Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ah ja. Ik had gezegd nog eens een postertje te maken tegen september zeker? Bij deze, een poging van hoe ik momenteel denk dat het programma van RW22 er zal gaan uitzien. Speculeren maar.
The Lumineers - Apparat - Rex Orange Conuty en Mabel. Dat is alles opgesomd die ik de donderdag niet zal willen zien. Die dag zou een moord voor mij zijn.
Wel benieuwd wat er dan qua metal op die Metallica-dag bijkomt. Zelf ook geen geweldige fan van Volbeat, maar was wel een prima naam geweest voor mensen met een vrijdagticket. Had nog gehoopt op Avenged Sevenfold maar die dus ook niet.
Wel benieuwd wat er dan qua metal op die Metallica-dag bijkomt. Zelf ook geen geweldige fan van Volbeat, maar was wel een prima naam geweest voor mensen met een vrijdagticket. Had nog gehoopt op Avenged Sevenfold maar die dus ook niet.