Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Straks om 16 uur zou het moment zijn voor nog een mooi pakketje voor de start van de ticketverkoop lijkt me.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
loek wrote:
Vreemd, als ik naar de website ga van Resurrection Fest staat er heel groot:
Postponed to 2021, 30-06 -03.07
Zit ik bij het verkeerde festival te kijken? https://www.resurrectionfest.es/
In hun statement staat ook:
the 15th edition of Resurrection Fest Estrella Galicia will be held from the 30th June to 3rd July 2021

Op de site van SOAD staat inderdaad 2 tot 5 juni maar als je daarachter op tickets drukt kom je weer uit op 30 juni – 3 juli

zie socialemedia bericht Resurrectionfest…
(is ook pas recent bekend gemaakt deze nieuwe verplaatsing)
https://twitter.com/ResurrectionESP/status/1281164944067760129

Heel vreemd, op de site van soad staat juni idd, maar op instagram stond er begin juli bij het delen van een foto
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Joslittel wrote:
Straks om 16 uur zou het moment zijn voor nog een mooi pakketje voor de start van de ticketverkoop lijkt me.

Nope…

Zeer raar dit. Je kan toch niet je ticketverkoop starten zonder te weten wie wanneer speelt? :lol: Ik ken iemand die een kaartje wil voor Thom Yorke, maar dan moet je bijvoorbeeld wel weten wanneer die er staat.

Dan ofwel straks, ofwel morgen om 8u de dagindeling.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
jefferke wrote:

Joslittel wrote:
Straks om 16 uur zou het moment zijn voor nog een mooi pakketje voor de start van de ticketverkoop lijkt me.


Nope…

Zeer raar dit. Je kan toch niet je ticketverkoop starten zonder te weten wie wanneer speelt? ? Ik ken iemand die een kaartje wil voor Thom Yorke, maar dan moet je bijvoorbeeld wel weten wanneer die er staat.

Dan ofwel straks, ofwel morgen om 8u de dagindeling.

Hoop op het tweede met nog een paar namen erbij
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Hadden ze dit jaar ook niet Kendrick aangekondigd op de dag dat vvk al een halve dag bezig was?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?

[email protected]
 

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
21
7
mattman wrote:

jefferke wrote:

Joslittel wrote:
Straks om 16 uur zou het moment zijn voor nog een mooi pakketje voor de start van de ticketverkoop lijkt me.


Nope…


Zeer raar dit. Je kan toch niet je ticketverkoop starten zonder te weten wie wanneer speelt? ? Ik ken iemand die een kaartje wil voor Thom Yorke, maar dan moet je bijvoorbeeld wel weten wanneer die er staat.

Dan ofwel straks, ofwel morgen om 8u de dagindeling.

Hoop op het tweede met nog een paar namen erbij

Misschien ligt het persbericht klaar voor het popnieuws op StuBru?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
jefferke wrote:
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?

[email protected]
Dan krijg je het antwoord dat ze het nog niet weten en in overleg zijn.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Wel leuk.
Die tickets liggen morgen dus gewoon in mijn mailbox zonder iets te doen of te betalen.

Ging dat elk jaar maar zo.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Wel leuk.
Die tickets liggen morgen dus gewoon in mijn mailbox zonder iets te doen of te betalen.

Ging dat elk jaar maar zo.

Liever niet.
Want dat betekent dat er ook telkens een editie van Werchter moet worden geannuleerd.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Ik denk dat de ticketverkoop morgen echt geen vliegende start gaat nemen.
Nog niet genoeg headliners aangekondigd (behalve als daar nog verandering in komt), angst voor een tweede golf, het feit dat het nog een jaar is tot RW21,...
De kleine concerten die momenteel terug op gang komen, zijn allemaal wel snel uitverkocht, maar dat is nog iets anders dan 250 euro neerleggen voor een massa evenement binnen een jaar.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?

Je hebt dan toch al een ticket? Dus morgen hoef je er niet nog 1 aan te schaffen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik denk dat de ticketverkoop morgen echt geen vliegende start gaat nemen.
Nog niet genoeg headliners aangekondigd (behalve als daar nog verandering in komt), angst voor een tweede golf, het feit dat het nog een jaar is tot RW21,…
De kleine concerten die momenteel terug op gang komen, zijn allemaal wel snel uitverkocht, maar dat is nog iets anders dan 250 euro neerleggen voor een massa evenement binnen een jaar.

Zonder dagindeling verkopen ze morgen letterlijk 0 dagkaarten natuurlijk.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
jefferke wrote:
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?

Je hebt dan toch al een ticket? Dus morgen hoef je er niet nog 1 aan te schaffen.
Die site ligt stil, het laatste bericht is 1 van begin juni dat ze nog niet weten waaraan en waaraf. RW reageert niet, Ticketmaster weet het nog niet en verwijst naar de community manager. De community manager zegt dat ze niet weet waaraan en waaraf. Het is bizar dat hier geen uitsluitsel over is, 12h voor de ticketverkoop opnieuw open gaat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.205
Beetje sneu dit toch allemaal. Had eerlijk gezegd gedacht dat ze (en met 'ze' bedoel ik de PR-mensen) zich deze zomer ten volle zouden focussen op die zomerbar maar ik denk dat de aankondigingen van NOS Alive, Pinkpop, Mad Cool en BKS een beetje roet in het eten hebben gegooid en dat ze daarom al een vierde van de line up hebben bekend gemaakt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Paddy wrote:

jefferke wrote:
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?


Je hebt dan toch al een ticket? Dus morgen hoef je er niet nog 1 aan te schaffen.

Die site ligt stil, het laatste bericht is 1 van begin juni dat ze nog niet weten waaraan en waaraf. RW reageert niet, Ticketmaster weet het nog niet en verwijst naar de community manager. De community manager zegt dat ze niet weet waaraan en waaraf. Het is bizar dat hier geen uitsluitsel over is, 12h voor de ticketverkoop opnieuw open gaat.
Ik heb gisteren een mail van Ticketmaster gehad, maar blijkbaar heeft niet iedereen die?

Toen in april door de overheid werd beslist dat de festivalzomer uitgesteld moest worden, hebben we je de ticketregeling voor Rock Werchter, conform met het ministerieel besluit n.a.v. de coronacrisis, reeds voorgesteld. Inmiddels is de ticketregeling door ons gefinetuned, wat vereenvoudigd ook. Uitgangspunt is dat je bestelling van Rock Werchter 2020 volledig overgezet wordt naar 2021. Je hoeft niks te ondernemen, de naar 2021 geüpdatet tickets en eventuele nevenproducten, zitten vanaf vrijdag 10 juli automatisch in ‘my account’ en zijn zo ineens klaar voor gebruik in 2021. Indien je wenst dan kan je je bestelling echter in krediet laten omzetten . Dat kan je dan vrij besteden aan festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter in 2021 en 2022. Dit krediet kan aangevraagd worden vanaf 15 september tot 31 december. Je krijgt voor 15 september nog een e-mail die de procedure toelicht.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
jefferke wrote:

Paddy wrote:

jefferke wrote:
Hoe zou de ticketverkoop morgen verlopen? Ik veronderstel dat de niet verkochte 2020 tickets morgenvroeg in verkoop gaan. Alle verkochte tickets voor 2020 staan immers vast tot 15 september.
Het zit zo in onze vriendengroep ben ik diegene die men combi verzilverd heeft via het ambassadeursding (vermits we zo ieder maar 214 euro moesten betalen). Maar tot op heden is hier geen info rond wat hier mee gebeurd en ik zit wel een beetje met een FOMO complex voor het moment.
Dus morgen best een echt ticket aanschaffen en zien wat de toekomst brengt met betrekking tot die beloningen? Of afwachten?


Je hebt dan toch al een ticket? Dus morgen hoef je er niet nog 1 aan te schaffen.


Die site ligt stil, het laatste bericht is 1 van begin juni dat ze nog niet weten waaraan en waaraf. RW reageert niet, Ticketmaster weet het nog niet en verwijst naar de community manager. De community manager zegt dat ze niet weet waaraan en waaraf. Het is bizar dat hier geen uitsluitsel over is, 12h voor de ticketverkoop opnieuw open gaat.

Ik heb gisteren een mail van Ticketmaster gehad, maar blijkbaar heeft niet iedereen die?

Toen in april door de overheid werd beslist dat de festivalzomer uitgesteld moest worden, hebben we je de ticketregeling voor Rock Werchter, conform met het ministerieel besluit n.a.v. de coronacrisis, reeds voorgesteld. Inmiddels is de ticketregeling door ons gefinetuned, wat vereenvoudigd ook. Uitgangspunt is dat je bestelling van Rock Werchter 2020 volledig overgezet wordt naar 2021. Je hoeft niks te ondernemen, de naar 2021 geüpdatet tickets en eventuele nevenproducten, zitten vanaf vrijdag 10 juli automatisch in ‘my account’ en zijn zo ineens klaar voor gebruik in 2021. Indien je wenst dan kan je je bestelling echter in krediet laten omzetten . Dat kan je dan vrij besteden aan festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter in 2021 en 2022. Dit krediet kan aangevraagd worden vanaf 15 september tot 31 december. Je krijgt voor 15 september nog een e-mail die de procedure toelicht.

Ahhh, maar dit gaat over gewone tickets toch? Hier werd gesproken over tickets gekocht via het ambassadeur programma van RW. Ik zit zelf ook met de vraag wat ze met de punten/tickets gaan doen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken