Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.071
663
Rock Torhout wrote:
de vrijdag met 30STM – Snow Patrol – Muse

Ik denk dat we ook eerder naar Mad Cool moeten kijken qua invulling. Ook omdat dat festival maar een paar dagen na RW plaatsvindt (en RaR meer dan een maand). Zit ook een beetje hoop bij, maar ik denk dat het goed komt met die RW lineup. Heel goed.
1f609.svg
Weet je nog dat we dat dit jaar ook dachten? En het merendeel van de mooie namen van Mad Cool vervolgens op andere festivals weggezet werden? Of helemaal niet naar België kwamen?

Ik blijf dus een beetje voorzichtig met mijn hoop, voor het geval dat die weer vakkundig de kop in gedrukt wordt...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.390
4.376
Nee realiteit is ook

Liam Gallagher - QOTSA - Gorillaz
Snow Patrol - Muse
The Script - Pearl Jam
Nick Cave - Chemical Brothers
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.071
663
Om middernacht komt Cactus met vier nieuwe namen, waarvan 1 exclusief geboekt is en de drie anderen ook op Werchter kunnen staan!
Waar heb je deze info vandaan? En als het internationale artiesten zijn, zullen ze echt niet op RW staan als Cactus ze eerst bevestigt. Dat gebeurt in de regel alleen met Belgische acts.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.398
9.162
mattman wrote:

Rock Torhout wrote:
de vrijdag met 30STM – Snow Patrol – Muse


Ik denk dat we ook eerder naar Mad Cool moeten kijken qua invulling. Ook omdat dat festival maar een paar dagen na RW plaatsvindt (en RaR meer dan een maand). Zit ook een beetje hoop bij, maar ik denk dat het goed komt met die RW lineup. Heel goed.
1f609.svg


Weet je nog dat we dat dit jaar ook dachten? En het merendeel van de mooie namen van Mad Cool vervolgens op andere festivals weggezet werden? Of helemaal niet naar België kwamen?

Ik blijf dus een beetje voorzichtig met mijn hoop, voor het geval dat die weer vakkundig de kop in gedrukt wordt…

Ja, uiteindelijk wel maar 10 namen die overlapten (wel 2 headliners). Was wel een teleurstelling ja.

We zien wel. Hopen mag altijd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Wat als ze Tame Impala nu laten subben voor PKP en als dat goed uitpakt kunnen ze dat opnieuw doen in 2019 op RW? ;)
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.518
2.043
visdave34 wrote:

mattman wrote:

Rock Torhout wrote:
de vrijdag met 30STM – Snow Patrol – Muse


Ik denk dat we ook eerder naar Mad Cool moeten kijken qua invulling. Ook omdat dat festival maar een paar dagen na RW plaatsvindt (en RaR meer dan een maand). Zit ook een beetje hoop bij, maar ik denk dat het goed komt met die RW lineup. Heel goed.
1f609.svg



Weet je nog dat we dat dit jaar ook dachten? En het merendeel van de mooie namen van Mad Cool vervolgens op andere festivals weggezet werden? Of helemaal niet naar België kwamen?

Ik blijf dus een beetje voorzichtig met mijn hoop, voor het geval dat die weer vakkundig de kop in gedrukt wordt…

Ja, uiteindelijk wel maar 10 namen die overlapten (wel 2 headliners). Was wel een teleurstelling ja.

We zien wel. Hopen mag altijd.
Veel van de Mad Cool bands van dit jaar begonnen hun tour pas in juli, waar Werchter grotendeels buiten viel, nu is dit wel anders.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.533
11.756
Namen voor Cactus zijn weinig schokkend. Al mag Strand of Oaks heel graag doorkomen naar RW. Wat was dat een fantastisch optreden op PKP vorig jaar.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.203
1.250
Namen voor Cactus zijn weinig schokkend. Al mag Strand of Oaks heel graag doorkomen naar RW. Wat was dat een fantastisch optreden op PKP vorig jaar.

Nee, Strand of Oaks is juist de exclusieve naam, enkel op Cactus te zien.

Hopelijk komt Rock Werchter vandaag eindelijk weer met nieuwe namen!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.036
379
Van lolla mag catfish and the bottlemen en nothing but thieves wel doorkomen! Verder maar met minder hoop kan ook years and years, Travis scott, the killers, Stereophonics
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.556
6.511
Aangezien alle aankondigingen tot nu toe vroeg in de morgen waren, verwacht ik vandaag geen namen meer. Maar wellicht verrast men ons om 16.00
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Hier staan heel wat mooie kanshebbers tussen, waar ik ook wel vermoed dat er enkele lang genoeg zullen toeren om naar Pukkelpop te kunnen doorgaan (bv. The Killers).

 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Toch wel enigszins apart te noemen dat er weer geen aankondiging is. Enige hoop gevestigd dan nog op het oude vertrouwde 16u en dat de vorige acts vroeger werden aangekondigd omdat ze dat zelf wilden
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.203
1.250
Toch wel enigszins apart te noemen dat er weer geen aankondiging is. Enige hoop gevestigd dan nog op het oude vertrouwde 16u en dat de vorige acts vroeger werden aangekondigd omdat ze dat zelf wilden

Ja echt hopen op 16u... vier namen midden december is toch echt wel karig...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.840
1.949
Nee realiteit is ook

Liam Gallagher – QOTSA – Gorillaz
Snow Patrol – Muse
The Script – Pearl Jam
Nick Cave – Chemical Brothers

Snow Patrol als sub voor Pearl Jam, is dat ook een optie??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken