Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Kunnen afhankelijk van wat er nog speelt perfect ook op de Boutique. Maar deze show is ook alweer niet door Live Nation georganiseerd, kan de boeking ook moeilijker maken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Mag komen, al lijkt Open'er me toch serieus in te boeten tov wat 2020 in petto had en de jaren ervoor.

Mijn gok ID- Dua Lipa op zondag.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Id - rhcp gok ik, zou raar zijn als de peppers er niet zouden staan na vorig jaar
Geven mee dat ze stadions/arena's gaan doen, Firenze zou ze wel aan boord houden, Pinkpop niet. Afwachten wat de Peppers betreft.
En als die komen zou ik ID dumpen en gaan voor Peppers- Dua Lipa in de plaats.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Geven mee dat ze stadions/arena's gaan doen, Firenze zou ze wel aan boord houden, Pinkpop niet. Afwachten wat de Peppers betreft.
En als die komen zou ik ID dumpen en gaan voor Peppers- Dua Lipa in de plaats.
ik neem inderdaad aan, Peppers naar Firenze, ik denk ook naar Ejekt in Griekenland, Funkyard Tel Aviv en vermoed Felyn Lyon, maar dat is allemaal juni.
Wellicht Mad Cool ook en die zitten toch wel wat dichter langs Rock Werchter
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Opener deelde net een blik nieuwe heerlijke namen. Dua Lipa, Jessie Ware, Sons Of Kemet (!), Moses Sumney, Jehnny Beth... Mogen allen door naar RW!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Met obligate popheadliner doe je haar tekort.
Maar ik denk dat op Werchter er veel mensen zijn die het leuk vinden om haar mee te pakken, maar verder niets.
Op Pukkelpop zal ze de echte headliner van de dag zijn en bezoekers bewust voor haar komen.
Dus dan inderdaad liever naar Pukkelpop.
Als het goed is ga ik toch naar Werchter en Pukkelpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Beiden platte pop ;)
Toch wel heel kort door de bocht. Leg de laatste albums van beide acts eens naast elkaar. Vind wat Dus Lipa maakt eigenlijk allesbehalve plat.

Over pop gesproken, na die aankondiging van Jessie Ware nog eens die haar laatste plaat beluisterd. Wat een ijzersterk album is dat toch. Rock Werchter, you know what to do.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken