Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Megan Thee Stallion is toch die oversekste rapster met die puberale teksten. Vind dat persoonlijk weinig urgent voor in de muziek business. Kan er echt niks mee. Maarja sex sells, dus bij zo'n optreden staan vast een hoop kerels te kwijlen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Megan Thee Stallion is toch die oversekste rapster met die puberale teksten. Vind dat persoonlijk weinig urgent voor in de muziek business. Kan er echt niks mee. Maarja sex sells, dus bij zo'n optreden staan vast een hoop kerels te kwijlen.
Tja ik vind haar muziek ook vreselijk, maar van een Rammstein, Limp Bizkit kan je hetzelfde zeggen natuurlijk.
Als het over "relevante" acts gaat heb ik zelf liever een St. Vincent of een Kendrick Lamar
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Megan Thee Stallion is toch die oversekste rapster met die puberale teksten. Vind dat persoonlijk weinig urgent voor in de muziek business. Kan er echt niks mee. Maarja sex sells, dus bij zo'n optreden staan vast een hoop kerels te kwijlen.
Haar album van vorig jaar was anders wel een fijne popplaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Tja ik vind haar muziek ook vreselijk, maar van een Rammstein, Limp Bizkit kan je hetzelfde zeggen natuurlijk.
Als het over "relevante" acts gaat heb ik zelf liever een St. Vincent of een Kendrick Lamar
Rammstein vind ik ook veel te kitsch met die neppe sterretjes uit die ketting zaag en al die props die door middelbare scholieren gemaakt hadden kunnen zijn. Dus die schaar ik inderdaad ook onder weinig urgent. Limp Bizkit idem dito.
Maar goed, ook hierbij geldt, de massa vind het leuk, dus verkoopt het als een tiet.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Megan Thee Stallion is toch die oversekste rapster met die puberale teksten. Vind dat persoonlijk weinig urgent voor in de muziek business. Kan er echt niks mee. Maarja sex sells, dus bij zo'n optreden staan vast een hoop kerels te kwijlen.
Dat aantal dat staat te kwijlen zal wel meevallen. Ik verwacht eerder een enorme leegloop.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Megan Thee Stallion is toch die oversekste rapster met die puberale teksten. Vind dat persoonlijk weinig urgent voor in de muziek business. Kan er echt niks mee. Maarja sex sells, dus bij zo'n optreden staan vast een hoop kerels te kwijlen.
Ik wacht op Yannick zijn reactie …
Ze stond natuurlijk gewoon gepland op les Ardentes 2020, logisch dat ze dat inhaalt…
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik wacht op Yannick zijn reactie …
Ze stond natuurlijk gewoon gepland op les Ardentes 2020, logisch dat ze dat inhaalt…
Ik ga er gewoon van uit dat mensen ofwel totáál niet bekend zijn met de scene of de artiest in kwestie of ze gewoon aan het trollen zijn. Hier is het dus optie A. Kwijlende mannen, lolz. Projectie much?
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Haar hadden ze trouwens gewoon moeten boeken al in 2020. Vond dat toen al. Ik denk afgeschrikt door de Cardi B annulatie in 2017 of 18, ben het even kwijt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ze liep ook in de garages ten tijde van de Formule 1 in de VS.
De presentatoren bij Ziggo wisten niet wie Megan was, maar hetgeen ze aanhad (of liever, wat ze nauwelijks aan had)
trok toch echt wel hun aandacht.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Maar mijn verlanglijst voor de tenten:

- Tamino (is het niet tijd voor een nieuw album?)
- St. Vincent
- Idles
- Fontaines DC
- the National
- Thomas Azier
- Dool (nee, geen Tool)
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Mijn lijstje voor in de tenten/slope:

- Highly Suspect
- Dirk.
- Eels
- Steven Wilson
- Admiral Freebee
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Mijn lijstje voor in de tenten/slope:

- Highly Suspect
- Dirk.
- Eels
- Steven Wilson
- Admiral Freebee
Zal eerder Porcupine Tree zijn dan Steven Wilson solo nu ze een reünietour gepland hebben? Al verwacht ik überhaupt niet dat ze festivals gaan aandoen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Hier mijn top 5 (in willekeurige volgorde):

Airbourne
Frank Carter and the rattlesnakes
Fever333
The pretty reckless
Beck

Hoe meer gitaren op Rock Werchter hoe beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Zag hier boven nog ergens Bush staan, maar die staan op 2 juni in Antwerpen. Dus daar reken ik niet op.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik weet dat je sommige festivals niet met elkaar kan vergelijken.

Maar als ik kijk naar Bospop waar 188 euro voor een 3-dagenticket betaald moet worden.
Ze er Kings of Leon als zogenaamde extra dag hebben toegevoegd voor 66 euro.
Dan valt de prijs voor een combiticket Werchter nog wel meer, als je nagaat dat op Bospop
Sting, Lionel Richie en Kensington de headliners zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken