daejim wrote:
Deze maand is er geen nieuws meer over Rock Werchter Brian, plannen veranderen steeds maar mochten er vrijdag namen komen wist ik dat al. (een lek kan altijd natuurlijk, zie N*E*R*D vorig jaar) Ik bedoel voor alle duidelijkheid Pukkelpop. P!nk neemt trouwens leuk volk mee.
Mochten er nu vrijdag namen komen, desondanks ik vrij zeker ben van niet dan moet dat via een bron zijn die niet via de normale werking gaat. Samenwerking met een artiest, maar dan is het vreemd dat het 10 namen zijn en niet 1. Nogmaals, ik weet niet alles dus ik kan hier zeker op gepakt worden maar ik weet helemaal van niets over nieuwe namen op vrijdag.
Voorop gesteld dat ik/we je nooit ergens op pakken. Ik vind dat we al geluk hebben dat er wat mensen dit forum hebben gevonden die dichtterbij het vuur zitten en zo af en toe wat hints droppen en tips geven. Maakt het weer een stukje leuker.
P!nk neemt leuke namen mee? Dus naast Vance Joy nog meer … Ik zie naar een beetje beter kijken dat ook Bang Bang Romeo en Kidcutup als support mee reizen in europa