Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk dat je beter naar mad cool kan kijken, dan naar hellfest. Verwacht zelf niet echt een metaldag, maar fever333, frank Carter en the last internationale mogen van mij wel doorkomen.
Hoewel dat laatste album niet echt lijkt aan te slaan, zal dat wel Royal Blood worden vermoed ik. Iets met gitaren dat het ook redelijk doet bij het jongere publiek.
Hoop vooral op nog iets na Metallica. In 2014 kon het, dus hopelijk nu ook!
Hoewel dat laatste album niet echt lijkt aan te slaan, zal dat wel Royal Blood worden vermoed ik. Iets met gitaren dat het ook redelijk doet bij het jongere publiek.
Hoop vooral op nog iets na Metallica. In 2014 kon het, dus hopelijk nu ook!
Royal Blood lijkt me inderdaad (al) op hun retour. Lijkt me ook een hype die groter lijkt in de media dan dat ze echt is. Zou een mager beestje zijn, zeker in een ‘stacked’ jaar als 2022. En het feit dat we het over Rock Werchter hebben. Een veel kleiner, goedkoper festival zet ze gewoon neer onder de headliners, RW mag echt wel hoger mikken.
Royal Blood lijkt me inderdaad (al) op hun retour. Lijkt me ook een hype die groter lijkt in de media dan dat ze echt is. Zou een mager beestje zijn, zeker in een ‘stacked’ jaar als 2022. En het feit dat we het over Rock Werchter hebben. Een veel kleiner, goedkoper festival zet ze gewoon neer onder de headliners, RW mag echt wel hoger mikken.
Mager is ook maar net waarmee je ze vergelijkt.
Greta van Fleet, Macklemore, Bastille, Jack Johnson, the script, the Lumineers, blink 182, Imagine Dragons...
Mager is ook maar net waarmee je ze vergelijkt.
Greta van Fleet, Macklemore, Bastille, Jack Johnson, the script, the Lumineers, blink 182, Imagine Dragons...
De meeste van deze namen stonden wel als sub voor 2 co-headliners. Vind ik toch wel een wezenlijk verschil hoor. En degene die wel als voorlaatste stonden (Macklemore, Bastille) waren op dat moment gewoon veel populairder dan Royal Blood nu. Dus ja, Royal Blood zou toch zeer mager zijn.
Maar het zal denk ik wel gebeuren. In 2020 kon zelfs Pixies blijkbaar nog sub zijn op Werchter ?. En in 2021 ging RB allicht al voor co-headliner gediend hebben met RHCP.
Royal Blood had in 2017 wel een waanzinnige crowd. Ofwel was het louter waar ik stond, maar de drukte was onaangenaam, ben er toen ook vertrokken.
Ik heb sowieso de indruk dat iedere band het lastig heeft om een hype rond nieuwe muziek uit te bouwen na zo goed als 1,5 jaar stilte. Mensen zijn nog terughoudend, of zo ervaar ik het toch in men kennissenkring.