Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.060
2.161
Mars en Sheeran vakkundig weggehouden van Rock Werchter. Topwerk!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.703
1.245
Ik kan me haast niet voorstellen dat Werchter morgen niet met nieuws komt.
Ik vermoed dat die zomaar gaan komen met QOTSA…

Hoe hard ik ook hoop op Queens Of The Stone Age, als eerste bekendmaking zou het niet zo waauw zijn.

Al herinner ik me van vorig jaar dat ze nooit echt verrasend uit de hoek kwamen. De Werchter bekendmaking was altijd van bands die al verschillende shows in Europa hadden staan. Geen enkel van de headliners hebben ze denk ik als eerste EU festival bekend gemaakt.

Bon wat maakt het eigenlijk uit? Als het totaal plaatje tegen begin juli maar de moeite is!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.703
1.245
Ik betwijfel ook of we zowel Nick Cave als The National als The XX te zien krijgen.

Dat zijn 3/8 top namen die zeer rustig zijn en misschien toch wat verloren gaan op de grote Werchter weide waar het meeste publiek gewoon wil feesten. De (sub)headliners lijken me in de meeste gevallen van een actievere soort.

Ik gok dus dat we minstens 1 van deze 3 niet op Werchter te zien gaan krijgen, maar wat dan wel?

The XX op Dour... Nick Cave op TW Classic... Of stunt Cactusfestival?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.237
3.111
Ben ik de enige die het best spijtig vind dat Bruno Mars niet op Rock Werchter staat? Ik bedoel maar, we hebben een avond gehad met Macklemore en Florence als headliners, die zou ik elk moment van de dag inruilen voor een degelijke sub en een energieke show van Bruno Mars met liveband...

Anyways, ik neem alvast mijn stift om Gorillaz en The XX op te schrijven, da's ook al niet slecht!
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Ik vond Mars anders wel een vrij schappelijke popheadliner anders. Liever hem dan pakweg Macklemore of een Ellie Goulding, al is dat allemaal maar smaak.

QOTSA – Metallica
AM – The XX
Nick Cave – Gorillaz
The National – Pearl Jam
Das dan in orde?
1f602.svg
QOTSA en Metallica op dezelfde lijkt mij iets teveel van het goede. Verkoopt wel los uit natuurlijk.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Minder kans op Metallica is misschien meer kans op Guns 'N Roses als grootste vis naast Pearl Jam. Vind ik niet erg.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Zoals ik het heb gelezen op het PP topic gaan ze later van start. Alleen heb ik even geen idee waar die info precies vandaan komt. Ze touren dus wel, alleen later, zeg maar juli en augustus
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
Maandag zouden de 2 laatste headliners komen van All Points East volgens iemand op Efestivals, benieuwd of dat dan ook Björk en LCD Soundsystem gaan zijn volgens die ene bron.
 

FMennen

Playlistbediener
22 nov 2014
41
1
Editors geeft op Instagram aan dat hun 6de album af is, veel mensen zitten er niet op te wachten volgens mij. Ik ben echter nog jong en zou ze wel graag zien. Hoe zien jullie het? Zou ook Werchter het zien als overkill of zouden ze toch weer komen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.249
4.408
Laatste keer was 2016. Vindt Editors best leuk om te zien, maar wat mij betreft toch liever even wachten. Denk dat zij bij RW toch wat minder moeite er mee zullen hebben.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.249
4.408
jefferke wrote:
Metallica festivaltour uitgesteld volgens Zegut.


Nog meer uitgesteld? Dat album is al van het najaar van 2016… Vreemd…

Ze touren nu en in het voorjaar nog in Europa. Dus dat ze in juni niet in Europa touren is eigenlijk best logisch.
En die tour van Metallica loopt door tot in 2019.
 

Erni

Playlistbediener
17 dec 2016
34
0
mij had bruno mars ook wel leuk geleken en ja dat is meer pop maar kijk eens naar de begin jaren van rw toen was de line-up ook veel gemeleerder. wat ik persoonlijk niet zo heel erg vind ,ik denk wel dat we ondertussen de Gorillaz als zekerheidje kunnen neer zetten .
hoop voor de rest op muze,pearl jam en metelica
 

Erni

Playlistbediener
17 dec 2016
34
0
<Aan de schrijfwijze te zien ben je wel een grote fan die ze heel graag wil zien denk ik>

ja iets met lichte dislexy wil niet zeggen dat ik niet van de muziek kan genieten .
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Gek alleen dat je wel behoorlijk goed woorden typt maar als het op bandnamen aankomt de mist ingaat. Terwijl je die gewoon op kunt zoeken. Maar verder heb je wel gelijk. Ik hoop met je mee op Muse ;)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Ik hoop ook erg mee met Muse. Laatste keren dat ze in Nederland waren er continue naast gegrepen of ik kon echt niet(ga niet tijdens tentamens naar concerten bijvoorbeeld). Staat toch nog wel erg hoog op mijn verlanglijstje om live mee te mogen maken een keer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken