Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Heel korte setlist wel. 16 nummertjes lijkt me geen volledige headlineset?
Show duurde volgens setlist.fm wel gewoon 95 minuten. Lijkt me prima voor een headliner toch?

Vind de setlists tot nu toe nog niet heel spannend maar wat wil je ook met zo'n arsenaal aan hits? En daarnaast zijn toch Wet Sand, Zephyr Song, If You Have To Ask, Nobody Weird Like Me en Hey al voorbijgekomen.
Geen Klinghoffer-era nummers maar dat was ook al het geval toen Frusciante terugkwam na Navarro, dus dat had ik al verwacht. Zonde van Dark Nescessities en Go Robot maar met in plaats daarvan Wet Sand of The Heavy Wing hoor je mij niet klagen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Zullen wel wat langere live versies tussen hebben gezeten :)

En niks tegen Dani California he, één van de betere liedjes over California van de peppers, en dat zegt wat!

Pluspuntjes: Can't stop, Black Summer, The Zephyr Song, Tell me Baby, Give it away (al kan je die altijd al invullen) en by the way
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.399
Even iets heel anders: ik heb 2 zondagtickets maar we kunnen (helaas) niet gaan. Enkel de zaterdag zou nog kunnen voor ons...

Dus: kan/wil iemand 2 zaterdagtickets ruilen voor 2 zondagtickets? Hit me up (;
Ik kan helaas niet ruilen maar sta altijd open om de zondag tickets te kopen , mochten deze nog beschikbaar zijn☺️
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.597
Geen Otherside, Scar Tissue, Parallel Universe, Around the world of Road trippin op die Peppers setlist is echt een gemiste kans vind ik.

Slechts één nummer spelen van Californication en dan nog eens het slechtste van de plaat is echt....jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.441
Geen Otherside, Scar Tissue, Parallel Universe, Around the world of Road trippin op die Peppers setlist is echt een gemiste kans vind ik.

Slechts één nummer spelen van Californication en dan nog eens het slechtste van de plaat is echt....jammer.
Otherside speelde ze wel de dag ervoor dus er is hoop! Ik hoop zelf enorm op Scar Tissue op Werchter. Wat mij betreft hun beste nummer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Rammstein op 29 juni 2023 naar het KBS. Voor zover er nog gespeculeerd werd over een festivaltour.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Otherside speelde ze wel de dag ervoor dus er is hoop! Ik hoop zelf enorm op Scar Tissue op Werchter. Wat mij betreft hun beste nummer.
De dag ervoor hebben ze niet gespeeld. Dit was overigens de eerste show die geen secret/surprise/limited capacity/promotie-stunt was. Wel was het een last-minute show. Denk dat ze pas een week of 3 terug bevestigd hebben dat zij Foo Fighters gingen vervangen.

RHCP staat er wel voor bekend om hun setlisten op tour van show tot show toch wat door elkaar te smijten. Behalve dat ze met Give It Away afsluiten, staat er eigenlijk niet zo heel veel vast. Heel vaak beginnen met Can't Stop dat wel maar sommige shows smijten ze die overboord voor Around The World. Zelfs een Under The Bridge is geen zekerheid, die durven ze ook te skippen voor het (veel betere Soul To Squeeze of zelfs I Could Have Lied).

Mijn realistische droom voor de RW set: Around The World, Scar Tissue, Nobody Weird Like Me, Wet Sand, If You Have Too Ask, Soul To Squeeze, The Heavy Wing, She's A Lover, White Braids & Pillow Chair, So Much I
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.597
Breaking the girl zou ik ook echt een sublieme toevoeging aan de setlist vinden. Maar...Otherside blijft mijn favoriete nummer van de Peppers ooit. Die brug richting het einde om dan af te sluiten met John's backing vocals in de laatste hername van het chorus bezorgt me nog altijd goosebumps.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.597
Ik gok keihard op Ghost voor een hoge spot op Werchter. Ik zie Forge en zijn Ghouls nog best capabel om te subben voor SOAD.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken