Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Net even opgezocht, ik heb celeste al meermaals gezien. Franse sludge band en plots komt er hier een vrouw gewoon in een jaar tijd hun naam inpalmen ? Kan dat zomaar?
UK Celeste > Franse Celeste, gemakkelijk.

Pretty sure dat ze met die naam geboren is, dus wie was er écht eerst huh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
helemaal eens dat er niet enkel witte mannen met gitaren op RW moeten staan. Dat mogen ook gekleurde mannen met gitaren zijn (Gary Clarke jr, Kiwanuka, Ayron Jones,...) Ik discrimineer niet! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Paddy

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.407
1.914
Zolang het met instrumenten/band is mag iedereen er staan. Maar die autotune/instumentloze artiesten die trek ik niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Daar blijf ik het ook moeilijk mee hebben. Elke productie is anders, maar tijdens een optreden mag je als publiek toch een maximum aan live gespeelde muziek verwachten. Sommige hiphop acts maken zich hier wel eens schuldig aan. Maar als je dan een Coely, of een Anderson.Paak ziet, die tonen hoe het wel moet! Met 2 legendarische optredens tot gevolg.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Celeste? Is dat niet eerder iets voor Graspop?
Had tijdje geleden bijna tickets gekocht voor metalfestival in Waregem waar 'Celeste' op lineup stond :censored:
Let's say dat je niet de enige bent die het soms verwarrend vindt....
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Had tijdje geleden bijna tickets gekocht voor metalfestival in Waregem waar 'Celeste' op lineup stond :censored:
Let's say dat je niet de enige bent die het soms verwarrend vindt....
Ik heb die tickets al 2 jaar, telkens doorgeschoven al.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: G_A

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
The Streets zouden de KlubC headlinen niet? Dan hebben ze een groot slot om opnieuw te vullen.

Toch weer spijtig, vond The Streets, naast FNM, toch een van de interessantere namen die er tot nu toe stonden. Benieuwd wie hun vervangers worden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
The Streets zouden de KlubC headlinen niet? Dan hebben ze een groot slot om opnieuw te vullen.

Toch weer spijtig, vond The Streets, naast FNM, toch een van de interessantere namen die er tot nu toe stonden. Benieuwd wie hun vervangers worden.
Ja deze cancel voel ik wel. The Streets is een stukje jeugdsentiment en ook de nieuwe muziek kon ik goed waarderen. Dat had een mooi stukje muziek geworden maar helaas.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Wel opvallend dat The Streets nog overal waar ze zouden spelen op de line-up staan. Hun Amsterdam Takeover pakket is ook nog steeds te koop. Lijkt dus een vrij abrupte beslissing van Skinner en co. Benieuwd hoelang het duurt voordat de verkoop stop wordt gezet en vervangers op festivals worden aangekondigd.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Wel opvallend dat The Streets nog overal waar ze zouden spelen op de line-up staan. Hun Amsterdam Takeover pakket is ook nog steeds te koop. Op de Instagram post van Skinner zelf na lijkt er verder vrij weinig communicatie over geweest.

Ik heb ook nog wel een beetje hoop. Mogelijk dat hij alleen refereert naar de eigen shows en niet de festivals vanwege de opmerking dat hij mensen niet voor iets wil laten betalen wat mogelijk niet doorgaat. Dit geldt één op één voor de zaalshows maar minder voor de festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken