Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Kereltje wrote:
Voor wat het waard is: Ken zei begin deze week dat het de bedoeling is om nog een pakketje te lossen vlak voor de ticketverkoop, maar dat hier nog geen zekerheid over bestond. Het zou me in ieder geval sterk lijken dat ze die day splits morgen eventjes anoniem op de website plaatsen.

Lijkt me dat ze wel wat doen (voor) komende vrijdag.
Er zijn genoeg namen, mede door de drop van Mad Cool vandaag, die ze kunnen bekend maken denk ik.
The Strokes die al op BKS staan, Placebo van Mad Cool en bijvoorbeeld RHCP (mochten ze die hebben). Geeft de ticketverkoop toch een boost. En de dagindeling natuurlijk.

Na vandaag ga ik er wel vanuit dat RHCP ook gewoon op RW speelt eigenlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Geen kans dat de Peppers op TW Classic staan? Want Sir Paul komt niet meer volgend jaar dus daar is ook een spot open.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
Geen kans dat de Peppers op TW Classic staan? Want Sir Paul komt niet meer volgend jaar dus daar is ook een spot open.
Peppers zullen wel op Werchter staan. Zie eerder Metallica dat spotje innemen
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Timmetje wrote:
Geen kans dat de Peppers op TW Classic staan? Want Sir Paul komt niet meer volgend jaar dus daar is ook een spot open.

Peppers zullen wel op Werchter staan. Zie eerder Metallica dat spotje innemen
Dit ja, zijn toch jog wat groter, en is makkelijker een "metal-dagje" van te maken.
Ben wel benieuwd wat ze met The Killers doen, misschien een nieuwe headliner boven hen op Classic of naar RW zelf halen, onder The Strokes misschien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Er wordt nu toch weer gesproken over Macca op Glastonbury. Zijn dochter heeft blijkbaar iets getweet in de trant van ‘tot volgend jaar op de weide’. Soit, als die daar staat, dan kan TWC met hem en The Killers ook wel weer gewoon.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
Dit ja, zijn toch jog wat groter, en is makkelijker een “metal-dagje” van te maken.
Ben wel benieuwd wat ze met The Killers doen, misschien een nieuwe headliner boven hen op Classic of naar RW zelf halen, onder The Strokes misschien.

En het Boutique dagje in 2012 was een groot succes (voor zowel publiek, bands, crew en Live Nation)
 

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
16
0
Ik vond die Metallica in 2012 (Black album integraal) zoveel energie en jeugdigheid uitstralen! De beste keer dat ik ze live zag, zonder veel vuurwerk en visuals. Strakke metal in jeansjasjes met afgescheurde mouwen. Voor de rest heb ik het niet op het “bedrijf” rond Metallica. Maar die dag vond ik fantastisch.

Als dat nog eens gebeurt, heel graag!
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Er wordt nu toch weer gesproken over Macca op Glastonbury. Zijn dochter heeft blijkbaar iets getweet in de trant van ‘tot volgend jaar op de weide’. Soit, als die daar staat, dan kan TWC met hem en The Killers ook wel weer gewoon.

Kan kloppen. Bij het cancelen werd ook gezegd dat Macca geen concert verplaatst maar het canceled en daarna kijkt waar, wanneer er een nieuw concert kan komen. Ik denk dat die gewoon terugkomt op tw classic
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Ik vond die Metallica in 2012 (Black album integraal) zoveel energie en jeugdigheid uitstralen! De beste keer dat ik ze live zag, zonder veel vuurwerk en visuals. Strakke metal in jeansjasjes met afgescheurde mouwen. Voor de rest heb ik het niet op het “bedrijf” rond Metallica. Maar die dag vond ik fantastisch.

Als dat nog eens gebeurt, heel graag!

Je concert openen met “hit the lights” maakt dat de avond sowieso al niet meer stuk kan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Wat een lineup was dat ook hé. Metallica, maar daarvoor nog Soundgarden (rip Chris), Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost. Geen grammetje vet. Toch jammer dat ik daar niet bij was.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Wat een lineup was dat ook hé. Metallica, maar daarvoor nog Soundgarden (rip Chris), Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost. Geen grammetje vet. Toch jammer dat ik daar niet bij was.

In 22j Werchter 1 van mijn leukste dagen. Al liep het wel compleet mis voor de crew toen smorgens heel het aanmelding en registratiesysteem vastliep.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Nu mogen we die weer opschrijven voor werchter
Ja... En GMM vindt de week ervoor plaats, bedoel.. Vergeet niet dat Iron Maiden daar is weggevallen hè.

edit: data ook al.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Soad op ressurection fest
Nu mogen we die weer opschrijven voor werchter

Maar Ressurection Fest is verschoven naar 2-5 juni, dus dat maakt de kans op SOAD nog kleiner.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Vreemd, als ik naar de website ga van Resurrection Fest staat er heel groot:
Postponed to 2021, 30-06 -03.07
Zit ik bij het verkeerde festival te kijken? https://www.resurrectionfest.es/
In hun statement staat ook:
the 15th edition of Resurrection Fest Estrella Galicia will be held from the 30th June to 3rd July 2021

Op de site van SOAD staat inderdaad 2 tot 5 juni maar als je daarachter op tickets drukt kom je weer uit op 30 juni - 3 juli
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Vreemd, als ik naar de website ga van Resurrection Fest staat er heel groot:
Postponed to 2021, 30-06 -03.07
Zit ik bij het verkeerde festival te kijken? https://www.resurrectionfest.es/
In hun statement staat ook:
the 15th edition of Resurrection Fest Estrella Galicia will be held from the 30th June to 3rd July 2021

Op de site van SOAD staat inderdaad 2 tot 5 juni maar als je daarachter op tickets drukt kom je weer uit op 30 juni – 3 juli
zie socialemedia bericht Resurrectionfest...
(is ook pas recent bekend gemaakt deze nieuwe verplaatsing)
https://twitter.com/ResurrectionESP/status/1281164944067760129
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Wie weet wordt dat net als bij de Foo Fighters.
Je hele festival een week verplaatsen voor 1 band.
En wie komt er niet .... ?
 

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
16
0
Songkick heeft vandaag grote kuis gehouden in de “rock Werchter 2021”-rubriek. Nu enkel nog de 21 bevestigde namen opgesomd.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken