Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Wordt vast feest die vrijdagavond
1f61b.svg

Heerlijk dit. Kijk ernaar uit!
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde "electro" op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) ("momenteel" Barn afsluiter)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.677
7.392
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde “electro” op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) (“momenteel” Barn afsluiter)

Weten we vrijdag meer of moeten we echt wachten tot december?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
1) The Chemical Brothers
2) Kendrick Lamar
3) dEUS
Was ook mijn eerste ingeving. Dan ga ik er even vanuit dat ie met PP Pukkelpop en niet Pinkpop bedoelt. FF of Bruno Mars zie ik niet komen. Komt KL met nieuw materiaal?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
daejim wrote:
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde “electro” op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) (“momenteel” Barn afsluiter)

Weten we vrijdag meer of moeten we echt wachten tot december?
Op efestivals schijnt iemand te weten dat er vrijdag weer 10 namen komen.


Everyknight wrote:
1) The Chemical Brothers
2) Kendrick Lamar
3) dEUS

1 & 3 eens. 2 denk ik Eminem.
Eminem stond in 2018 toch niet op Pinkpop of Pukkelpop?
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
Deze maand is er geen nieuws meer over Rock Werchter Brian, plannen veranderen steeds maar mochten er vrijdag namen komen wist ik dat al. (een lek kan altijd natuurlijk, zie N*E*R*D vorig jaar) Ik bedoel voor alle duidelijkheid Pukkelpop. P!nk neemt trouwens leuk volk mee.

Mochten er nu vrijdag namen komen, desondanks ik vrij zeker ben van niet dan moet dat via een bron zijn die niet via de normale werking gaat. Samenwerking met een artiest, maar dan is het vreemd dat het 10 namen zijn en niet 1. Nogmaals, ik weet niet alles dus ik kan hier zeker op gepakt worden maar ik weet helemaal van niets over nieuwe namen op vrijdag.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.318
Brian wrote:

daejim wrote:
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde “electro” op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) (“momenteel” Barn afsluiter)


Weten we vrijdag meer of moeten we echt wachten tot december?

Op efestivals schijnt iemand te weten dat er vrijdag weer 10 namen komen.


Brian wrote:

Everyknight wrote:
1) The Chemical Brothers
2) Kendrick Lamar
3) dEUS


1 & 3 eens. 2 denk ik Eminem.

Eminem stond in 2018 toch niet op Pinkpop of Pukkelpop?

Inderdaad. Daarom zette ik Kendrick Lamar. Imagine Dragons kan ook, die hebben 100% zeker nieuw materiaal ten opzichte van Pukkelpop.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.677
7.392
visdave34 wrote:

Brian wrote:

daejim wrote:





Brian wrote:

Everyknight wrote:
1) The Chemical Brothers
2) Kendrick Lamar
3) dEUS


1 & 3 eens. 2 denk ik Eminem.


Eminem stond in 2018 toch niet op Pinkpop of Pukkelpop?

Inderdaad. Daarom zette ik Kendrick Lamar. Imagine Dragons kan ook, die hebben 100% zeker nieuw materiaal ten opzichte van Pukkelpop.

Over festivals in 2019 praten in 2018 blijkt toch lastig. Dacht aan een nog niet bevestigde Eminem op pinkpop 2019
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.677
7.392
Deze maand is er geen nieuws meer over Rock Werchter Brian, plannen veranderen steeds maar mochten er vrijdag namen komen wist ik dat al. (een lek kan altijd natuurlijk, zie N*E*R*D vorig jaar) Ik bedoel voor alle duidelijkheid Pukkelpop. P!nk neemt trouwens leuk volk mee.

Mochten er nu vrijdag namen komen, desondanks ik vrij zeker ben van niet dan moet dat via een bron zijn die niet via de normale werking gaat. Samenwerking met een artiest, maar dan is het vreemd dat het 10 namen zijn en niet 1. Nogmaals, ik weet niet alles dus ik kan hier zeker op gepakt worden maar ik weet helemaal van niets over nieuwe namen op vrijdag.

Voorop gesteld dat ik/we je nooit ergens op pakken. Ik vind dat we al geluk hebben dat er wat mensen dit forum hebben gevonden die dichtterbij het vuur zitten en zo af en toe wat hints droppen en tips geven. Maakt het weer een stukje leuker.

P!nk neemt leuke namen mee? Dus naast Vance Joy nog meer ... Ik zie naar een beetje beter kijken dat ook Bang Bang Romeo en Kidcutup als support mee reizen in europa
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde “electro” op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) (“momenteel” Barn afsluiter)

Dit is niet erg vaag toch :lol:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.677
7.392
daejim wrote:
Deze maand is er geen nieuws meer over Rock Werchter Brian, plannen veranderen steeds maar mochten er vrijdag namen komen wist ik dat al. (een lek kan altijd natuurlijk, zie N*E*R*D vorig jaar) Ik bedoel voor alle duidelijkheid Pukkelpop. P!nk neemt trouwens leuk volk mee.

Mochten er nu vrijdag namen komen, desondanks ik vrij zeker ben van niet dan moet dat via een bron zijn die niet via de normale werking gaat. Samenwerking met een artiest, maar dan is het vreemd dat het 10 namen zijn en niet 1. Nogmaals, ik weet niet alles dus ik kan hier zeker op gepakt worden maar ik weet helemaal van niets over nieuwe namen op vrijdag.

Voorop gesteld dat ik/we je nooit ergens op pakken. Ik vind dat we al geluk hebben dat er wat mensen dit forum hebben gevonden die dichtterbij het vuur zitten en zo af en toe wat hints droppen en tips geven. Maakt het weer een stukje leuker.

P!nk neemt leuke namen mee? Dus naast Vance Joy nog meer … Ik zie naar een beetje beter kijken dat ook Bang Bang Romeo en Kidcutup als support mee reizen in europa

Plus de eerste keer door Amerika waren Bleachers erbij. Bij Oceanië waren het the Rubens en in het voorjaar in Amerika Julie Michaels. Die laatste zou kunnen. De andere 2 samen met Kidcutup lijken me niet voor de hand liggen of voor the slope. Maar misschien zoek ik verkeerd en is er ander leuk volk wat P!nk meeneemt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde “electro” op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) (“momenteel” Barn afsluiter)

Laat ons hopen dat je dan Kendrick bedoelt bij dat tweede? Arcade Fire lijkt me niet met meer materiaal te komen toch? En Travis Scott stond er niet eens. Of je moet Oscar bedoelen, maar nog meer pop rotzooi zou echt wel overkill zijn.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Verder lijkt mij Balthazar eerder een Barn naam dan dEUS. dEUS kan ook prima op de main, terwijl ik zelf Balthazar daar niet heel snel zie staan.

Die headliner van Pukkepop lijjkt inderdaad op Kendrick te slaan, al zou Imagine Dragons ook kunnen. Als een grote fan van Arcade Fire zal ik dat uiteraard ook toejuichen, maar dat zou dan de 4e keer zijn in 3 jaar dat ze België aandoen. Dat is misschien iets te veel van het goede.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Jongens Kendrick heeft toch helemaal geen nieuw materiaal sinds PKP18? Hoe graag ik Kendrick ook zou zien, dit lijkt over Imagine Dragons te gaan. En zeker als de "electro act" na Pink gaat staan, is de spot waar we eerder Kendrick verwachtten al vergeven. Zie niet echt een andere spot voor een extra headliner.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Imagine Dragons ook nog hier zou echt heel zwaar triest vinden.

Als er één (soort) naam is dat deze droevige lineup niet meer nodig heeft, is het deze opgeblazen rotband wel. Hebben er ook nog maar net gestaan toch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken