Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
inderdaad smaak. Daarom kun je hier nooit op iemand afgeven. En als iemand dat dan toch doet reageer ik er maar niet op. Ik ga me niet schuldig voelen omdat ik de muziek van kol beter vind.

En heel eerlijk gezegd. Er word op social media zoveel met stront naar elkaar gesmeten. Laten we dat hier achterwegen laten. Want voor het grootste deel van de tijd is het hier allemaal heel positief en mede daarom vind ik het leuk om deel te nemen aan die forum

Sorry beetje off topic ?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.611
@rolf Je hebt hier wel een punt, we zijn allemaal muziek/festivalliefhebbers hier. Sommige verschillen alleen een klein beetje qua muzieksmaak. We hoeven nou niet continu te gaan discussiëren wie er nou beter is, aangezien dat toch puur een subjectief iets is.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Ik zal Snow Patrol op RW geweldig vinden. Echter als ze komen dan zijn ze sub headliner net als in 2012? Sub voor Red Hot Chilli Peppers. Vrees dat dat niet mogelijk is.
Pearl Jam ben ik ook wel content mee. Echter is dat helaas wel weer veel van hetzelfde. Met Gorillaz en QOTSA had je toch 2 unieke acts die niet vaak zijn geweest. Tenminste niet in mijn laatste 10 jaar :-|
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Ik zag ook onlangs België op een tour shirt van U2 staan terwijl die eigenlijk tot nu niet naar België zouden komen. Laatste Amerikaanse datum is 29 juni. Morgen het nieuwe album. Hoe uniek en speciaal zal dat zijn zeg om morgen U2 aan te kondigen.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
War on drugs kan een streep door en erbij op een festival in augustus. 2 opties eigenlijk. Pukkelppp of toch de Lokerse.

Net gezegd door de frontman in Van gils en gasten. Komen in augustus terug naar Belgie
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
War on drugs kan een streep door en erbij op een festival in augustus. 2 opties eigenlijk. Pukkelppp of toch de Lokerse.

Net gezegd door de frontman in Van gils en gasten. Komen in augustus terug naar Belgie
Amai! Wat een gigantische bummer zeg, zeker met zo'n fantastische plaat had ik ze zowat opgeschreven om te subben/Barn te doen. Dat wordt dus sub op PKP..
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
inderdaad smaak. Daarom kun je hier nooit op iemand afgeven. En als iemand dat dan toch doet reageer ik er maar niet op. Ik ga me niet schuldig voelen omdat ik de muziek van kol beter vind.

En heel eerlijk gezegd. Er word op social media zoveel met stront naar elkaar gesmeten. Laten we dat hier achterwegen laten. Want voor het grootste deel van de tijd is het hier allemaal heel positief en mede daarom vind ik het leuk om deel te nemen aan die forum

Sorry beetje off topic ?

Het gaat er niet om dat je de muziek van KOL leuk vind en ook niet dat je het leuker vind dan de muziek van The Cure. Nogmaals ik ben ook niet echt fan van de muziek van The Cure. Dat is inderdaad smaak. Het ging om hoe de bands optreden. The Cure is live erg goed en Kings of Leon niet. Nick Cave bijvoorbeeld vind ik ruk muziek maar kwa optreden een van de beteren net zoals The Cure. Dat je het optreden van kol beter vind dan dat van The Cure, dat is wat ik echt niet snap en waarom ik zei dat ik je niet meer serieus kan nemen.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Ik snap wel wanneer je zegt dat je kol beter vind. Het komt waarschijnlijk omdat je van KOL wel wat liedjes kent en The Cure bijna niet. Ik vind het persoonlijk altijd fijn als ik wat nummers van te voren ken dus luister ik de muziek van te voren.

En dat iemand KOL live erg slecht vind is ook een persoonlijke mening. Op dit forum vinden dat er wel meer maar waarom zal de Schuer KOL zo vaak laten komen als iedereen ze slecht vind?

Muziek en smaak zijn persoonlijk. Gelukkig maar want als we alles hetzelfde top vinden, zal de wereld maar saai zijn :roll:
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Zonder inluisteren geen voorpret ?

Ik vind kol live ook slecht. Maar ik vind de muziek van kol wel heel goed. En dan bedoel ik niet sex on fire. Maar nummers als back down south.

Dus ze zijn live naar mijn mening niet beter. Maar dan heb ik nog de muziek die ik goed vind. Daarom zie ik liever kol dan the cure.

De headliners tot nu toe zijn allemaal heerlijke boekingen. Maar er zit nog niet een enorme klapper bij. U2 en pearl jam zijn dat natuurlijk wel. Wie weet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Een 20 a 30 pagina's in dit topic geleden zei ik 'als Pearl Jam én Gorillaz komen koop ik een combi'.

Eerste keer combi sinds 2010 it is!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die affiche gaat er in z'n geheel toch al mooi uit gaan zien. QUEENS OF THE STONE AGE - GORILLAZ - PEARL JAM - NICK CAVE & THE BAD SEEDS
Dat is toch al een puike bovenkant van de affiche zeg. En dan kan ik waarschijnlijk niet eens gaan volgend jaar! *gaat in een hoekje huilen*
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Pearl jam. Dikke prima. Nog geen tegenvallende namen voor mij. Maar zoals eerder gezegd ben ik vooral heel benieuwd naar het dagprogramma. Met wat er op tour is kan dat tovh bijna niet mis gaan? (Wolf alice, franz ferdinand, biffy clyro, mgmt, etc)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
162
45
Heerlijke naam om de dag mee te beginnen. Die aankondigingen om 8.00 zijn wel een vooruitgang zeg! Meteen lekker wakker worden op vrijdag zo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken