Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
21Pilots staat wel boven Imagine Dragons op de site, en is niet meer alfabetisch geordend. Dus of 21Pilots is doorgeschoven naar afsluiter van de zaterdag of we krijgen er nog wat bij (is dit teveel wishful thinking, ja he?) en Faith No More sluit de Barn af ofzo?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Kijk eens voor de grap naar de festivals in de Verenigde Staten.
Een paar leuke headliners en daaronder niets.
En daar betalen ze dan voor 3 dagen al gemiddeld 400 dollar plus 50 dollar servicekosten.
Ik zal het niet te hard roepen, maar we mogen nog niet klagen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
21Pilots staat wel boven Imagine Dragons op de site, en is niet meer alfabetisch geordend. Dus of 21Pilots is doorgeschoven naar afsluiter van de zaterdag of we krijgen er nog wat bij (is dit teveel wishful thinking, ja he?) en Faith No More sluit de Barn af ofzo?
Daar zat ik ook over na te denken ja. FNM in de Barn zou best wel kunnen en ID en TOP als de twee grote namen op de main. Maar het voelt toch alsof daar nog wat mist. Zeker na de berichten dat RW de meest stacked line-up zou krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Vrij schandalig. Mogen ze toch zien dat ze tegen dan wat meer aangekondigd hebben. Zou me niks verbazen als dit de nieuwe norm post-corona wordt. Effe lekker 25 euro naar omhoog.

Het was pas schandalig geweest als het per direct en met terugwerkende kracht was ingegaan. Ze geven mensen nu een maand extra om voor de huidige prijs tickets te kopen. Erg netjes imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Dat is dus hopen dat we na Faith No More de Barn en de KBC in kunnen.
Enkele jaren geleden met NIN en Beck was dat wel prachtig.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Het was pas schandalig geweest als het per direct en met terugwerkende kracht was ingegaan. Ze geven mensen nu een maand extra om voor de huidige prijs tickets te kopen. Erg netjes imo.
Zonder line-up. Niks netjes aan wat mij betreft.

En stel het je voor ... Met terugwerkende kracht. Da's zelfs voor Live Nation België een stap te ver.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
741
1.509
Is Imagine Dragons veel groter geworden dan in 2017? Toen kwamen Arcade Fire en Kings Of Leon er nog achter aan.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Qua show is het headlinerwaardig.
Deed met op Pukkelpop wel denken aan the Killers.
Erg Amerikaans, erg show, erg nep.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
838
565
ID mss de afsluiter zaterdag met iets sterk ervoor ?
Kijk eens voor de grap naar de festivals in de Verenigde Staten.
Een paar leuke headliners en daaronder niets.
En daar betalen ze dan voor 3 dagen al gemiddeld 400 dollar plus 50 dollar servicekosten.
Ik zal het niet te hard roepen, maar we mogen nog niet klagen hoor.
Klopt , uiteindelijk blijft t een lage prijs voor 4 dagen topbands.

Alleen hangt dat corona excuus m'n voeten uit. Zie je ook in cafés en restaurants gebeuren, zonder enige reden.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
838
565
Ik moet toch eerlijk zeggen, ja. Krijgen veel airplay en is echt wel een band wat leeft.
Klopt , zeer populair en zal zeker wel headlinewaardige show zijn. Persoonlijk minder wat ik goed vind maar er zal die dag wel nog meer staan . Benieuwd wat het dagprogramma dan nog brengt die zaterdag
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ik denk dat we alle headliners nu wel hebben toch? Benieuwd naar het dagprogramma.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Ik denk dat we alle headliners nu wel hebben toch? Benieuwd naar het dagprogramma.
Ik hoop nog (naïef) op TWOD (do), QOTSA (vr) en Strokes (zo). En ben heel benieuwd naar de Barn heads. Dat zijn wat mij betreft ook bijna headliners
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.976
Nee, aan dit tempo overtuigen ze mij persoonlijk niet om 4 dagen naar Werchter af te zakken... hopelijk krijgen we deze maand een vollediger beeld van de lineup en anders ga ik maar eens naar alternatieven beginnen kijken. En die ticketprijzen beginnen mij ook iets te gortig te worden, nu weeral 10-13% erbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Jullie boekten de voorbije maanden vol vertrouwen tickets om of kochten tickets voor Rock Werchter 2022 die nog steeds geprijsd waren zoals in 2020. Wij worden echter met snel stijgende kosten geconfronteerd en zien ons genoodzaakt om vanaf 1 december de ticketprijzen te verhogen tot 266 euro voor een combiticket en 125 voor een dagticket. De ticketprijzen zijn steeds inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage. Voor wie zijn/haar ticket reeds op zak heeft, verandert er niks.
Haha what the fuck is dit nu weer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken