Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.860
6.009
Ah ja. Ik had gezegd nog eens een postertje te maken tegen september zeker? Bij deze, een poging van hoe ik momenteel denk dat het programma van RW22 er zal gaan uitzien. Speculeren maar.

edit: en hoop dat het watermerk genoeg zegt lol.

ViWNnyP.png
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.867
8.480
Als Arcade Fire en The National er staan op zondag, dan neem ik dat verschikkelijke Imagine Dragons er graag bij.

Mooie poster! Ook gewoon qua layout en professionaliteit.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
The Lumineers - Apparat - Rex Orange Conuty en Mabel. Dat is alles opgesomd die ik de donderdag niet zal willen zien. Die dag zou een moord voor mij zijn.

Nice die poster, goed gedaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.867
8.480
Daarvan mag zowel elke naam wel doorkomen naar RW ja. Zelfs Space Lady ja.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Wel benieuwd wat er dan qua metal op die Metallica-dag bijkomt. Zelf ook geen geweldige fan van Volbeat, maar was wel een prima naam geweest voor mensen met een vrijdagticket. Had nog gehoopt op Avenged Sevenfold maar die dus ook niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.543
Wel benieuwd wat er dan qua metal op die Metallica-dag bijkomt. Zelf ook geen geweldige fan van Volbeat, maar was wel een prima naam geweest voor mensen met een vrijdagticket. Had nog gehoopt op Avenged Sevenfold maar die dus ook niet.
Ik zou zeggen: kijk naar het tweede weekend van Hellfest en maak een keuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.867
8.480
Wel benieuwd wat er dan qua metal op die Metallica-dag bijkomt. Zelf ook geen geweldige fan van Volbeat, maar was wel een prima naam geweest voor mensen met een vrijdagticket. Had nog gehoopt op Avenged Sevenfold maar die dus ook niet.
Metallica zal wel een support act meenemen denk ik? Zal vast wel in hetzelfde straatje liggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken