Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Mensen hadden toch de optie om hun geld terug te vragen toen Boutique, Werchter en Classic gecanceld werd? Of konden ze echt alleen voor een omwisseling kiezen? Want in dat geval gaat mijn comment inderdaad niet op.
Was het niet alleen tegoed voor een Werchter-evenement?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hadden die mensen niet beter gewoon hun geld terug kunnen vragen toen ze die optie kregen?
Die optie was dan vrij goed verstopt en nauwelijks over gecommuniceerd moet ik zeggen. Het enige waar breed uit over werd gecommuniceerd zijn de vouchers. Voor een festival kan ik dat begrijpen dat je voor de komende twee jaar een voucher geeft. Veel festivals gaven ofwel geld terug of lieten tickets over maken naar het jaar nadien, maar voor een eendagsfestival dat zo hard afhangt van de headliner, vond ik die eigenlijk ongehoord.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ja, nee. Dan helemaal eens. Ging er klakkeloos van uit dat die dagfestivals een refund aanboden. Belachelijk als dat niet zo was.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Mensen hadden toch de optie om hun geld terug te vragen toen Boutique, Werchter en Classic gecanceld werd? Of konden ze echt alleen voor een omwisseling kiezen? Want in dat geval gaat mijn comment inderdaad niet op. :)
Dat kon, maar was zeer omslachtige operatie.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.618
Nu, dan zal ik mijn tegoed van de Strokes dag maar gaan gebruiken voor TW Classic. Ook leuk, tochz
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Vind dat RW de teleurstellingen aaneenschakelt, zowel op de momenten dat ze namen delen als de momenten dat ze dat niet doen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Als je kaarten voor een specifieke naam koopt en je krijgt de kans om voucher te verkrijgen tot een specifieke datum en je verzaakt dit te doen. Ja dan ga je gewoon zelf in de fout. Altijd op safe spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel en RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Als je kaarten voor een specifieke naam koopt en je krijgt de kans om voucher te verkrijgen tot een specifieke datum en je verzaakt dit te doen. Ja dan ga je gewoon zelf in de fout. Altijd op safe spelen.
Bij ons werd die combi gekocht voor 3 specifieke namen: The Strokes, Kendrick en Thom Yorke... Deze maakten het voor ons wel de moeite, ook met een voor ons "mindere" donderdagheadliner.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Tikkie bizar dat Maneskin de enige naam was waarmee ze op de proppen kwamen vrijdag. Deed echt vermoeden dat er gisteren of vandaag nog een pakketje zou volgen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Als je kaarten voor een specifieke naam koopt en je krijgt de kans om voucher te verkrijgen tot een specifieke datum en je verzaakt dit te doen. Ja dan ga je gewoon zelf in de fout. Altijd op safe spelen.
Huh? En wat moet je dan doen met die voucher als de naam waarvoor je gekocht hebt gewoon niet komt?

Of nog erger. Stel dat je je ticket in 2020 voor Liam gallagher gekocht hebt. Die is voorlopig nog niet aangekondigd, dus je besluit op safe te spelen en je voucher nog niet om te ruilen voor een ticket (is ook moeilijk, want kan nog alle dagen komen). Overmorgen wordt hij aangekondigd voor de zondag ofzo. Mag je lekker je voucher neerleggen + 25 euro. Belachelijk imo.

Dagtickets hadden gewoon terugbetaald moeten worden als je niet dezelfde namen kan garanderen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Tikkie bizar dat Maneskin de enige naam was waarmee ze op de proppen kwamen vrijdag. Deed echt vermoeden dat er gisteren of vandaag nog een pakketje zou volgen.
Genereerde wel 3x zoveel reacties en likes op FB dan die hele aankondiging met 16 namen 2 dagen eerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken