Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
16
0
Lewis Capaldi komt volgens zijn website (gelinkt aan BIT) op 1 juli 2021 naar RW. Lijkt me sterk dat dit een fout in het systeem is want in 2020 zou hij de 2e dag komen (3/7) maar nu staat hij gepland op de eerste dag (1/7). Zelfbevestiging?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Lewis Capaldi komt volgens zijn website (gelinkt aan BIT) op 1 juli 2021 naar RW. Lijkt me sterk dat dit een fout in het systeem is want in 2020 zou hij de 2e dag komen (3/7) maar nu staat hij gepland op de eerste dag (1/7). Zelfbevestiging?
Er staat 2 juli, 2 juli is de vrijdag en de 2de dag en het is al zeker dat er een probleem is met Bands in town, dit is geen volwaardig leak voor het moment.
 

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
16
0
bassisandro wrote:
Lewis Capaldi komt volgens zijn website (gelinkt aan BIT) op 1 juli 2021 naar RW. Lijkt me sterk dat dit een fout in het systeem is want in 2020 zou hij de 2e dag komen (3/7) maar nu staat hij gepland op de eerste dag (1/7). Zelfbevestiging?

Er staat 2 juli, 2 juli is de vrijdag en de 2de dag en het is al zeker dat er een probleem is met Bands in town, dit is geen volwaardig leak voor het moment.

Je hebt gelijk. Heel bijzonder... Ik moet spoken gezien hebben ?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Nieuw: Flex combi tickets, een mogelijkheid om je combi ticket in schijven van 5 of 9 maanden te betalen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
Zou ik een vrijdagticket kopen jongens? Of anders een zondagticket? Geen flauw idee wie er speelt, dus extra spannend!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Echt een actie van niks dit natuurlijk. Geen nieuwe namen is jammer, maar geen dagindeling is ronduit achterlijk.
Mag toch hopen dat ze die dan om de gebruikelijke 16:00 wel op de site hebben staan.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Misschien komt er geen dagindeling tot ieder zijn krediet kan aanvragen om eventueel dagen/evenementen te wisselen zonder dat er (al is de kans klein) het risico is dat er iets uitverkoopt?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nieuw: Flex combi tickets, een mogelijkheid om je combi ticket in schijven van 5 of 9 maanden te betalen.
Mooi dat ze dit doen. Had daar vorig jaar al eens iets over gepost hier dat het vreemd was dat niet meerdere festivals dan doen zoals in de VS.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
Misschien komt er geen dagindeling tot ieder zijn krediet kan aanvragen om eventueel dagen/evenementen te wisselen zonder dat er (al is de kans klein) het risico is dat er iets uitverkoopt?

Als je het risico niet wil nemen dat iets uitverkoopt, dan kan je ook gewoon wachten met je ticketverkoop toch? Vind dit eigenlijk maar laag van RW.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
jefferke wrote:
Misschien komt er geen dagindeling tot ieder zijn krediet kan aanvragen om eventueel dagen/evenementen te wisselen zonder dat er (al is de kans klein) het risico is dat er iets uitverkoopt?

Als je het risico niet wil nemen dat iets uitverkoopt, dan kan je ook gewoon wachten met je ticketverkoop toch? Vind dit eigenlijk maar laag van RW.
Dan krijg je weer kritiek dat RW achterblijft t.o.v. de rest. Op die manier is het nooit goed.
 

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
16
0
jefferke wrote:
Misschien komt er geen dagindeling tot ieder zijn krediet kan aanvragen om eventueel dagen/evenementen te wisselen zonder dat er (al is de kans klein) het risico is dat er iets uitverkoopt?

Als je het risico niet wil nemen dat iets uitverkoopt, dan kan je ook gewoon wachten met je ticketverkoop toch? Vind dit eigenlijk maar laag van RW.

Zou me een straffe oplossing zijn voor een probleem dat helemaal geen issue is, denk ik. Zou wel leuk zijn om achteraf te horen wat hier de achterliggende motivatie is, rare kronkel.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
mattman wrote:

jefferke wrote:
Misschien komt er geen dagindeling tot ieder zijn krediet kan aanvragen om eventueel dagen/evenementen te wisselen zonder dat er (al is de kans klein) het risico is dat er iets uitverkoopt?


Als je het risico niet wil nemen dat iets uitverkoopt, dan kan je ook gewoon wachten met je ticketverkoop toch? Vind dit eigenlijk maar laag van RW.

Dan krijg je weer kritiek dat RW achterblijft t.o.v. de rest. Op die manier is het nooit goed.
Heb effe het stuk over krediet opnieuw gelezen op de website. Je kan dit aanvragen vanaf 15 september tot 31 december. Het zou me dus verbazen dat je dit onmiddellijk krijgt. En dan kan men stelling hierboven de prullenmand in.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
En voor de dromers. Toen de ticketverkoop startte voor de 2020 editie om 10h, kwamen ze om 16h met Kendrick :wink:
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Via IG zeggen ze dat ze RW more affordable maakten via payment plan.. Is het ook goedkoper via deze weg?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Via IG zeggen ze dat ze RW more affordable maakten via payment plan.. Is het ook goedkoper via deze weg?
Neen, eigenlijk zelfs duurder want je betaald 8.99 om van dit plan gebruik te kunnen maken. Maar je kan je combi ticket in schijven betalen ofwel van 5 maanden (€48.60/maand) ofwel van 9 maanden (€27/maand).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Via IG zeggen ze dat ze RW more affordable maakten via payment plan.. Is het ook goedkoper via deze weg?
Voor wie niet meteen bijna 300 euro kan ophoesten in één keer is dit gewoon een handige manier om je tickets te verkrijgen. Ik denk dan vooral aan mensen die het niet per se zo breed hebben maar wel maandelijks een beetje geld zouden opzij schuiven om aan het einde van de rit toch naar Werchter te kunnen.

edit: en de bijkomende kosten die je moet betalen zijn eigenlijk vrij verwaarloosbaar, maar het is idd een klein beetje duurder op deze manier ja.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Nee dus... tis 8.99€ service kosten extra...

Combi is 243€ als je het in 1 keer betaald.
In 5 keer is het 243/5 = 48.6€ + 1e keer 8.99€ servicekosten
In 9 keer is het 243/9 = 27€ + 1e keer 8.99€ servicekosten


 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
.....gewoonweg triest zou ik zelfs durven zeggen. Hoeveel tickets denken ze op die manier nou echt te gaan verkopen? Kondig dan meteen na september de boel deftig aan, met sterke headliners en een dagindeling....of doe gewoon niks. Dit is zo een nog mossel nog vis situatie waar niemand echt blij mee wordt.

Ja, ze sturen wel een mail dat mijn ticket behouden is voor volgend jaar, maar zo lang ik geen duidelijjheid heb rond Kendrick Lamar, Pearl Jam, System of a down of The Strokes of deftige vervangers...je weet wel, de headliners waar je effectief een combi voor koopt, mogen ze dat ticket steken waar de zon niet schijnt.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken