Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Breinaard wrote:
Ik weet niet wat mijn probleem is, maar the Weeknd is wel een geschikte headliner en GnR niet? Ik heb ff gezocht, Starboy ken ik, maar verder ken er geen fuck van…
Zal wel aan mij liggen, maar als dat een werchter ’20 headliner gaat zijn dan pfff. heb ik denk ik een paar afslagen en kruispunten gemist…

Blijkbaar wel ja.

Om het weer over iets belangrijk te hebben. Ik vind the weekend ook geen mainstage headliner

The Weeknd is wel perfect in combi met Tame Impala. Dat is een duo dat in ieder geval 100x beter past dan GNR.

Maar het is al een festileaks conspiracy blijkbaar. Sommige zijn niet goed wijs daar.
Precies. Sommigen schuiven alles op de eigenaren van Festileaks af, terwijl het duidelijk de schuld is van Indiaantje. :wink:
Nee, maar echt heel apart dat ze zomaar iets roepen zonder met bewijs te komen.

Als je zo’n goodbye post plaatst dan neem je het allemaal toch wel heel erg serieus hoor. Waar hebben we het over. Een forum waar soms enkele mensen wat vraagtekens zetten bij je posts. Als je daar al niet mee om kan gaan, dan is het idd misschien beter om te stoppen met posten.
De jongen nooit als aandachtzoeker gezien, maar als je zo'n post moet typen omdat een aantal mensen op een ander forum je berichten in vraag trekken nadat je er meer fout dan juist op zit, dan is het me duidelijk dat ik me er heb in vergist.

The Weeknd is wel perfect in combi met Tame Impala. Dat is een duo dat in ieder geval 100x beter past dan GNR.
Kan zeker. Aanvankelijk dacht ik dat Foo Fighters het meest waarschijnlijke was voor vrijdag, maar dan vraag ik me toch echt af waarom die aankondiging pas na nieuwjaar komt. Hetzelfde met RHCP.
Dat doet mij toch vermoeden dat er iets komt waarbij er nog niet meteen Europese festivals zijn bekendgemaakt. Tame Impala is het meest logische. Andere opties lijken bijv. Editors (en dan wachten tot na de Sportpaleis show) of heel misschien The Strokes. Voor The Weekend zou PKP logischer zijn, maar als die tegen dan niet meer Europa zit kan Werchter ook wel en dan is afsluiten als coheadliner de enige optie.

Ik vraag mij af of Guns N' Roses België werkelijk links laat liggen op hun Europese tour... Ik kan mij niet voorstellen dat er dan door Live Nation geen concert ingepland wordt in bijvoorbeeld Sportpaleis, Koning Boudewijnstadion, Festivalpark Stenehei, De Nieuwe Koers... En Pinkpop spreekt nergens van een exclusieve show voor de Benelux... Raar.

Dat Benelux exclusive is sowieso nogal interessantdoenerij, dus wellicht doet Pinkpop daar helemaal niet aan mee.

Indiaantje89 wrote:
Maar het is al een festileaks conspiracy blijkbaar. Sommige zijn niet goed wijs daar.

Precies. Sommigen schuiven alles op de eigenaren van Festileaks af, terwijl het duidelijk de schuld is van Indiaantje.
1f609.svg

Nee, maar echt heel apart dat ze zomaar iets roepen zonder met bewijs te komen.

Ook een heel vreemde redenering. Alsof het Festileaks kan schelen dat er naar het Efestivals forum gegaan wordt. Je kan zelfs zeggen dat de posts van Ken net voor méér activiteit en discussie hebben gezorgd hier, dan andersom. Ik ben fan van een goede conspiracy theorie, maar niet als het zo'n kulverhaal is als dat van die Efestival posters. Valse beschuldingen die ook nog eens nergens op slaan.

Zeker jammer, ik sluit me volledig bij mattman aan.

OT: Was dit het voor 2020? Woensdag begint de Warmste Week, misschien komt er maandag of dinsdag nog iets, indien niet, einde verhaal voor 2019.

Ik denk dat de warmste week nu even de spotlights krijgt en dat we dan begin januari wel weer namen krijgen. Ik zie bijvoorbeeld Het zesde metaal, Seah Sue, Joost en Trixie Whitley wel nog aangekondigd worden voor Werchter na de Warmste week.

Laten we niet vergeten dat het fijn is dat er members zijn die nou eenmaal dingetjes opvangen uit wandelgangen. Of dat nu hier is of op een ander forum. Dat er dan kruisbestuiving is tussen fora is alleen mooi meegenomen.
Het is nu eenmaal zo, dat er veel geroepen wordt, dat ook de ene wandelgang achterloopt op de andere wandelgang, waardoor er misschien met achterhaalde of onduidelijke hints gestrooid wordt. Er zijn nu eenmaal op diverse fora members die een rijke bron aan input zijn, toch? Daarbij niet te vergeten dat op festival gebied veel veranderingen en veel verschuiving is voordat überhaupt iets van nieuws te lezen is. Dus, een stukje non info kan ook zomaar recent veranderd zijn, toch??
Laten we daar nou gewoon mee doen wat we willen, geloven of niet geloven, maar vooral bespreken en over discussiëren. Meningsverschillen uiten... Je kan het ergens niet mee eens zijn, dat zeggen we dan ook lekker tegen elkaar, misschien soms tot irritatie toe...

Maar laten we vooral respect hebben! Voor wie dan ook. Of het nu hier is, een ander forum of een fanforum...

Ik vraag mij af of Guns N’ Roses België werkelijk links laat liggen op hun Europese tour… Ik kan mij niet voorstellen dat er dan door Live Nation geen concert ingepland wordt in bijvoorbeeld Sportpaleis, Koning Boudewijnstadion, Festivalpark Stenehei, De Nieuwe Koers… En Pinkpop spreekt nergens van een exclusieve show voor de Benelux… Raar.

Er stond al in een officieel nieuwsbericht (Ik zet het er maar even bij) op efestivals dat ze volgend jaar een concert in Schotland nog bekend gaan maken.. Zie ook GnR topic.

Misschien had werchter wel een andere naam klaar liggen voor gister, maar door het Graspop gebeuren FnM er maar in heeft gegooid, om daar niet te lang mee te wachten?

Misschien had werchter wel een andere naam klaar liggen voor gister, maar door het Graspop gebeuren FnM er maar in heeft gegooid, om daar niet te lang mee te wachten?

Nee zo werkt het meestal niet. Zo’n aankondiging is ruim van te voren gepland.
Ben wel erg benieuwd naar het verhaal achter de schermen, want dit is wel zeer uitzonderlijk.

Ik vraag mij af of Guns N’ Roses België werkelijk links laat liggen op hun Europese tour… Ik kan mij niet voorstellen dat er dan door Live Nation geen concert ingepland wordt in bijvoorbeeld Sportpaleis, Koning Boudewijnstadion, Festivalpark Stenehei, De Nieuwe Koers… En Pinkpop spreekt nergens van een exclusieve show voor de Benelux… Raar.
Nieuwe koers mag maar 1 evenement per jaar houden zo ver ik weet, en dat is in 2020 Rammstein. En is wat raar ja, maar hebben er recent dan ook wel 2x gestaan (NL ook geloof ik) en België is wel eens meerdere keren geskipt door grote artiesten tijdens een EU-tour (Rolling Stones, Eminem, Jay Z/Beyonce zijn de meest recente voorbeelden die ik me kan bedenken).

Users who are viewing this thread