Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Lekker hoor Måneskin! Of je er nou van houdt of niet, dit is een top boeking. Die moet je deze zomer hebben. Maakt die waardeloze zaterdag meteen leuker!
Tuulk is dit in een top boeking. Maar dit had afgelopen woensdag in een pakketje gemoeten. Ik bedoel, we laten dit slap aftreksel van een rockgroep toch niet subben op Werchter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Tuulk is dit in een top boeking. Maar dit had afgelopen woensdag in een pakketje gemoeten. Ik bedoel, we laten dit slap aftreksel van een rockgroep toch niet subben op Werchter?
Hangt af van welke deal ze hebben gemaakt met de band. Chainsmokers hebben dat ook gehad.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Ik moet toegeven dag ik enkel dat nummer van Eurosong heb gehoord en dat vond ik pure middelmaat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Alsof ID en TOP nog niet genoeg is krijgen we deze doffe ellende er nog eens bij. Jezus Werchter.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Subben? Ik zie die de main doen en met FNM, TOP en ID er al zeker boven. Mooie namiddag spot voor de italianen dus.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Ik ga stilaan hopen op een sterke Barn dag de zondag, want die zaterdag trek ik echt niet
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Subben? Ik zie die de main doen en met FNM, TOP en ID er al zeker boven. Mooie namiddag spot voor de italianen dus.
Maar waarom dan een losse aankondiging? FNM barn en dan Maneskin sub met daarachter TOP - ID denk ik.

Begrijp me niet verkeerd, ik zal gaan kijken. Maar wel om precies dezelfde reden waarom ik zal gaan kijken bij Dropkick Murphy's en Flogging Molly. Uur dom feesten en daarna kunnen zeggen dat je het hebt gezien (en waarschijnlijk dat ik het niks vond).

En ja, natuurlijk moet Werchter deze band dit jaar hebben en een mooie spot op de main geven. 2de of 3de main is prima.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
The Darkness, daar vergelijk ik het een beetje mee, stonden zelfs nog hoger in 2004. Vind de hype wat vergelijkbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Maar waarom dan een losse aankondiging? FNM barn en dan Maneskin sub met daarachter TOP - ID denk ik.

Begrijp me niet verkeerd, ik zal gaan kijken. Maar wel om precies dezelfde reden waarom ik zal gaan kijken bij Dropkick Murphy's en Flogging Molly. Uur dom feesten en daarna kunnen zeggen dat je het hebt gezien (en waarschijnlijk dat ik het niks vond).

En ja, natuurlijk moet Werchter deze band dit jaar hebben en een mooie spot op de main geven. 2de of 3de main is prima.
Laten we het erop houden dat zo'n relatief nieuwe band wordt omringd door relatief onervaren mensen, en die moeten gepaaid worden met een aantal zaken, meer dan bij ervaren rotten. Echt niet zeldzaam hoor.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
FNM in de barn duwen ten koste van een eurosongwinnaar met 3 hits is heilig-schennis van een niveau groter dan de pink dag 2019 of Pixies tijdens PJ zetten
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Tuulk is dit in een top boeking. Maar dit had afgelopen woensdag in een pakketje gemoeten. Ik bedoel, we laten dit slap aftreksel van een rockgroep toch niet subben op Werchter?
Dat zijn ze toch ook niet?
En snap die 'slap aftreksel' opmerking niet zo goed? Wat is dan wél goeie rock? Wat is hier zó verkeerd aan? Ze maken gewoon rockmuziek én trekken voor de verandering ook nog eens een fucking breed publiek aan. Mijn ma, vriendin, al m'n huisgenoten, studiegenoten vinden dit állemaal leuk bijvoorbeeld. Dat kun je van geen enkele act die er nu staat (oké misschien RHCP) zeggen.
Waarom wordt een Froukje bijvoorbeeld hier op het Forum onthaald als een of andere popgodin/Radiohead 2.0 die muziek opnieuw uitvindt en wordt zoiets als Måneskin afgeschoten als 'slap aftreksel'?
Zitti e buoni of I Wanna Be Your Slave verschilt echt niet zó substantieel van een Go With The Flow van QOTSA. Maar goed, ik ben in ieder geval enthousiast.
Beetje hetzelfde als Imagine Dragons/Coldplay, op een gegeven moment wordt het gewoon leuk voor sommigen om te haten op een band die breed succes heeft. Snap dat nooit zo goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken