mattman wrote:
Timmetje wrote:
Je hebt het hier steeds over creatieve oplossingen…. draag eens een paar haalbare ideetjes aan!
Zou vet zijn om een paar ‘Rock Werchter presents’ shows te doen in het Sportpaleis dit najaar, met grote acts die op deze lineup staan, met een tourschema die dat toelaat. Mensen met een huidig festivalticket krijgen een voorsprong/toegang tot de show. Een avondje ‘Beck + The Strokes’, ‘Anderson Paak + Kendrick’, ‘Pixies + Placebo’, etc.
Maar luidop gedroomd hé.
Mooi voorstel, maar ik vraag me af hoe realistisch dit is. Hoeveel van die avondjes kunnen het Sportpaleis uitverkopen? Hoeveel vraag je voor zo’n avondje? Past dit überhaupt in de agenda’s van de artiesten?
Hou er ook rekening mee dat de evenementenkalender in heel het land ontzettend vol gaat zitten in het najaar door al die verplaatsingen. Nu zal bij iedereen de goesting ontzettend groot zijn om volop naar optredens te gaan, maar wanneer het eenmaal zo ver is, denk ik dat mensen een stuk minder tijd, zin en geld hebben om plots veel meer te gaan bezoeken. Organisatoren zullen moeten vechten om hun zalen vol te krijgen.
Al deze voorstellen zijn leuk, maar gaat er wel voldoende vraag zijn tegenover al dat extra aanbod in het najaar?