headliners uitgesloten. Zowel The Weeknd als Rammstein staan dus in het Koning Boudewijnstadion.

Ik hoop dat 2 van de 2023 headliners deze en volgende week hun nieuwe album droppen. :)
Wanneer is The Weeknd bekend gemaakt? Heb dat helemaal gemist.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ach ik ga dinsdag na Werchter ook lekker in het voorvak staan van Rammstein, hartstikke goed plan als je nog helemaal gaar bent joh.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Setlist PJ
8 nummers van het nieuwe album Gigaton zou ik wel te veel vinden op RW. Gelukkig veranderen ze telkens van setlist, dus hopelijk op RW iets minder nieuwe nummers en iets meer classics (black, yellow ledbetter, just breathe...)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Setlist PJ
8 nummers van het nieuwe album Gigaton zou ik wel te veel vinden op RW. Gelukkig veranderen ze telkens van setlist, dus hopelijk op RW iets minder nieuwe nummers en iets meer classics (black, yellow ledbetter, just breathe...)
Pijnlijkste moment van RW 2018: gitarist van PJ die Yellow Ledbetter teased en na een 10-tal seconde afbreekt om hem dan gewoon niet te spelen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Voor mij ziet RW2023 er hopelijk zo uit, en zeker met een eindeloos diepe zak geld:
THU: Billie Eilish - Dua Lipa (full female day)
FRI: Rammstein
SAT: Harry Styles - The Weeknd
SUN: SOAD - Radiohead
RATM is toch een zekerheidje volgend jaar?
Dat ze op die dag dan maar Ghost boeken
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Setlist PJ
8 nummers van het nieuwe album Gigaton zou ik wel te veel vinden op RW. Gelukkig veranderen ze telkens van setlist, dus hopelijk op RW iets minder nieuwe nummers en iets meer classics (black, yellow ledbetter, just breathe...)
Setlist van Pearl Jam verandert elk concert zowat. Genoeg pareltjes om van te genieten ?
Minder dan 2 maanden, dat zomerweer doet een mens zin krijgen in werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Setlist PJ
8 nummers van het nieuwe album Gigaton zou ik wel te veel vinden op RW. Gelukkig veranderen ze telkens van setlist, dus hopelijk op RW iets minder nieuwe nummers en iets meer classics (black, yellow ledbetter, just breathe...)
Maakt inderdaad niks uit bij Pearl Jam aangezien ze de setlist elke keer veranderen, maar ik vind deze setlist wel héél erg tam. En echt veel te veel Gigaton.. Wel vet dat ze afsluiten met de momma-son trilogy.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Opmerkelijk dat ze Long Road in het midden spelen. Veruit het mooiste nummer van de band, gelukkig gehoord in de Ziggo Dome een paar jaar geleden. Ik kende het nummer toen nog niet, maar stond bijna te janken van hoe mooi het was. De rest van het concert was ook goed, maar ze evenaarden niet meer dit nummer.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.541
Zou wel tof zijn, stonden er nog nooit (alleen op een Boutique ooit). Spotje van Parkway Drive in 2019?
die kunnen co headlinen op graspop, dan nemen die geen genoegen meer met een 40 minuten setje middenin de dag, Zou ook trouwens zonde zijn voor zo'n productie. Voor mij onmogelijk dat die lager dan subheadliner zouden staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken